Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare Tabla Aluminiu si Tabla Otel


Detaliu pentru invitatia numarul 342378
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Regia Autonoma de Transport Public Ploiesti
Numar invitatie: 342378/05.02.2013
Denumire contract: Contract de furnizare Tabla Aluminiu si Tabla Otel
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialRegia Autonoma de Transport Public PloiestiCod fiscal: 1355770, Adresa: Ploiesti, Gagani88, Ploiesti, Telefon: +40 244543751, Fax: +40 244513228
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Ploiesti, Gageni88, Ploiesti, Romania, cod postal: 100137, telefon: +40 760253017, fax: +40 244513228, persoana de contact: ing.Gheorghe Oancea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Gageni Nr. 88, Ploiesti, La sediulRegiei Aautonome de Transport Public Ploiesti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare Tabla Aluminiu si Tabla Otel
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Furnizare De Tabla aluminiusiTabla Otel
II.1.6) CPV: 44174000-0 - Foi (constructii) (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 644 - 77, 166.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este1540 lei.Cursul de referinta care se face echivalenta din lei in alta valuta, este cursul comunicat de BNR cu 5 zile inainte de data limita de depunerea ofertelor.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Modul de constituire a garantiei de participare: prin virament bancar; printr-un instrumentde garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, (in original); prin ordin de plata cu confirmarea bancii emitente.Contul deschis pentru constituirea garantiei de participare este: RO30BRDE300SV76275203000, BRD-GSG Ploiesti.In situatia in care ofertantul constituie garantia de participare printr-un instrument de garantare emis de o banca sau de o societate de asigurari, aceasta va trebui sa prevada angajamentul emitentului de a retine din garantia de participare cu o suma calculata conform prevederilor art. 278-1, alin (1), din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in situatia in care ofertantul depune o contestatie ce va fi respinsa de CNSC. Operatorii economici care se incadreaza in categoria Intreprinderilor Mici si Mijlocii, pot constitui 50% din valoarea garantiei de participare, cu conditia prezentarii declaratiei privind indeplinirea conditiilor conform Legii 346/2004.Retinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de furnizare: 5% din valoarea fara TVA a contractului subsecvent. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului este conform art.90, alin 1-3, din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.180 si art.181 din OUG 34 cu modificarile si completarile ulterioare Formular 1.Declaratie pe propria raspundere privind respectarea prevederilor. art. 69^1. Formular 2.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta.Formular 3.Persoanele cu functie de decizie din cadrul RATP-Ploiesti, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Cristian VirgiliuIancovici, Tanase Monica, Ion Micu, Ilie Constantin, Mihail Stoian , Filip Cornel, Florin Mateescu, Rodica Lazar, Eugen Belu, Daniel Caravia, Dragos Neagu, Dragnea Adrian, Gheorghe Oancea. Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului sau autorizatie de functionare sau documente edificatoare care sa dovedeasca oforma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica.Documentelor solicitate se vor depune in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In etapa evaluarii ofertelor, la solicitarea autoritattii contractante ofertantul clasat pe primul loc, va prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta listaprincipalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani.Cerinte minime: furnizarea de produse similare, in ultimii 3 ani, a caror valoare sa fie cel putin egala cu valoarea de 49.644, 00 lei, valoarea celui mai mare contract subsecvent.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.02.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.02.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.04.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 04.02.2013 10:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer