Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE TERMOSTATE PENTRU LABORATOR


Detaliu pentru invitatia numarul 328158
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASI
Numar invitatie: 328158/28.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE TERMOSTATE PENTRU LABORATOR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE IASICod fiscal: 4541521, Adresa: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Telefon: 0232267719, Fax: 0232264252
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Octav Botez nr.2, Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700116, telefon: +40 232267719, fax: +40 232264252, persoana de contact: COVIT ALEXANDRA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SPITALUL CLINIC DE BOLI INFECTIOASE "SF. PARASCHEVA" IASI, STRADA OCTAV BOTEZ NR. 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE TERMOSTATE PENTRU LABORATOR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTARCT DE FURNIZARE TERMOSATE PENTRU LABORATOR
II.1.6) CPV: 33152000-0 - Incubatoare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 399, 996 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare este 1% din valoarea estimata fara tva a fiecarui lot.lot1=1596.76 leilot 2=1802.40 leilot3=600.80 leiGarantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Conform art.278-1 din oug 34/2006 in cazul in care ofertantul depune o contestatie la CNSC si in masura in care Consiliul respinge contestatia, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare, in raport cu valoarea estimata urmatoarele sume: intre 63000 lei si 420000lei inclusiv-1% din aceasta valoare. In conformitate cu art. 85 lit b.din HG 925/2006 , periaoda de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, repectiv minim 90 de zile de la data limita de primire a ofertelor.Autoritatea contaractanta poate solicita extinderea perioadei de valabilitate a ofertei, iar perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarae contarctului fara tva.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, care devine anexa la contarct.Prevederile art. 86 din HG925/2006 alineat 2-4 se aplica in mod corespunzator.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din OUG 34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare - Declaratie pe propria raspundere privind eligibilitatea ?conform formularului F1 din documentatia de atribuire .In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ?conform formularului F2 din documentatia de atribuire;Persoanele juridice straine: *se vor accepta ca fiind suficient si relevant pentru demonstrarea faptului ca ofertantul nu se incadreaza in una din situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, orice document considerat edificator, din acest punct de vedere, in tara de origine sau in tara in care ofertantul este stabilit cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritati competente din tara respectiva.*in cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilitofertantul, nu se emit documente de natura celor prevazute mai sus sau respectivele documente nu vizeaza toate situatiile prevazute la art.180 si art.181 din O.U.G. nr.34/2006, autoritatea contractanta va accepta o declaratie pe propria raspundere sau daca in tara respectiva nu exista prevederi legale la declaratiile pe propria raspundere, o declaratie autentica data in fata unui notar, a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate de cat cea romana, documentele vor fi transmise inlimba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.3. Certificat de participare cu oferta independenta conform OrdinuluiPresedintelui A.N.R.M.A.P. nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la lictatii cu oferta independenta ? ofertantii trebuie sa complete si sa prezinte formularul F3 din documentatia de atribuire.4. Declaratie pe propria raspundere in temeiul art.691( evitarea conflictului de interese) din O.U.G. nr.34/2006 aprobata cu modificari si completari prin Legeanr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ? conform formular F4 si Anexa Formularlui 4 din documentatia de atribuire;Este exclus din procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica orice ofertant/candidat/ofertant asociat/subcontractant/tert sustinator care are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si/sau actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusivsau care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la articolul 69 lit. a) si anume, nu au dreptul sa fie implicati in procesul de verificare/evaluare a candidaturilor/ofertelor urmatoarele persoane: persoane care detin parti sociale, parti de interes, actiuni din capitalul subscris al unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti ori persoane care fac parte din consiliul de administratie/organul de conducere sau de supervizare a unuia dintre ofertanti/candidati sau subcontractanti, cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante.Nume si Prenume Functia detinuta in cadrul Spitalului Clinic de Boli Infectioase ?Sf. Parascheva? IasiProf. Dr. Dorobat Carmen - ManagerDr. Manciuc Carmen - Director MedicalEc. Nastase Cristina -Director Financiar-ContabilJr. Manolache Virgil - Sef Serviciu AdministrativAvocat Nastase Constantin - Cabinet Individual ?Nastase Constantin?Ec. Covit Alexandra - Economist Birou AchizitiiEc. Prigoreanu Mihaela- Economist Birou AchizitiiEc. Holostencu Daniela -Economist Birou AchizitiiDr. Fantanaru Rodica -Sef Laborator5. Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.6. Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul. 1. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.La solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, ofertantii vor prezenta certificatul constatator de la ORC in original/copie legalizata, in cazul in care acesta a fost depus in copie lizibila conform cu originalulPersoane fizice/juridice straine: Documentele care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit.In cazul ofertantilor (persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele mentionate vor fi transmise in limba de origine impreuna cu traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.Documentul va fi semnat de reprezentantul legal al firmei/sucursalei. In cazul in care acesta este semnat de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cerinta nr. 1: Copii lizibile ale bilanturilor contabile pe ultimii 3 ani, vizate si inregistrate de organele competente in conditiile art.185 din O.U.G. nr.34/2006 ;Copiile bilanturilor contabile vor fi semnate si stampilate pe fiecare pagina cu mentiunea « conform cu orginalul »., Cerinta nr.2: Informatii generale privind media cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent contractului intr-o perioada anterioara care vizeaza ultimii 3 ani -formular 5 din documentatia de atribuire cu declararea cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani sau de la infiintare pentru care exista exercitiu financiar incheiat.Ofertantii nerezidenti vor prezenta traducerea autorizata si legalizata in limba romana a documentelor solicitate mai sus.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantilor prezentarea si a altor documente in care cele nominalizate anterior nu sunt relevante., Cerinta nr.3: Declaratie pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor (daca este cazul) -Formular 6 din documentatia de atribuire;Ofertantii in aceasta situatie trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM-urilor -Formular 6
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr 1: Declaratie privindlista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, conform Formular F8;Lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari ? Formular F8 din documentatia de atribuire.Pentru contractele exprimate in alte monede decat euro se va folosi pentru conversie rata medie anuala de schimb comunicata de catre Banca Nationala a Romaniei. Cerinta nr.1: Certificat privind indeplinirea cerintelor standardului SR ENVISO 9001:2008 - copie conform cu originalulSe accepta oferantii care prezinta documente edificatoare care dovedesc ca sunt in curs de autorizare/ reautorizare.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Punctajul pentru factorul de evaluare ?Pretul ofertei? se acorda astfel: a) pentru pretul minim ofertat, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare respectiv; b) b) pentru alt pret decat cel prevazut la lit. a) se acorda punctajul astfel : Punctaj (n) = [pret minim / pret (n)] x punctajul maxim unde: Punctaj (n) = punctajul ofertei n; pret (n) = pretul ofertei n; punctaj maxim = 70, punctajul pentru pretul minim, conform punctului a)Preturile care se compara in vederea acordarii punctajului sunt preturile ofertate pentru furnizarea, instalarea/montarea si punerea in functiune si testarea produselor si instruire personal la destinatia finala, fara TVA.
Termen livrare, instalare
30
Descriere: Descriere criteriu: Termenul de livrare este de maxim 30 zile de la data primirii ordinului de incepere a contractului. Peste termenul de 30 de zile se considera oferta neconforma. a) pentru termenul de livrare cel mai scazut, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 15 puncte. b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel: P(n) = (termen minim/termen(n) x punctaj maxim alocat.2. Termenul de instalare/montare si punere in functiune, configurare, testare si servicii de instruire este de maxim 12 de ore de la data livrarii. Peste termenul de 12 de ore se considera oferta neconforma. a) pentru termenul cel mai scazut, se acorda punctajul maxim alocat factorului de evaluare, respectiv: 15 puncte. b) pentru un termen mai mare decat cel prevazut la lit. a) punctajul se acorda astfel : P(n) = (termen minim/termen(n) x punctaj maxim alocat.
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP, DOCUMENTATIA ESTE ATASATA INVITATIEI DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer