Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare tomate in conserva pentru cantina si cresele din cadrul DAS


Detaliu pentru invitatia numarul 357553
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALA
Numar invitatie: 357553/14.02.2014
Denumire contract: Contract de furnizare tomate in conserva pentru cantina si cresele din cadrul DAS
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA DE ASISTENTA SOCIALACod fiscal: 4344406, Adresa: STR. TUDOR VLADIMIRESCU NR. 1, Targoviste, Telefon: +40 245210450, Fax: +40 245210450
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Calea Domneasca, nr.216, Targoviste, Romania, cod postal: 130078, telefon: +40 371107134, fax: +40 245640694, persoana de contact: SIMONA MITRESCU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Directiei de Asistenta Sociala din Calea Domneasca, nr.216, Targoviste
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Protectie sociala
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare tomate in conserva pentru cantina si cresele din cadrul DAS
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul procedurii il constituie achizitia de tomate in conserva pentu Cantina de Ajutor Social si cresele din cadrul DAS Targoviste.
II.1.6) CPV: 15331420-7 - Tomate in conserva (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 149, 051 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
1. Cuantumul garantiei de participare este de 1490, 51 lei (1% din valoarea estimata a contractului)2. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei(raportat la termenul limita de primire a ofertelor) - 90 zile.3. Modalitatea de constituire a garantiei de participare: sub toate formele prevazute la art.86 alin(1) din HG nr. 925/2006.Daca garantia se constituie prin virament bancar, transferul va fi efectuat in contul RO58TREZ2715006XXX000254al autoritatii contractante, deschis la Trezoreria Targoviste.4.Pentru garantia de participare constituita in alta moneda, data la care se determina echivalenta lei/alta valuta(curs valutar BNR) va fi cu 3 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.5.In conformitate cu Legea 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM, acestea pot solicita reducerea cu 50% a garantiei de participare prin prezentarea documentelor justificative.Conditii de restituire a garantiei de participareconform art.87lit.a).c). si art.88 din HG nr925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG34/2006. Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (v.sect. Formulare)Nota: Acest formular trebuie prezentat si de tertul sustinator(dupa caz).2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG34/2006. Modalitate de indeplinire: Declaratie pe propria raspundere semnata de reprezentantul legal (v.sect. Formulare)Nota: pentru tertul sustinator: din Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006, neincadrarea la pct.a, c^1, d.3.Certificat de atestare fiscala eliberat de organele competente din cadrul Ministerului Finantelor Publice, din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(cf.notificarii ANRMAP NR.149/24.09.2013)-original sau copie conf.cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului.4. Certificat de plata a taxelor si impozitelor locale eliberat de organele administratiei publice locale din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor(cf.notificarii ANRMAP NR.149/24.09.2013)-original sau copie conf.cu originalul, stampilata si semnata de reprezentantul legal al ofertantului.5.Declaratie ? Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta?-document de confirmare: Declaratie pe propria raspundere (v.sect. Formulare)6.Declaratie privind calitatea de participant la procedura (v.sect. Formulare)7.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la atr.69^1 din OUG34/2006.Modalitate de indeplinire: Declaratiepe propria raspundere (v.sect. Formulare).Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul art.mentionat sunt: dir.gen.-ing.Stanescu Delia, dir.ec.Badea Ionela, sef serv financiar-contabil-ec.Spiridon Diana, consilier jr.-Nica Cristina, sef serv.Cantina-Simion Elena, Resp. Achizitii pubnlice-ing.Mihai Iuliana, jr.Mitrescu Simona, sing.Gheorghe Adrian. Nota: Acest formular trebuie prezentat si de tertul sustinator(dupa caz). Prezentarea Certificatului Constatator emis de ORC care trebuie sa cuprinda informatii reale/actuale la data limita de depunere a ofertei din care sa rezulte cel putin informatii legate de structura actionarilor, obiectul de activitate care trebuie sa corespunda obiectului contractului care urmeaza a fi atribuit -original sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?Nota: Documentele privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale nu pot fi prezentate in favoarea ofertantului de catre eventualii subcontractanti si/sau de catretertii sustinatori. In cazul depunerii unei oferte in asocierer, fiecare asociat va prezenta documentele solicitate mai sus, pentru partea din contract pe care o va realiza.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globala, pe ultimii 3 ani, sa fie de min100 000 lei.In conf.cu art 16 alin(3) din Lg346/2004, IMM beneficiaza de reducerea cu 50% pentru criteriile legate de cifra de afaceri.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent ca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, din care sa rezulte ca a livrat produse similare la nivelul unui contract ori contracte a caror valoare/valoare cumulata a fost de min.100 000 lei, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau de catre clientul beneficiar.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.02.2014 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.02.2014 11:15
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.02.2014 12:19
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer