Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare tonere si cartuse pentru imprimante si copiatoare


Detaliu pentru invitatia numarul 331743
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 331743/16.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare tonere si cartuse pentru imprimante si copiatoare
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara, Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca, nr. 10
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare tonere si cartuse pentru imprimante si copiatoare
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare tonere si cartuse pentru imprimante si copiatoare
II.1.6) CPV: 30125100-2 - Cartuse de toner (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 90, 735 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GP este de 1814, 70 lei.Reducere 50% pt IMM-uri definite conform Legii346/2004.Pentru a beneficia de reducere de 50%, societatea participanta la procedura de achizitie va prezinta impreuna cu GP si actul doveditor conform art.7 din Legea nr.346/2004 respectiv Formularul?Declaratie privind incadrarea in categoria IMM??Anexa 1 la Legea nr 346/2004.In cazul in care ofertantul a constituit GP la procedura de achizitie publica in calitate de IMM(50% din valoarea GP)si nu face dovada ca este IMM conform alin precedent, oferta va fi respinsa la deschidere.Pentru a se putea prevala de prevederile art.16 alin.2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii IMM toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categ IMM.Modul de constituire a GP: SGB (in original) in fav AC eliberata de o banca din Romania sau, dupa caz, de o banca din strainatate?Formularul nr.11;OP cu conditia confirmarii acestora de catre banca emitenta pana la data deschiderii ofertelor in contul IBAN-RO91TREZ6215005XXX000320-Trezoreria Timisoara;Numerar la casieria SCJUT (orar: luni-vineri intre orele 8, 30-9, 30 si 13, 00-15, 00).Garantia de participare se poate constitui conform prevederilor art.86 din HG nr.925/2006, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in DA.Perioada de valabilitate a GP: 90 de zile de la data de primire a ofertelor.GP se ataseaza de plicul exterior al ofertei.Ofertantii care nu prezinta dovada GP constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitate mai sus nu se vor deschide fiind respinse la dechidere.Aceste oferte vor fi returnate cu plicurile inter nedeschise.In conf cu prev art.87 din HG nr.925/2006, AC are dreptul de a ret GP, of pierzand astfel suma constituita.In cazul depunerii unei contestatii, daca CNSC resp contestatia depusa, AC va retine din GP cuantumul stabilit in conformitate cu art.278^1 din OUG.34/2006.GP se va restitui in conf cu art.88 din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnariicontractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010; Declaratie privind eligibilitatea; Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale sau echivalent, original, copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul? de catre reprezentantul legal al firmei ofertante, se va prezenta situatia obligatiilor in luna anterioara celei in care se prezinta ofertele;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata (Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Asist.Univ.Dr. Noditi Gheorghe ? Manager; Ing. Ec. Saracan Maria ? Director Financiar-Contabil; Lioara Bartulov ? Consilier Juridic; Tiberiu Balog -Sef Serviciu Aprovizionare; Declaratie privind calitatea de participant; Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului (copie)In etapa evaluarii ofertelor autoritatea contractanta poate solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Prezentarae si completarea formularului 1 -model anexat sectiunea formulare.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie pe proprie raspundere semnata si stampilata de reprezentantul legal prin care furnizorul atesta ca folosirea produselor nu duce la defectarea echipamentului in care se utilizeaza sau la pierderea garantiei (in cazul defectarii echipamentului, constatarea facuta de o terta persoana juridica autorizata, din cauza folosirii produselor echivalente, repararea se va face pe cheltuiala firmei care a furnizat consumabilul in cauza), Declaratie pe propria raspundere semnata si stampilata de reprezentantul legal prin care furnizorul precizeaza ca produsele sunt noi si nefolosite, Declaratia privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora, Informatii privind asociatii daca este cazul Certificate care sa ateste respectarea standardelor de management al calitatii(ISO 9001;sau echivalent)
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.07.2012 14:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 13.07.2012 10:42
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer