Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE TRUSA DE DISECTIE SI SIGILARE VASCULARA CU ULTRASUNETE
Detaliu pentru invitatia numarul 352171
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 352171/07.08.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE TRUSA DE DISECTIE SI SIGILARE VASCULARA CU ULTRASUNETE
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC SFANTA MARIACod fiscal: 4382558, Adresa: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Telefon: 021.222.05.00;222.37.55, Fax: 021.222.37.55
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212220500, fax: +40 212223755, persoana de contact: Compart. Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: bdul ion Mihalache nr. 37-39, sector 1, , Bucuresti, Romania, cod postal: 011172, telefon: +40 212220500, fax: +40 212223755
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE TRUSA DE DISECTIE SI SIGILARE VASCULARA CU ULTRASUNETE
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE TRUSA DISECTIE SI SIGILARE VASCULARA CU ULTRASUNETE - 1 BUC
II.1.6) CPV: 33161000-6 - Instalatie de electrochirurgie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 403, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum garantie de participare :4030, 00 lei. Garantia de participare poate fi constituita conform prevederilor art. 86 alin (1) din Hg. 925/2006. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 de zile de la termenul de limita de primire a ofertelor . In orice situatie , dovada constituirii garantiei de participare trebuiue sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor - original , in cunatumul si perioada prevazuta.Cursul valutar pentru situatiile in care ofertantii doresc sa constituie garantia de participare in valuta: curs BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie va fi de 5 % din valoarea fara TVA a contractului incheiat si va fio constituita in maxim 5 zile lucratoare de la primirea contractului de catre furnizor , in conformitate cu prevederile art 90 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinte Obligatorii: 1.Declaratie privind eligibilitatea - Formular 12.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare3.Declaratie pe propria raspundere a ofertantului privind neincadrarea in pevedrile art 69 1 , din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare - Formular 3. Persoanele de decizile privind procedura de atribuire sunt: Manager C.S.I.Dr. Narcis Copca , Director fin-ctb Ec. Octavia Ene, Jurist Adriana Nita, Presedinte comisia de evaluare a ofertelor Dr. Hanna Adrian, Membru comisie de evaluare Ref Ioana Mihalache , Membru comisie de evaluare Ctb. Pavel Elena, in cecea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire.4.Certificat de participare la procedura cu oferta independenta-Formular 45.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Formular 56.Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale si alte venituri ale bugetului local eliberat de Primarie (Consiliu Local) scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul7.Cetificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor , taxelor si contributiilor de asigurari sociale la bugetul consolidat -scadent in luna anterioara celei in care se depun ofertele - se va prezenta original / copie legalizata/ copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.In masura in care procedura de emitere a certificatelor solicitate la punctul 6 si 7 nu permite confirmarea situatiei datoriilor la data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe propria raspundere potrivit art. 11 alin. (4) din HG nr. 925/2006.Documentele se vor depune in oricare din formele : original/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul .In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este resident.Incadrarea ofertantului in conditiile prevazut de catre art. 180 si art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea acestuia de la procedura pentru atribuirea contractului. Cerinte obligatorii: 1.Certificat constatator eliberat de ONRC - informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor .2.Aviz de functionare emis de Ministerul Sanatatii privind activitatile de import, comercializare si depozitare a dispozitivelor medicale, conform prevederilor Legii nr. 176/2000 privind dispozitivele medicale cu modificarile si completarile ulterioare.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?Pentru operatorii economici straini, documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct devedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit. Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Ofertantul castigator va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de trasmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata.Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitate furnizarea produselor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratieprivind echipamentele tehnice, instalatiile simijloacele de transport de care dispune ofertantul pentru indeplinirea contractului, Cerinta nr. 2Declaratie privind personalul propus pentru indeplinirea contractului ? lista cu personalul de specialitate care va asigura instalarea, punerea, instruirea personalului beneficiarului, precum si service-ul in perioada de garantie, Cerinta nr. 3CV-uri pentru personalul propus pentru derularea contractului, Cerinta nr. 4Certificate de instruire, atestate sau orice alte documente care sa ateste faptul ca personalul a beneficiat de instruire si este calificat pentruactivitatile de instalare, punere in functiune si service in perioada de garantie., Cerinta nr. 5: Certificat de marcaj CE emis de un organism notificat sau Declaratie de conformitate CE a producatorului ca produsul ofertat este conform cu Directiva CE pentru dispozitivele medicale in care se incadreaza echipamentul medical - se va prezenta o copie a acestuia-semnata si stampilata avand mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat ISO 9001 (copie conform cu originalul, semnata si stampilata) sau orice alte documente emise de organisme abilitate in acest sens, care demonstreaza conformitatea cu standardele relevante de calitate.In conformitate cu principiul recunoasterii reciproce, autoritatea contractanta va accepta certificate echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene.Operatorii economici: vor prezenta certificatele/documentele relevante insotite de traduceri autorizate in limba romana.Autorizatiile, avizele si certificatele depuse in faza de ofertare trebuie sa fie valabile la data limita de primire a ofertelor.In cazul asocierii unui grup de operatori economici, cerintele privind standardele de asigurare a calitatii vor trebui sa fie indeplinite pentru fiecare membru al asocierii pentru partea lui de implicare.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.08.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.08.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: Pana la: 17.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.08.2013 09:51