Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE TRUSE STANDARD DE PRELEVARE A SANGELUI PENTRU DETERMINAREA ALCOOLEMIEI


Detaliu pentru invitatia numarul 326698
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARE
Numar invitatie: 326698/16.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE TRUSE STANDARD DE PRELEVARE A SANGELUI PENTRU DETERMINAREA ALCOOLEMIEI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL JUDETEAN DE URGENTA"DR. CONSTANTIN OPRIS" BAIA MARECod fiscal: 3694594, Adresa: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Telefon: 0262-275904, Fax: 0262-275904
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR. GEORGE COSBUC NR.31, Baia Mare, Romania, cod postal: 430031, telefon: +40 262275904, fax: +40 262275904, persoana de contact: NEMES ROMEO
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CAPELA SPITALULUI JUDETEAN DE URGENTA "DR. CONSTANTIN OPRIS"BAIA MARE
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE TRUSE STANDARD DE PRELEVARE A SANGELUI PENTRU DETERMINAREA ALCOOLEMIEI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 24
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: -TRUSE STANDARD DE PRELEVARE A SANGELUI PENTRU DETERMINAREA ALCOOLEMIEIContinutul trusei: -4 buc. Vacutainere-2 buc. Ace recoltare Vacutainere-1 buc. Conductor pentru ace-1 buc. Recipient urina-2 buc. Tampoane dezinfectante-2 buc. Plasturi-Manusi pentru recoltare-Banda hartie sigiliu-2 buc. Casolete plastic cu capac-Buletin analiza medicala-Cerere de analiza + Proces verbal de prelevare (3 exemplare din fiecare )-Sigiliu plastic pentru cutie cu nr. serieiNecesar lunar: 166 truse
II.1.6) CPV: 33954000-2 - Truse de colectare de probe biologice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 322, 704 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
-Se solicita garantie de participare in valoare totala de 3873 RONPerioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 zile, de la data limita de depunere a ofertelor este cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei.Modalitatea de constituire a garantiei de participare: -prin scrisoare de garantie bancara-In numerar, prin depunere la casieria spitalului-prin ordin de plata cont RO40TREZ4365006XXX007323, TREZORERIA BAIA MARE, COD FISCAL 3694594-printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari.Se solicita garantie de participare: -PachetTRUSE STANDARD DE PRELEVARE A SANGELUI PENTRU DETERMINAREAALCOOLEMIEI -garantie de participare 3873RONDe asemenea , ca urmare a art.87 din HG 925/2006, alin.(1) autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita.Dovada constituirii garantiei de participare va fi atasata la plicul cu documentele de calificare.In cazul in care ofertele depuse nu sunt insotite de garantia de participare, in cuantumul , forma si avand perioada de valabilitate solicitate in documentatia de atribuire, ofertele depuse vor fi respinse ca urmare a art.33, alin(3), litera b).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1-Declaratii privind eligibilitatea - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 2 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 2-DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 181 din OUG 34/2006 - completata pe propria raspundere in conformitate cu Formularul nr. 3 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 3-DECLARATIEPRIVIND NEINCADRAREA IN PREVEDERILEART. 69^1Lista cu persoanele ce detin functii de decizie in autoritatea contractanta cu privire la organizarea , derularea si finalizarea procedurii de atribuire este urmatoarea : Dr. Pop Calin-ManagerAs. Pr. Bozga Lucia ?Director de ingrijiriDr.Capalneanu Alin-Medic sef sectieDr.Roman Dan-Medic primar medicina de urgentaEc. Ing. Maar Gabriela ?Sef Birou Achizitii PubliceJr. Horgos Alize-Birou LegislativIng. Nemes Romeo- Birou Achizitii Publice -completata inconformitate cu Formularul nr. 4 din Anexa Modele de formulareCerinta nr. 4-Declaratie pe propria raspundere conform, ORDIN A.N.R.M.A.P. nr. 314 din 12 octombrie 2010Se solicita declaratia "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta" - completata in con Cerinta nr.5-Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat.Sa se prezinte situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerinta nr.1-Avizul de functionare sau Certificatul de inregistrare + anexeal reprezentantului autorizat, eliberat de Ministerul Sanatatii conform Legii 176/2000 privind dispozitivele medicale, in termen de valabilitate.Documentele solicitate se pot depune in oricare din formele : original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ca trebuie marcate ?conform cu originalulCerinta nr.2Certificatulconstatatoreliberat de Oficiul National al Registrului Comertului, in oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul -se solicita acest document pentru evitarea aparitiei conflictului de interese avand in vedere prevederile ART. 69^1/ din OUG 34/2006 .Certificatul trebuie prezentatin oricare dintre formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, cu semnatura si stampila din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic a codului CAEN corespunzator produselor care fac obiectul contractului.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratia de conformitate produs pentru confirmarea marcajului CECerinta nr. 2Mostre: 1 bucataSe va prezenta o mostra din produsul ofertat.Mostrele nu se vor factura, ele ramanand la Unitatea contractanta.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: PRIN SEAP SAU LA SEDIUL AUTORITATII CONTRACTANTE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.05.2012 09:50
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.05.2012 11:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer