Achizitie publica - contract de furnizare: turba neagra si rosie si substraturi sterile
Detaliu pentru invitatia numarul 328110
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 328110/28.05.2012
Denumire contract: contract de furnizare: turba neagra si rosie si substraturi sterile
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSERVICII DE GOSPODARIRE URBANA PLOIESTI S.R.L.Cod fiscal: RO 27449967, Adresa: STR VALENI NR 32, Ploiesti, Telefon: 0244525252, Fax: 0244510353
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Registratura S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str. Valeni Nr 32, Ploiesti, Romania, cod postal: 100046, telefon: +40 244525252, fax: +40 244510353, persoana de contact: Adriana Vararu - Sef Serv.Administrare si Mentenanta Spatii Verzi; Luminita Dimache - Serv. Marketing, Aprovizionare, Achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L., Str. Valeni nr. 32, Ploiesti, Sala de sedinte, etaj 2
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare: turba neagra si rosie si substraturi sterile
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: achizitia turba neagra si rosie si substraturi sterile destinata insemantarii florilor, inradacinarii butasilor si repicarii rasadurilor de plante( anuale, bienale), arbori si arbusti in rasadnita din cadrul serelor SC S.G.U. Ploiesti SRL.VAl min a intervalului, respectiv 83720 lei, reprez val estimata a prezentei proceduri ( in fct de care se vor elabora si evalua ofertele), iar val max, respectiv 111623.23 reprez val estimata ce contine si posibilele suplimentari ( cf art 6 alin 2, 3 din HG 925/2006).
II.1.6) CPV: 09112200-9 - Turba (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 111, 623.23 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
garantia de participare 1674 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: 90 de zile de la teremnul limita de primire a ofertelor. Garantia pentru participare se va constitui in lei, intr-o forma la alegerea operatorului economic, din cele enumerate mai jos: a) prin virament bancar in contul autoritatii contractante RO79BRDE300SV76016203000 deschis la BRD - Sucursala Ploiesti (codul fiscal al autoritatii contractante: 27449967) b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire c) prin depunere in numerar la caseria autoritatii contractante. Dovada constituirii garantiei de participare este obligatorie la deschiderea ofertelor si se va prezenta in afara plicului sigilat care contine oferta. Ofertele depuse fara dovada platii garantiei de participare, vor fi respinse. Garantia de participare la licitatie se pierde daca ofertantul: - revoca oferta dupa deschiderea acesteia si inainte de adjudecare, - revoca oferta dupa adjudecare, - fiind castigatorul licitatiei, nu semneaza contractul in termenul de valabilitate a ofertei - fiind castigatorul licitatiei, nu constituie garantia de buna executie . Returnarea garantiei de participare se va face dupa incheierea contractului cu ofertantul castigator, in baza unei solicitari scrise.In cazul depunerii unei contestatii respinse de CNSC ca nefondata, se va retine suma de 837, 20 lei. Pt. IMM- legea 346/2004
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratia privind eligibilitatea, Declaratia privind neincadrarea in prev.art.181 din O.U.G. nr.34/2006, Certificatele privind plata taxelor si impozitelor la bugetul de stat si la bugetul local-in original sau xerocopie certificata pt.conformitate cu originalul, acestea sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei care se depun ofertele, Declaratie privind neincadrarea in prev art 69^1 din OUG 34/2006, Persoane cu functie de decizie: Director General- Dan Ionita, Director Economic-Elena Trican, Director Gen. Adj-Ionescu Cristian; Persoane cu functie de decizie in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt : Presedinte: AdrianaVararu - Sef Serv.Amenajare si Mentenanta Spatii Verzi;Membrii: Justiniana Nita ? Sef Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii;Emeric Dragomir ? Serv. Juridic-Contencios;Valeria Istrate ? Formatia Sere;Ciprian Ana ? Sef Birou Urmarire Contracte si Centre de Gestiune, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Certificat de participare la licitatie cu oferta independent.In cazul in care oferta este prezentata in asociere de mai multi operatori economici documentele solicitate trebuiesc prezentate de fiecare operator economic in parte Certificat constatator emis de oficiul registrului comertuluiPentru persoane juridice romane: a) Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial (original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul), eliberat cu maxim 30 zile inainte de data deschiderii ofertelor, din care sa rezulte: - obiectul de activitate al ofertantului, care sa corespunda categoriei de lucrari impuse (specifice obiectului contractului)- ca nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 64/1995, privind reorganizarea sau procedura lichidarii judiciare (faliment, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata).Pentru persoane juridice straine: Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident (original, copie legalizata sau copie lizibila conform cu originalul).Cerinta obligatorie : Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, pentru confirmare, prezentarea Certificatului constatator in original sau copie legalizata, in cazul in care nu au fost prezentate initial in aceasta forma.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: fisa de informatii generale a societatii cu cifra mediu de afaceri globala pe ultimii 3 ani, cifra medie de afaceri min. 167.440 lei. Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ euro comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: experienta similara legata de derularea contractelor de livrari de produse in ultimii 3 ani.Se va demonstra experienta similara in valoare de min 83.720 lei, prin prezentarea a unui numar max.de 3 contracte in copie, sau copie dupa parti relevante din contract( obiect, valoare, livrare), val.cumulata prin prezent.a max.3 ctr. sa fie de min.83.720 lei, si max.3 recomandari aferente acestora.Pt valorile exprimate in euro se vor folosi pt conversie ratele medii anuale de schimb ron/ eur comunicate de BNR pt anii respectivi: 2008- 3.6827 lei, 2009- 4.2373 lei, 2010- 4.2099 lei, 2011- 4.2379 lei ISO 9001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P., site-ul S.C. S.G.U.Ploiesti S.R.L. http: //www.sguploiesti.ro/achizitiipublice2012.html, Serv.Marketing, Aprovizionare, Achizitii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.06.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 07.06.2012 12:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2012 11:22