Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare uniforme de politie


Detaliu pentru invitatia numarul 330585
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Politia Locala Sector 2
Numar invitatie: 330585/27.06.2012
Denumire contract: Contract de furnizare uniforme de politie
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialPolitia Locala Sector 2Cod fiscal: 17125270, Adresa: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 0212525103/132, Fax: +40 0212525014
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sos. Pantelimon, nr. 27, sector 2, Bucuresti, Romania, cod postal: 024056, telefon: +40 0212525103/132, fax: +40 0212525014, persoana de contact: NICOLAE MANOLEA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Politiei Locale Sector 2 din Sos. Pantelimon, nr. 27, Sector 2, Bucuresti
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare uniforme de politie
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare de uniforme de politie
II.1.6) CPV: 35811200-4 - Uniforme de politie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 489, 220 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie: ? printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari ? Instrument de garantare /scrisoare de garantie bancara conform Formularului nr. 12, care se prezinta in original in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.? ordin de plata, cu confirmarea sumei de catre bancaContul in care se depune garantia de participare: in contul deschis la Trezoreria Sector 2, nr. RO 05 TREZ 7025006XXX005914.Nota: - Garantia de participare se va prezenta separat, nefiind inclusa in coletul sigilat ce contine oferta si documentele de calificare.-Ofertele care nu sunt insotite de garantia de participare vor fi respinse la deschidere.- Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.2. Cuantumul garantiei de participarepentru lotul nr. I este 4500 lei.3. Cuantumul garantiei de participarepentru lotul nr. II este 2100 lei.4. Cuantumul garantiei de participarepentru lotul nr. III este 670 lei.Nota: - Ofertantii tip I.M.M. care indeplinesc prevederile legislatiei in vigoare (Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, modificata si completata prin O.G. nr. 27/2006) si doresc sa depuna 50% din valoarea garantiei de participare vor depune documentul care atesta dovada constituirii garantiei (Conform pct.1 ? Modul de constituire al garantiei de participare) insotit de Formularul nr. 13.5. Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, conforn art. 85 lit. b) din HG 925/2006.
Garantie de buna executie
- cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea contractului fara TVA (pt. IMM 50 % -dovada cu documentele prevazute in Legea nr.346/2004), perioada de valabilitate a garantiei de buna executie va fi egala cu durata contractului, conform Formularului nr. 18.Constituire: in termen de 5 zile de la semnarea contractului, conform art. 90 ali. 1 din HG 925/2006, prin instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract, conform art.86, alin.1 HG 925/2006, cu modificari si completari.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elorI. Art. 180- Declaratie pe propria raspundere completata in conformitate cu Formularul 1 din Sectiunea Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.II. Art. 181Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006Formularul 2 Sectiunea Formulare(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)NOTA: Documentele se vor prezenta in original, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Nota: Autoritatea contractanta are obligatia de a exclude din procedura aplicata pentru atribuirea contractului orice ofertant despre care are cunostinta ca se afla in situatia prevazuta la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006.Documentele se vor prezenta in original, semnate si stampilate de reprezentantul legal al ofertantului.III.Certificat de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale eliberat de autoritatile competente de pe langa Unitatile Administrativ Teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau in copie conform cu originalul. Certificatul trebuie prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , conform art. 5 alin. 1 din ordinul 509/2011.IV. Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia societatea are sediul social privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat (formulare-tip eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident, traduse in limba romana de traducator autorizat), in original sau in copie conform cu originalul. Certificatul trebuie prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele , conform art. 5 alin. 1 din ordinul 509/2011.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)V.CERTIFICAT de participare la licitatie cu oferta independenta (Formularul 4).VI. Declaratie pe propria raspundere a ofertantului, de evitarea conflictului de interese, conform art. 69^1din OUG 34/2006 (Formularul 19).Persoanele implicate in desfasurarea procesului de atribuire a contractului sunt: Director General Aurel Dobrila, Director General Adjunct Gheorghe Pascu, Sef Serviciu Financiar Licitatii Zarnoianu Eugenia, Responsabil Licitatii Lefter Doinita, Consilier Juridic, Alexandru Ioana, Sef Birou Administrativ Dolcu Leonardo.VII.2.8.)- Certificat privind calitatea de participant la procedura(Formularul 3). Informa?ii ?i formalita?i necesare pentru evaluarea respectarii cerin?elor men?ionate: Certificat constatator eliberat de Ministerul Justitiei, Oficiul Registrului Comertului. Certificatul constatator trebuie sa certifice, in conformitate cu prevederile Legii nr. 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare, faptul ca societatea comerciala apartine categoriei profesionale impuse de indeplinirea contractului, respectiv sa aiba inscris in certificat codul CAEN corespunzator obiectului prezentei achizitii publice.a) Certificatul constatator trebuie sa fie valabil la data deschiderii ofertelor si trebuie sa fie prezentat in original, sau copie legalizata. Certificatele se prezinta in original sau copieconforma cu originalul de pe certificatul constatator emis de ONRC (doar ofertantului declarat castigator, inainte de transmiterea comunicarilor, pt. confirmare, trebuie sa prezinte certificatul in original sau copie legalizata).(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Ofertantul a realizat o cifra medie de afaceri pe ultimii 3 ani de minimvaloarea estimata , multiplicata cu 2, pentru fiecare lot in parte.Cerinta nr. 2Bilanturile contabilepe anii2009, 2010 si 2011vizate si inregistrate de organele competente si/sau dupa caz rapoarte anuale scrisori de bonitate sau orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul sa poata dovedi capacitatea financiara.Cerinta nr. 3Declaratie pe propria raspundere cu lista cuprizandsubcontractati(daca este cazul ).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind listaproduse similarefurnizate in ultimii 3 ani.Declaratie privind listalivrarilor de produsesimilareefectuateinultimii 3 ani.Copii ale contractului/contractelor declarate. In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate, care impiedica prezentarea lui, ofertantul este obligat sa prezinte paginile din contract din care sa rezulte partile contractante, obiectul contractului, durata contractului, pretul contractului precum si pagina finala cu semnaturi, precum si copie dupa caietul de sarcini.Minim o recomandaredin partea beneficiarilor.Prezentarea de mostre de produs in cadrul procedurilor de achizitie ca propunere tehnica vor fi insotite de certificate de conformitate si buletine de analiza, emise de un laborator specializat, pentru materiile prime si auxiliare folosite la confoctionarea acestora. Prezentarea unu certificat de atestare a implementarii sistemului de managementul al calitatii ISO 9001/2008sau echivalent.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 17.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 26.06.2012 15:48
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer