Achizitie publica - Contract de furnizare uniforme de serviciu pentru personalul R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Detaliu pentru invitatia numarul 353352
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 353352/03.09.2013
Denumire contract: Contract de furnizare uniforme de serviciu pentru personalul R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialR.A.Aeroportul Cluj-NapocaCod fiscal: RO2882425, Adresa: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Telefon: +40 264307500, Fax: +40 264416712
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Traian Vuia, Nr.149, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400397, telefon: +40 264307500, fax: +40 264416712, persoana de contact: Gabriela Zanc
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: R.A. Aeroportul Cluj-Napoca, Str. Traian Vuia, Nr. 149, Cluj-Napoca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Activit??i aeroportuare
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare uniforme de serviciu pentru personalul R.A. Aeroportul Cluj-Napoca
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Incheierea unui contract de furnizare uniforme de serviciu pentru Aeroportul International Cluj-Napoca.
II.1.6) CPV: 18222000-1 - Haine de serviciu (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 154, 430 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru Lot 1?2.290, 4 Lei, Lot 2-532 lei, Lot 3? 266, 2 Lei(echivalenta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile).Per.de valab.a garantiei de participare trebuie sa fie cel putin egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 zile de la data limita de primire a ofertelor.In cz extinderii per. de valab. a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitati de constituire: viram.bancar sau instrument de garantare emis in condit.legii de o soc.bancara ori de o soc.de asigurari care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevaz.in doc.de atribuire.Constituirea garantiei de participare se va face in conf cu art.86, alin.(3)din HG925/2006.Conturi bancare: RO12BTRL01301202919844XX RON sau RO58BTRL01304202919844XX EURO, deschise la BT Cluj.In cazul in care garantia se va constitui prin scrisoare de garantie de participare, se va prezenta in original in conf cu Formularul Z.Se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia, ca nefondata de catre CNSC suma calculata conf.preved.Art.278^1/OUG34/2006.Dc scrisoarea de garantie de participare este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare conf modelului stabilit in Formularul Z, fara nicio alta conditie suplimentara.In caz contrar ofertantul se va exclude din procedura.Scrisoarea de garantie de participare in alta lb decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in lb romana.In orice situatie, dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Garant.de particip. se restituie conf art.88 din HG925/2006.Pt. operat.eco.incadrati conf.legii in categoria IMM, se va aplica reducerea cu 50% a cerintei privind cuantumul garantiei de participare.Se vor respecta preved. Anexei 1.
Garantie de buna executie
Este de 10 % din valoarea contractului fara TVA si se constituie printr-un instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. Garantia de buna executie emisa de o societate de asigurari va respecta modelul stabilit in Formularul G, fara nicio alta conditie suplimentara. Garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale conform art. 90, alin. (3) din HG 925/2006 modificata prin HG 1045/2011. Constituirea garantiei de buna executie se va face conform art. 90, din HG 925/2006. In cazul in care garantia va fi constituita prin scrisoare de garantie de buna executie, aceasta se va prezenta in original, in cuantumul si in perioada convenita a contractului si in conf cu Formularul 13. Daca scrisoarea de garantie bancara de buna executie este emisa de catre o societate de asigurari, atunci ofertantul va prezenta si polita de asigurare. Scrisoarea de garantie de buna executie in alta limba decat romana va fi prezentata in original insotita de traducerea autorizata in limba romana. Se vor respecta prevederile Anexei 2.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraCerinta obligatorie: Declaratie pe proprie raspundere completata in conformitate cu Formularul 1.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: prezentare Formular 3 ? Declaratie privind eligibilitatea - Incadrarea in situatia prevazuta la art.180 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006.Cerinta obligatorie: prezentare Formular 4 Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.4. Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta completat in conformitate cuFormularul 5.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006 ? Formularul 6.Persoanele cu functii de decizie din cadrul RA Aeroportul Cluj-Napoca in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Ciceo David ? Director General, Mocean Petru ? Director Tehnic, Zanc Gabriela ? Director Comercial, Florian Corina ? Director Economic, Pop Iuliu ? Director Operational, Sabau Marius ? Sef Biroul Achizitii Publice, Todoran Vlad ? Oficiul Juridic.6.Informatii privind indeplinirea obligatiilorCerinte obligatorii: - Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul general consolidat.- Certificat fiscal privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local.Certificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Acestea se vor prezenta in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.NOTA 1: Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor exceptie facand Certificatele fiscale. Daca in tara unde ofertantul este rezident nu se pot emite situatii de plata la data de mai sus atunci ofertantul va prezenta certificatul respective la data posibila si o declaratie pe propria raspundere privind modul de plata in tara in care este resident.NOTA 2: Pentru persoane juridice straine, operatorul economic va prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget. Documentele vor fi prezentate prin traducere in limba romana legalizate la notariat.NOTA 3: Persoanele fizice sau juridice straine si romane care desfasoara activitati in strainatate trebuie sa prezinte documentele edificatoare pentru dovedirea eligibilitatii si a obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta. Se vor accepta: -certificate - echivalent-cazier juridic ? echivalent-declaratii pe propria raspundere date in fata unui notar, autoritati administrative sau judiciare sau asociatii profesionaleNOTA 4: Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat (buget consolidat) din care trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.NOTA 5: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente. 1.Persoane juridice/fizice romaneCerinta obligatorie: Certificat constatator de la Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial din care sa rezulte obiectul de activitate al ofertantului, ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ORC si sa includa furnizarea produselor ce fac obiectul cereri de oferte.2.Persoane juridice/fizice straineCerinta obligatorie: Documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional enumerate la punctele III.2.1.a) si III.2.1.b) 1. in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana).Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul dea solicita ofertantilor prezentarea si altor documente in cazul in care cele nominalizate la alineatul precedent nu sunt relevante.NOTA 1: Documentele solicitate la cap. III.2.1.b) pct. 1 si 2 vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat in oricare din formele: original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Acestea pot fi certificate echivalente emise de organisme abilitate din alte state ale U.E. In conformitate cu prevederile art. 183 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta va lua in considerare certificate echivalente emise de organisme abilitate din tara in care ofertantul este rezident (se va anexa traducerea autorizata in limba romana), chiar daca ofertantul si/sau ofertantul asociat este rezident intr-un stat ce nu este membru al U.E.In cazul asocierii mai multor persoane juridice, cerintele de la pct. III.2.1. b) trebuie sa fie indeplinite de fiecare asociat in parte.NOTA 2: Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare prevazute la pct.III.2.1.b), ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere conform art. 11, alin. (4) si (5) din HG 925/2006. In caz contrar, are obligatia de a prezenta certificatele/documentele edificatoare care probeaza/confirma indeplinirea cerintelor de calificare.NOTA 3: Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului solicitat la pct. III.2.1.b)1. in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1.Situatia elementelor patrimoniale1.1.Prezentarea bilanturilor contabile pe anii 2010, 2011, 2012, vizate si inregistrate de catre organele competente. Documentele vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor prezenta pentru ofertant si ofertant asociat.1.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic va prezenta o declaratie., 2.Info pt ultimii 3 ani privind cifra de afaceri2.1. Media cifrei de afaceri globala pe ultimii 3 ani trebuie sa fie de min 229.040 lei pentru Lot 1, de min 53.200 lei pentru Lot 2, de min 26.620 lei pentru Lot 3. Pt ofertantii nou infiintati, se solicita acelasi cuantum al mediei cifrei de afacere globala. Doc vor fi valabile la data limita de depunere a ofertelor si se vor completa pt ofertant si ofertant asociat. Cifra de afaceri pentru oper econ incadrati conform legii in categoria IMM va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul min impus.2.2.In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art.11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, oper econ va prez o declaratie.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Ofertantul va prezenta o lista a principalelor livrari de produse similare din ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati., 2.Experienta similara2.1. Efectuarea in ultimii 3 ani a cel putin 1 contract maxim 3 contracte similare ce au ca scop furnizarea de uniforme in domeniul public sau privat, insotita de certificate/documente emise sau contrasemnate de catre o autoritate sau client beneficiar.Operatorul economic are obligatia de a arata gradul de indeplinire al contractelor.Operatorul economic va prezenta certificate privind contractele prezentate ca experienta similara.2.2. In cazul in care ofertantul uzeaza de prevederile art. 11, alin. (4) si (5) din HG925/2006, operatorul economic acesta va prezenta o declaratie., 3. Informatii privind asocierea (daca este cazul)3.1. Mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. In cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare, contractul de asociere se va legaliza la Notariat si va deveni anexa la contract. In cazul asocierilor se va prezenta acordul de asociere, iar partile vor executa contractul in procentele in care s-au angajat in ?Acordul de asociere?. Schimbarea (inlocuirea) asociatilor sau declararea unui nou asociat se va face cu acordul beneficiarului, in conditiile legii.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
70
Descriere: Componenta financiara
Termen de livrare a produselor
15
Descriere: Componenta tehnica
Termenul de garantie acordat
15
Descriere: Componenta tehnica
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.09.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 16.09.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.09.2013 16:25