Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare utilaje forestiere


Detaliu pentru invitatia numarul 331822
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA
Numar invitatie: 331822/17.07.2012
Denumire contract: Contract de furnizare utilaje forestiere
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVACod fiscal: RO1590120, Adresa: B-dul Magheru nr. 31, sect. 1, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Veteran Turcanu, nr.61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Veteran Turcanu, nr.61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare utilaje forestiere
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionarea de utilaje necesare in activitatile specifice sectorului forestier astfel: -Freza de sol - 2 buc.-Grapa cu discuri ? 1 buc.-Motofierastraie ? 12 buc.-Motocoase pentru lucrari de ingrijire a arboretelor ? 12 buc.-Plug hortiviticol ? 1 buc.-Plug pentru scos puieti ? 1 buc.-Prasitoare ? 1 buc.-Remorca ? 3 buc.-Motopompe - 2 buc
II.1.6) CPV: 16100000-6 - Utilaje agricole si forestiere pentru pregatirea sau cultivarea solului (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 305, 200 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantie de participare in cuantum total de 6085 lei din care pentru ofertare lot 1 - 1855 lei;lot 2- 560 lei;lot 3 - 1275 lei si lot 4 - 2395 lei. Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor.Ofertantii care se gasesc in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de participare. Se poate constitui in una din urmatoarele modalitati: -virament bancar sau instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari care se depune in original la sediul autoritatii contractante la data limita stabilita de depunere a ofertelor;
-depunere numerar;
-ordin de plata , cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia la data limita stabilita de depunere a ofertelor
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit , fara TVA.Ofertantii care se gasesc in categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere de 50% din valoarea garantiei de buna executie.Se poate constitui in una din urmatoarele modalitati: -scrisoare de garantie bancara de buna executie;
-depunere numerar;
-retineri succesive din facturi partiale.Referitor la modalitatea retinerilor succesive , se vor avea in vedere prevederile HG nr. 1045/2011
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Prezentarea formularelor privind: ?Informatii generale?, ?Declaratie privind eligibilitatea? si ?Declaratie privind calitatea de participant la procedura?, ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181, din OUG 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare?, ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.69, din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizareaprocedurii de atribuire sunt : ing. Popoiu Dumitru-director, ec. Sirbu Vasilica-director economic, jrs. Sandu Sorina-consilier juridic, ing. Idriceanu Catalin Ionel-compartiment achizitii, ing. Epure Paul-comp. mecanizare.?Pentru cunoasterea indeplinirii obligatiilor fiscale sunt solicitate de asemenea ?Certificatul fiscal?, eliberat de catre Compartimentul Taxe si Impozite Locale al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul si ?Certificatul de atestare fiscala?, eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale de pe raza careia ofertantul isi are sediul.Certificatele trebuie sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Prezentarea ?Certificatului constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului?, in original sau copie lizibila , valabil la data stabilita pentru deschiderea ofertelor, din care sa reiasa ca ofertantul are ca obiect de activitate furnizarea de produse solicitate prin documentatia de atribuirePersoanele juridice/fizice straine vor respecta prevederile art. 182 din OUG 34/2006
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul bilant contabil depusInformatii privind cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 aniS-au solicitat cerintele minime : -cifra de afaceri globala medie pe ultimii 3 ani sa aiba valoarea de cel putin : -186000 lei pentru ofertare lot 1-56400 lei pentru ofertare lot 2-128000 lei pentru ofertare lot 3-240000 lei pentru ofertare lot 4Se va lua in calcul cursul mediu anual comunicat de BNR respectiv : -pentru anul 2009 :1 euro = 4, 2373 lei-pentru anul 2010 :1 euro = 4, 2099 lei-pentru anul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani?Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim : -93000 lei pentru ofertare lot 1-28200 lei pentru ofertare lot 2-64000 lei pentru ofertare lot 3-120000 lei pentru ofertare lot 4Completare formular ?Experienta similara?.Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente(procese-verbale de receptie ? etc.) emise sau contrasemnate de beneficiari.Completare si prezentare formular ?Acord de asociere"Solicitat numai in cazul asocierii.Asocierea sa fie legalizata numai in cazul in care oferta comunaPrezentare formular"Declaratie privind partea din contract care este indeplinita de subcontractanti si specializarea acestore"-daca este cazul Standarde de asigurare a calitatiiPrezentare certificat ISO 9001 sau echivalente
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 31.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 16.07.2012 13:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer