Achizitie publica - Contract de furnizare utilaje in cadrul proiectului "Utilajele comunei Costesti"
Detaliu pentru invitatia numarul 356058
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 356058/25.11.2013
Denumire contract: Contract de furnizare utilaje in cadrul proiectului "Utilajele comunei Costesti"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialComuna Costeti (Consiliul Local Costesti)Cod fiscal: 3394236, Adresa: loc. Costesti, com. Costesti, jud. Vaslui, Costesti, Telefon: 0235344533, Fax: 0235344533
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: loc. Costesti, com. Costesti, jud. Vaslui, Costesti, Romania, cod postal: 737145, telefon: +40 235344533, fax: +40 235344533, persoana de contact: Cristina Guzganu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Loc. Costesti, com. Costesti, jud. Vaslui, Costesti, Romania, cod postal: 737145, sediul Primariei comunei Costesti.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare utilaje in cadrul proiectului "Utilajele comunei Costesti"
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de utilaje destinate activitatilor de intretinere si deszapezire drumuri: 1 buc. greder tractat, 1 buc. echipament de imprastiat material antiderapant, 1 buc. freza de zapada, 1 buc. perie maturat, 1 buc. tocator, 1 buc. retroexcavator.
II.1.6) CPV: 43310000-9 - Utilaje pentru lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 657 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: 4.000 lei. Pentru garantiile constituite in alta moneda (valuta), echivalenta in lei se va face la cursul comunicat de BNR la data publicarii invitatiei de participare. Perioada de valabilitate: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor. Formele de constituire care vor fi acceptate: 1. prin virament bancar in contul RO83TREZ6562145020401XXX, deschis la Trez. Vaslui; 2. printr-un instr.de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara sau de o soc. de asigurari, in cuantumul si pentru perioada prevazute in documentatia de atribuire. In cazul const. sub forma de virament, dovada o reprezinta fie extrasul de cont, fie OP vizat de banca, ambele in copii certificate cu originalul, iar in cazul constituirii sub forma unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o soc. bancara ori de o soc. de asigurari, dovada constituirii o reprezinta originalul instr. de garantare. Neconstituirea garantiei de participare in cuantumul si/sau forma solicitata si/sau pentru perioada prevazuta si/sau neprezentarea dovezii de constituire (conform solicitarilor anterioare) cel mai tarziu pana la ora stabilita pentru deschiderea ofertelor, atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. De asemenea, in cazul constituirii a 50% din valoarea garantiei si neprezentarea dovezii privind incadrarea in IMM impreuna cu dovada garantiei echivaleaza cu neconstituirea garantiei de participare in cuantumul solicitat si atrage dupa sine respingerea ofertei ca inacceptabila. In cazul in care ofertantul este o asociere de operatori economici, incadrarea in categoria IMM se va analiza cu privire la asociere in ansamblu. In cazul in care ofertantii depun contestatie si Consiliul respinge contestatia ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatarului din garantia de participare suma de 2.166, 57 lei, conform prevederilor art.278 ind. 1 alin.2 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 10% din pretul contractului, exclusiv TVA, conform art. 90 din HG 925/2006 (50% pentru IMM, conform Legii nr. 346/2004).
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: I. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 3 ? Declaratie privind eligibilitatea. In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus. Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006.Atentie! In cazul ofertelor depuse de o asociere, incadrarea oricaruia dintre asociati in situatia prevazuta la art.180 din OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertei din procedura de atribuire a contractului de achizitie publica.II. - Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, in conformitate cu Formularul 4. Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, atrage excluderea ofertantul respectiv din procedura de atribuire a contractului.- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local, din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul";
- Certificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului, eliberat de Administratia Finantelor Publice (conform Legii 571/2003 privind Codul fiscal cu modificarile si completarile ulterioare), din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul". Cerintele privind datoriile sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor aprobate de catre organele competente in domeniu. Ofertantii din a caror certificate depuse rezulta ca nu si-au indeplinitobligatiile de plata catre bugetul local si bugetul general consolidat, vor fi exclusi din procedura de achizitie.Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente) din care sa reiasa ca ofertantul/ candidatul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioare celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor/ candidaturilor. Toate certificatele/ documentele de mai sus trebuie sa fie prezentate in original, copie legalizata sau copie conform cuoriginalul ofertelor, in limba de origine, insotite de o traducere legalizata a acestora in limba romana si trebuie sa fie valabile la data deschiderii.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art.181 lit.a, lit.c 1 si lit.d din OUG nr.34/2006.III. Declaratie privind calitatea de participant: Ofertantul nu are dreptul, in cadrul acestei proceduri, sub sanctiunea respingerii ofertei ca inacceptabila: a) sa depuna doua sau mai multe candidaturi/oferte individuale si/sau comune, sub sanctiunea excluderii din competitie a tuturor candidaturilor/ofertelor in cauza;b) sa depuna oferta individuala/comuna si sa fie nominalizat ca subcontractant in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat;c) sa depuna oferta individuala/ comuna si sa fie nominalizat ca tert sustinator in cadrul unei alte oferte, sub sanctiunea excluderii ofertei individuale sau, dupa caz, a celei in care este ofertant asociat.Intreprinderile afiliate au dreptul de a participa in cadrul aceleiasi proceduri de atribuire, dar numai in cazul in care participarea acestora nu este de natura sa distorsioneze concurenta.III.1. Declaratie privind calitatea de participant la procedura, in conformitate cu Formularul 6.III.2. Se solicita completarea certificatului de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta, in conformitate cu Formularul 5.III.3. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, in conformitate cu Formularul 7. Persoanele care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: Primar: Silvestru Cirjontu; Viceprimar: Alexandru Carare; Secretar: Marcel Guzganu; Sef Birou Financiar-contabil: Mihaela Berescu; Resp. achizitii publice: Cristina Guzganu; Referent urbanism: Lacramioara Pana; Consilierii locali ai Comunei Costesti: Barladeanu Mihaela, Blioju Neculai, Bostan Mihai, Bulgariu Vasile, Dragus Valerica, Haba Lucian, Luchian Vasile, Melus Ioan, Pascal Lucian, Popa Lascar, Sacaliuc Dorin, Spanache Valeriu.In cazul in care oferta este depusa de o asociere de operatori economici, fiecare asociat va prezenta documentele mentionate mai sus.Persoanele care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala, respectiv subcontractantii vor depune obligatoriu declaratiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (ORC) prezentat in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? din care sa rezulte ca: obiectul de activitate al ofertantului corespunde domeniului prezentei achizitii si este autorizat in conformitate cu prevederile Legii 359/2004; asociatii si reprezentantii legali ai solicitantului; forma de inregistrare ca persoana fizica (unde este cazul); atestarea sau apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit (daca este cazul), tradusa in limba romana si legalizata.Nota: Pentru ofertantul clasat pe primul loc, autoritatea contractanta, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, va solicita prezentarea pentru conformitate a Certificatului constatator in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3ani. Lista trebuie sa contina livrari similare efectuate in baza a maxim 6 contracte, livrari in valoare insumata de minim 200.000 lei.Operatorul economic va prezenta Formularul 9 ? Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, in original. Operatorul economic va prezenta Formularul 10 ? Experienta similara(completat pentru contractul/ contractele similar/e), in original.Se vor atasa documente suport recomandare/ certificat constatator/ proces verbal de receptie/ alte documente relevante prin care se poate demonstra experienta similara, in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul".Atunci cand un grup de operatori economici depune oferta comuna, capacitatea tehnica si profesionala se demonstreaza prin luarea inconsiderare a resurselor tuturor membrilor grupului. Astfel, Formularul 9 va ficompletat de catre fiecare asociat in parte, precum si centralizat pe asociere. Este obigatorie pastrarea continutului formularului solicitat pentru evaluarea respectarii cerintei, inclusiv a notelor/ mentiunilor din acesta. De asemenea, este obligatorie completarea tuturor rubricilor/ informatiilor solicitate, fie prin completarea informatiilor solicitate, fie prin mentiunea ?nu este cazul?, dupa caz., Cerinta nr. 2Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta si de o alta persoana, in conformitate cu art. 190, alin. (1), (2) si (3) din OUG nr. 34/2006. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana fizica/ juridica, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de carebeneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, prin care acesta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate.Persoana fizica/ juridica ce asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG nr. 34/2006. Certificarea sistemului de management al calitatii conform standardului SR EN ISO 9001:2008 sau echivalent, pentru domeniul aferent obiectului contractului. Aceasta trebuie sa fie valabila la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.12.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.12.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 25.11.2013 13:01