Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare utilaje si echipamente


Detaliu pentru invitatia numarul 354491
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: REGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RA
Numar invitatie: 354491/08.10.2013
Denumire contract: Contract de furnizare utilaje si echipamente
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA NATIONALA A PADURILOR - ROMSILVA RACod fiscal: RO1590120, Adresa: str. Petricani, nr. 9A, sector 2, Bucuresti, Telefon: +40 213171005, Fax: +40 213169745
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: STR, Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: STR, Veteran Turcanu, nr. 61, Vaslui, Romania, cod postal: 730036, telefon: +40 235361437, fax: +40 235361437, persoana de contact: Directia silvica Vaslui
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Silvicultura si activitati conexe acesteia)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare utilaje si echipamente
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Dotarea subunitatilor cu utilaje pentru activitatea de productie
II.1.6) CPV: 16600000-1 - Utilaje agricole sau forestiere specializate (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 31, 450 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum total de 629 lei din care : pentru lot 1 - 200 lei , pentru lot 2 - 240 lei si pentru lot 3 ? 189 lei, iar perioada de valabilitate este de 60 de zile de la data limita stabilita de depunere a ofertelor, cu respectarea prevederilor art. 84.85 si 86 din HG 925/2006 si ale art. 43^1 din OUG 34/2006 .Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei.Se poate constitui prin una din modalitatile: -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor ;
-depunere numerar la casieria autoritatii contractante ;
-ordin de plata, cu conditia confirmarii valabilitatii acestuia cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor .Dovada constituirii garantiei de participare se va face conform art.86 al.5, lit. a) din HG 925/2006. Echivalenta lei/alta valuta se va face la cursul BNR existent la data publicarii anuntului de participare.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5 % din valoarea contractului atribuit, fara TVA.Ofertantii din categoria IMM-urilor beneficiaza de reducere 50% din valoarea garantiei. Se constituie in conditiile respectarii prevederilor HG 1045/2011 .. Se poate constitui conf. prev. art89 din HG 925/2006, prin una din modalitatile : -virament bancar sau instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se depune la sediul autoritatii contractante; depunere numerar la casieria autoritatii contractante; retinere din facturi partiale , conf. art.90 din HG 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Completare formulare: -Informatii generale - Formular 3A-Declaratie privind eligibilitatea - Formular 5-Declaratie privind calitatea de participant la procedura - Formular 6-Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale-Certificat privind plata taxelor si impozitelor catre stat-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din OUG 34/2006 - Formular 7-Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.69^1 din OUG 34/2006 - Formular 8-Certificat pentru depunerea de oferta independenta cf.ord.314/2010- Formular B2Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt :1.Popoiu Dumitru2.Sirbu Vasilica3.Sandu Sorina4.Idriceanu Catalin5.Epure PaulDin certificatele prezentate trebuie sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente la nivelul lunii anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunerea a ofertelor. In masura in care procedura de emitere a acestor certificate nu permite confirmarea situatia datoriilor scadentela data solicitata, operatorii economici pot depune o declaratie pe proprie raspundere potrivit art. 11, alin(4) din HG 925/2006. Intr-o astfel de situatie devin aplicabile prevederile art.9 alin(3) din ord. 509/2011 Certificat constatator emis de ORC in original, copie legalizata sau copie lizibila conforma cu originalul, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul Constatator.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: a.Experienta similara : Completare si prezentare formular ?Lista principalelor livrari de produse similare realizate in ultimii 3 ani? . Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a livrat in ultimii 3 ani produse ce fac obiectul prezentei proceduri pe fiecare lot, in valoare de minim : pentru lot 1 ? 10000 lei ; pentru lot 2 - 12000 lei ;pentru lot 3 ?9450 lei.Pentru respectarea principiului tratamentului egal se va avea in vedere cursul mediu anual lei/alta valuta comunicat de BNR Completare formular ?Experienta similara?. Nivelul experientei similare pe fiecare lot este stabilit conform prevederilor art. 9 din HG 925/2006.Livrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de beneficiari. b. Informatii privind asocierea - Completare si prezentare formular ?Acord de asociere? ? solicitat numai in cazul asocierii Ofertantul trebuie sa detina certificat ISO 9001 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.10.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.10.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 60zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 07.10.2013 09:21
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer