Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare vaccin antirabic inactivat


Detaliu pentru invitatia numarul 335340
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Constanta
Numar invitatie: 335340/13.09.2012
Denumire contract: Contract de furnizare vaccin antirabic inactivat
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ConstantaCod fiscal: 4707706, Adresa: Sos. Mangaliei nr.78, Constanta, Constanta, Telefon: 0241682417, Fax: 0241682119
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (sanitar veterinare si pentru siguranta alimentelor)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare vaccin antirabic inactivat
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia de vaccin antirabic inactivat - 84.000 doze, necesar campaniei de vaccinare la carnasiere ( caini, pisici) in trimestrul IV 2012, in conformitate cu prevederile Ord.ANSVSA nr. 43/2012 care aproba Normele metodologice de aplicare a Programului Strategic al actiunilor sanitare veterinare pe anul 2012.
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 103, 320 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare: sub orice forma prevazuta de art.86 din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare .Contul in care se va depune garantia de participare: RO29TREZ2315009XXX005046, deschis la Trezoreria Constanta, cod fiscal :4707706- perioada de valabilitate a garantiei de participare - 90 de zile (trebuie sa fie cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei)Garantia de participare constituita de ofertantii a caror oferta nu a fost stabilita castigatoare, se returneaza de autoritatea contractanta dupa semnarea contractului de achizitie publica cu ofertantii castigatori, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, ofertantul pierzand astfel suma constituita, atunci cand acesta din urma se afla in oricare dintre situatiile art. 87 din H.G. nr.925/2006.In situatia in care operatorul economic depune contestatie la Consiliul National de Solutionare a Contestatiilor si aceasta este respinsa, autoritatea contractanta va retine, in conformitate cu prevederile art.278 indice 1 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare, operatorului economic in cauza, din garantia de participare, urmatoarea suma: 1.033, 20 lei.Referitor la dovada constituirii garantiei de participare, aceasta se va posta obligatoriu in SEAP (scanata), pana la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor si va fi prezentata in original la sediul DSVSA Constanta de catre toti operatorii economici.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea.Prezentare formular 12A, document semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 180 din OUG nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din O.U.G.34/2006 .Prezentare formular 12Bdocument semnat, stampilat si datat. Incadrarea in situatia prevazuta la art.181 din OUG 34/2006 atrage excluderea ofertantului din procedura aplicata pentru atribuirea contractului de achizitie publica.- Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste indeplinirea obligatiilor exigibile de plata la bugetul general consolidat.Document semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei, in original sau copie semnata , ,conform cu originalul?).-Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale.Document semnat, stampilat si inregistrat, din care sa reiasa obligatiile exigibile din luna anterioara desfasurarii licitatiei , in original sau copie semnata , ,conform cu originalul?.-Declaratie privind calitatea de participant la procedura.Prezentare formularul nr. 10 , semnat, stampilat si datat.(Inclusiv in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular).- Certificat de participare la licitatii cu oferta independenta.Declaratie pe proprie raspundere prin care se certifica faptul ca participarea la procedura este facuta in concordanta cu regulile de concurent- formular 9.- Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69.1 din OUG 34/2006. Se va completa formularul D -Declaratie privind regulile de evitare a conflictului de interese fata de persoanele care detin functii de conducere in cadrul autoritatii contractante, si anume: Lazar Romeu - director executiv, Dinca Gheorghe- director executiv adjunct, Tolea Vera - sef serviciu economic, Turineac Sorin- consilier juridic, Mertoiu Grigore- sef serviciu sanatate si bunastare animala, monitorizare boli.Documentele emise in alta limba decat limba romana trebuie sa fie insotite de traducerea autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare. Nu se folosesc prescurtari. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic sau alt document echivalent. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Pentru persoane juridice/fizice straine: 1. Documente edificatoare in traducere autorizata in limba romana, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. Se pot prezenta si in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".2. Acte in traducere autorizata in limba romana, din care sa rezulte calitatea de operator economic autorizat si inregistrat: statutul legal, locul de inregistrare si obiectul de activitate, emise de organisme competente din tara de origine a ofertantului. Se pot prezenta si in copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul".
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generale - declaratie privind cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani (2011, 2010, 2009), Bilantul contabil pe 2011, vizat si inregistrat de organele competente (copielizibila semnata si stampilata ?conform cu originalul?).
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, Informatii privind subcontractantii. Informatii privind standardele de asigurare a calitatii. Se vor prezenta documente emise de organisme acreditate, care atesta faptul ca operatorul economic are implementat sistemul de management al calitatii conform cu cerintele standardului seria ISO 9001 sau echivalent - copie lizibila certificata pentru conformitate cu originalul.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Din SEAP, atasata prezentei invitatii de participare. Adresa: www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 23.12.2012
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 11:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer