Achizitie publica - Contract de furnizare vaccin tetanic adsorbit
Detaliu pentru invitatia numarul 338093
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 338093/24.10.2012
Denumire contract: Contract de furnizare vaccin tetanic adsorbit
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA SF.SPIRIDON IASICod fiscal: 4701312, Adresa: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Telefon: 0232267706, Fax: 0232267706
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Independentei nr.1 Iasi, Iasi, Romania, cod postal: 700111, telefon: +40 0232267706, fax: +40 0232267706, persoana de contact: Ramona ONOFREI
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta "Sfantul Spiridon" Iasi, Serviciul de Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare vaccin tetanic adsorbit
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: mai multi ofertanti
II.1.5) Obiectul contractului: Vaccinul este indispensabil desfasurarii in bune conditii a actului medical din spital
II.1.6) CPV: 33651600-4 - Vaccinuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 444, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul trebuie sa constituie garantia de participare pentru acordul cadru in cuantum fix de 2% din valoarea fara TVA a fiecarui lot , valabila 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelelor. Garantia de participareeste de 8880 lei . Garantia de participare se exprima in lei si poate fi constituita in urmatoarele forme: a) scrisoare de garantie emisa de o societate bancara sau de o societate de asigurari in favoarea autoritatii contractante -original si se va intocmi respectand strict modelul prevazut in sectiunea formulare b)ordin de plata in contul autoritatii contractanta in contul de garantii al Spitalului Clinic Judetean de Urgenta " Sfantul Spiridon" Iasi , respectiv RO18TREZ4065005XXX000414 deschis la Trezoreria Municipiului Iasi -in copie, c) plata in numerar la casieria autoritatii contractante conform prevederilor legale in copie . Dovada constituirii garantiei de participare de prezinta in plic nesigilat in exteriorul plicului cu oferta.Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei de participare vor fi respinse cf art. 33, alin. 3, lit b) din HG 925/2006
Garantie de buna executie
Garant de buna exec se constit printr-un instr de garantare emis in cdt legii de o soc bancara sau de o soc de asigurari si este de 2% din val fara TVA a fiecarui ctr subsec.Daca val gar de buna exec este redusa aceasta se poate prin dep la casierie a unor sume in numerar.Daca part convin, gar de buna exec se poate constitui si prin retineri succ. din sumele dat pentru fact partiale.In acest caz contract are oblig de a deschide un cont la unitatea Trez Statului din cadrul org fiscal competent.Suma init care se depune de catre contract in contul astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pret ctr.Pe parcursul indepl contract, aut contract urmeaza sa alimenteze acest cont prin retin succes din sumele dat si cuvenite contract pana la concurenta sumei stabil drept gar de buna execut in doc.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr.1Declaratie privind eligibilitatea -neincadrare in situatiile prevazute in art.180/OG 34/2006- completata in conformitate cu Formularul A din Sectiunea Formulare. ? in original ;Cerinta nr. 2Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - completat conform Formularului A1 din Sectiunea Formulare ? in original.Cerinta nr. 3Declaratie privind neincadrare in situatiile prevazute in art.181 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B din Sectiunea Formulare. ? in originalCerinta nr. 4Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat(sanatate, pensii, somaj) - eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul ( semnata si stampilata de catre persoana autorizata.Cerinta nr. 5Certificat privind plata taxelor si impozitelor locale - Eliberat de Primaria locala - Eliberat de Primaria locala, certificatul fiscal sa prezinte situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata).Cerinta nr. 6Declaratia privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din OUG 34/2006 modificata - completata in conformitate cu Formularul B3 din Sectiunea Formulare. ? in original ;Persoanele cu functie de decizie implicate in procedura de achizitie sunt: Manager Dr. Ec. Ioan Barliba, Director Medical Conf. Dr.Camelia Bogdanici, Director Fin. Contabil Ec. Mariana Loghin, Sef Serv. Achizitii Publice Ec. Monica VicolPentru Cerintele 1, 3, 6, facem urmatoarea precizare: In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit ofertantul nu exista prevederi legale referitoare la declaratia pe propria raspundere se accepta o declaratie autentica data in fata unui notar , a unei autoritati administrative sau judiciare sau a unei asociatii profesionale care are competente in acest sens.Pentru Cerrintele 4 si 5 facem urmatoarea precizare: ofertantul are dreptul de a depune initial, in locul certificatului constatator privind privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si a certificatului privind plata taxelor si impozitelor locale, o declaratie pe proprie raspundere (Formularul B.1. din Sectiunea Formulare) semnata de reprezentantul legal prin care confirma indeplinirea acestor obligatii de plata. In cazul in care opteaza pentru aceasta varianta, ofertantului ii revine obligatia de a prezenta certificatele, la solicitarea autoritatii contractante, pana la data adoptarii deciziei de atribuire 1. Certificat constatator- in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul lizibila (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), emis, cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul teritorial, din care sa rezulte ca: - domeniul de activitate al ofertantului corespunde obiectului procedurii;
- nu sunt inscrise mentiuni cu privire la aplicarea Legii nr. 85/2006 privind procedura insolventei, sau ca societatea se afla in incapacitate de plata.Pentru persoane/juridice straine: - documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta profesionala, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. (documentul se va prezenta in copie legalizata sau copie conforma cu originalul (semnata si stampilata de catre persoana autorizata), anexandu-se si traducerea autorizata in limba romana.Autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte certificatul constatator in original sau copie legalizata pentru conformitate, in situatia in care a prezentat acest document in copie.2. Aviz de functionare emis de catre Ministerul Sanatatii, care atesta dreptul de a importa, depozita si distribui medicamente - copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul" valabila la data limita de depunere a ofertei, dovada avizarii unitatii pentru activitati de procurare/comercializare, activitati de detinere (depozitare)/manipulare, livrare /transport sub contract, a medicamentelor de uz uman
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleSe va completa si depune, in original, in conformitate cu Formularul B2 din sectiunea formulare .
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.1-lista principalelor livrari de produse similare furnizate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia dinurma sunt autoritati contractante sau clientiprivati - Se va completa si depune, in original, in conformitate cu formularul C1 si anexa la formularul C1 din sectiunea Formulare, Cerinta nr 2-recomandari/ document constatator din partea altor beneficiari prezentarea a cel putin unei recomandari / document constatator din partea altor beneficiari;Se vor depune recomandari/documente constatatoare din partea altor beneficiari - cel putin unul. In cazul in care beneficiarul este un client privat, si din motive obiectiveoperatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmaridin partea acestuia, demostrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic. Se va prezenta certificat care atesta implementarea sistemului de management de calitate conform standardului ISO 9001 sau echivalente ale acestuia pentru furnizor. Nu se accepta in curs de certificare (se vor accepta ofertantii care dovedesc ca raportul de audit a fost finalizat si din el rezulta ca ofertantul va primicertificarea).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 07.11.2012 16:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 08.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 23.10.2012 12:44