Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR


Detaliu pentru invitatia numarul 332609
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Directia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor Cluj
Numar invitatie: 332609/30.07.2012
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Sanitara Veterinara si pentru Siguranta Alimentelor ClujCod fiscal: 4288390, Adresa: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Telefon: 0264445729, Fax: 0264447997
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: P-ta Marasti, nr.1, Cluj-Napoca, Romania, cod postal: 400906, telefon: +40 264445729, fax: +40 264447997, persoana de contact: Cristina Marcela Moldovanu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: CLUJ-NAPOCA STR.P-TA MARASTI NR.1
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (activitati sanitare veterinare)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ACHIZITIA DE VACCINURI DE UZ VETERINAR : LOTUL 1 - TUBERCULINA A - 61000 DZ;LOTUL 2 -TUBERCULINA B - 62000 DZ;LOTUL 3 - VACCIN ANTICARBUNOS PT IMUNOPROFILAXIA ANTRAXULUI - 500000 DZ;LOTUL 4 - VACCIN ANTIRABIC PT CAINI SI PISICI INACTIV -98000 DZ SI VACCIN ANTIRABIC MULTISPECIE -5000 DZ
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 324, 540 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
CUANTUMUL GARANTIEI DE PARTICIPARE EXPRIMAT IN LEI ESTE: LOTUL 1- 1220.00 LEI;LOTUL 2- 520.80.00 LEI;LOTUL 3- 454 LEI;LOTUL 5 - 1050.60 LEI;GARANTIA DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE CONF.ART 86 DIN HG 925/2006.VALABILITATEA GARANTIEI DE PARTICIPARE SE CONSTITUIE CONF.ART 86/ DIN HG 925/2006.VALABILITATEA GARANTIEI DE PARTICIPARE ESTE DE MIN 90 DE ZILE DE LA TERMENUL LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR.GARANTIA DE PARTICIPARE SE POATE CONSTITUI ATAT PRIN VIRAMENT BANCAR IN CONTUL AUTORITATII CONTRACTANTE COD FISCAL 4288390, CONT RO97TREZ2165005XXX006892, DESCHIS LA TREZORERIA CLUJ CAT SI PRINTR-UN INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARI, CONF HG 925/2006, ART 86, VALABIL PE TOATA DURATA DE VALABILITATE A OFERTEI(90 DE ZILE DALA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTELOR).GARANTIA DE PARTICIPARE SE VA PREZENTA IN ORIGINAL. NEPREZENTAREA LA DATA STABILITA A GARANTIEI DE PARTICIPARE ATRAGE DUPA SINE RESPINGEREA OFERTEI.PENTRU LOTURILE 1 SI 4 SE APLICA PREVEDERILE ART 278^1 DIN OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
5% din valoarea fara TVA a contractului; Modul de constituire: a. scrisoare de garantie bancara; b. ordin de plata cu viza de confirmare a bancii emitente in contul autoritatii contractante, cod fiscal 4288390, cont: RO97TREZ2165005XXX006892, deschis la Trezoreria Cluj; c. orice alt instrument de garantie emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; d. retineri succesive din facturile introduse la plata; Restituirea garantiei de buna executie se face in cel mult 14 zile de la data intocmirii procesului verbal de receptie a produselor care fac obiectul contractului si/sau de la plata facturii finale.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind eligibilitatea Formularul 12 A;2. Declaratia privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din OUG 34/2006 Formularul 12B;3. Declaratie privind calitatea de participant la procedura Formularul 12 C;4. Declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art 69^1 Formularul 13; Persoanele cu functii de decizie din cadrul autoritatii contractante sunt: director executiv - dr. Duma Alexandru; director executiv adj - dr. Nagy Emeric; sef serviciu ec si adm - ec. Florian Adriana;5.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata impozitelor si taxelor catre bugetul de stat, inclusiv cele locale, precum si a contributiilor sociale (formulare tip eliberate din tara in care ofertantul este rezident) care sa ateste plata acestor impozite si taxe si din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei pt care se depun ofertele - in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"; Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitrerea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatelor mai sus precizate in original/copie legalizata, in situatia in care acestea au fost depuse in copie "conform cu originalul".6.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta - Formular 28.Cerinte obligatorii pentru persoane juridice/fizice straine: vor prezenta certificatele sus mentionate (sau documente echivalente) in conformitate cu prevederile legale in vigoare, in tara de origine (traducere legalizata). a.CERTIFICAT DE INREGISTRARE A PRODUSELOR IN ROMANIA SAU AUTORIZATIE DE COMERCIALIZARE ELIBERATA DE ICPBMV SAU ECHIVALENT IN CONFORMITATE CU ART 26 PCT 2 AL ORDINULUI ANSVSA 81/2008;b.Autorizatia sanitara veterinara de functionare a depozitului de medicamente si produse biologice conf Ordinului ANSVSA nr 4/2004 cu modificarile si completarile ulterioare;c.Autorizatia sanitara veterinara a mijloacelor de transport cu care se face transportul si distributia produselor biologice, conf Ordinului ANSVSA nr 4/2004 cu modificarile si completarile ulterioare;d.Autorizatia de comercializare in Romania pentru fiecare lot in parte, conf Ordinului ANSVSA nr 4/2004 cu modificarile si completarile ulterioare;e.Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului, din care sa rezulte: reprezentantul legal al societatii; obiectul de activitate; faptul ca nu sunt inscrise mentiuni referitoare la condamnari penale ale persoanei juridice, condamnari ale ofertantului pentru fapte penale, punerea sub stare de interdictie, instituirea curatelei, declararea starii de insolventa sau de faliment, conf art 21 din Legea 26/1990, cu modificarile si completarile ulterioare. Se va prezenta in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Pentru ofertantul clasat pe primul loc, inainte de transmitrerea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, autoritatea contractanta va solicita prezentarea certificatului mai sus precizat in original/copie legalizata, in situatia in care acesta a fost depus in copie "conform cu originalul".Pentru persoane fizice/juridice straine: 1. Documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: INFORMATII GENERALE, BILANTUL CONTABIL
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: EXPERIENTA SIMILARA - Declaratie privind lista principalelor livrari de produse similare in ultimii trei ani.Se va face dovada efectuarii in ultimii 3 ani a cel putin o livrare, INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTII(DACA ESTE CAZUL), INFORMATII PRIVIND ASOCIATII (DACA ESTE CAZUL) SISTEMUL/SISTEME DE ASIGURARE A CALITATII : ISO 9001/2008 SAU ECHIVALENT;
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: ATASATA LA INVITATIA DE PARTICIPARE
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.08.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 14.08.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 27.07.2012 08:56
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer