Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR


Detaliu pentru invitatia numarul 344195
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GORJ
Numar invitatie: 344195/21.03.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA SANITARA VETERINARA SI PENTRU SIGURANTA ALIMENTELOR GORJCod fiscal: 4351853, Adresa: Bd. Ecaterina Teodoroiu, Bl. 354, Sc. 2, Ap. 24, Targu Jiu, Telefon: 0253/226033, Fax: 0253/226144
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bd. Ecaterina Teodoroiu, NR.532, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210103, telefon: +40 0253226144, fax: +40 0253226144, persoana de contact: FLORIN BILGAR
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bd. Ecaterina Teodoroiu, NR.532, Targu Jiu, jud.Gorj, Romania, cod postal: 210103, telefon: +40 0253226144, fax: +40 0253226144, persoana de contact: FLORIN BILGAR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (SERVICII VETERINARE)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE VACCINURI DE UZ VETERINAR
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: CONTRACT DE FURNIZARE DE VACCIN DE UZ VETERINAR(TUBERCULINA MAMIFERA, TUBERCULINA AVIARA, VACCIN IMPOTRIVA ANTRAXULUI)
II.1.6) CPV: 33651690-1 - Vaccinuri pentru uz veterinar (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 216, 280 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
GARANTIE DE PARTICIPARE IN SUMA DE 2163 LEI, VALABILA 60 DE ZILE DE LA DATA LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI.Constituirea garantie de participare se face in conformitate cu prevederile art.86 alin.(1) din HG nr.925/2006 sau numerar la casieria unitatii si prin Ordin de plata in contul RO26TREZ3365005XXX004707, deschis la Trezoreria Municipiului Tg-Jiu sau Fila de CEC.In situatia constituirii garantiei de participare in valuta data la care se face echivalenta leu/alta valuta este LIMITA DE DEPUNERE A OFERTEI.
Garantie de buna executie
GARANTIE DE BUNA EXECUTIE IN PROCENT DE 5% DIN VALOAREA CONTRACTULUI CE URMEAZA A FI INCHEIAT, CONSTITUITA CONFORM PREVEDERILOR ART.90 ALIN(1) DIN HG.925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitateaDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG 34/2006Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din OUG 34/2006.Persoane cu functii de decizie in cadrul institutiei: Director executiv - Dr. Iliuta Ion, Director. Executiv Adj.? Dr. Covrig Mircea, Sef Serviciu Ec. si Adm. - Ec. Petricu Rodica, Sef Serviciu Sanatate si Bunastare Animala ? Dr. Moldoveanu Mircea, Comp.Juridic Lupulescu Adela, Comp. Achizitii ? Jr.Bilgar Florin.Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor Certificate fiscale ? din care sa rezulte ca nu are datorii fata de bugetul local si bugetul consolidat al statului in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta, conform Ordinului nr.314/2010Declaratie privind calitatea de participant la procedura Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator ec.Anterior transmiterii rezultatului procedurii se va solicita ofertantului ce urmeaza a fi declarat castigator sa prezinte certificatul in original sau copie legalizata, pentru conformitatea acestuia cu actul depus la sedinta de deschidere a ofertelor.Fisa de informatii generale
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Rezultatul exercitiilor financiare pe ultimii 3 ani.Bilanturi prescurtatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Ofertantii participanti la procedura vor face dovada ca au furnizat produse similare celor ce vor face obiectul prezentei proceduri.Lista principalelor livrari de produse din ultimii 3 ani, conform art.188 alin(1)lit.(a) din OUG 34/2006. Standarde de calitate, documente emise de organisme abilitate care sa ateste conformitatea produselor.Document emis de organisme nationale sau internationale acreditate care confirma certificarea sistemului de management al calitatii, respectiv ISO 9001:2000 sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 03.04.2013 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.04.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 03.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 21.03.2013 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer