Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare vopsea pentru marcaj rutier (culoare alb)+diluant compatibil


Detaliu pentru invitatia numarul 321390
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: REGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIV
Numar invitatie: 321390/06.03.2012
Denumire contract: Contract de furnizare vopsea pentru marcaj rutier (culoare alb)+diluant compatibil
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialREGIA DE ADMINISTRARE A DOMENIULUI PUBLIC SI A FONDULUI LOCATIVCod fiscal: RO 7403230, Adresa: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Telefon: 0251411214, Fax: 0251414205
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Brestei, nr. 129, CRAIOVA, DOLJ, Craiova, Romania, cod postal: 200177, telefon: +40 0251411214, fax: +40 0251414205, persoana de contact: MARINEL-CRISTIAN GRIGORIE
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Raadpfl Craiova strada Brestei nr. 129A Craiova judetul Dolj.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Constructii si amenajari teritoriale
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare vopsea pentru marcaj rutier (culoare alb)+diluant compatibil
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 12
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: R.A.A.D.P.F.L. Craiova doreste sa achizitioneze vopsea pentru marcaj rutier monocomponenta pe baza de solvent (culoare alb) +diluant compatibil;
II.1.6) CPV: 44811000-8 - Vopsea pentru marcaj rutier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 369, 987.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
III.1.1.a)Garantie de participare Cuantumul garantiei de participare :5.000, 00 leiMod de constituire: - ordin de plata , cu conditia confirmarii de acestuia de catre banca emitenta in contul RO58CECEDJ0152RON0525452 CEC Bank Craiova, cod fiscal RO7403230;
- instrument de garantare emis in conditiile legiide o societate bancara ori de o societate de asigurari( in favoarea autoritatii contractante), care se prezinta in original , in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.Nota: Neprezentarea dovezii constituirii garantiei de participare in cuantumul si perioada de valabilitate stabilite si conform cerintelor in documentatie, atrage excluderea ofertantuluide la procedura de atribuire a acordului cadruCuantumul penalizarilorce se va retine in conditiile art.278.1 din OUG nr.34/2006=3.699, 88 leiRetinerea garantiei de participare se va face in conformitate cu prevederile legale in domeniul achizitiilor publice.Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 de zile.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1 Declaratie privind eligibilitatea;formular ACerinta nr. 2.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la articolul 181;formular B.Cerinta nr. 3 Certificat de atestare fiscalaprivind obligatiile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat; Cerinta nr. 4 Certificatul de atestare fiscala privind impozitele si taxele locale. Cerinta nr. 5 Certificat de participare la procedura cu oferta independenta;formular C .Cerinta nr. 6 Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?formular D. Din partea AC urmatoarele persoane ION PETRE -director general;Chiriac cornel-director economic;Lapadat Constantin -director tehnic.Paun Jeana birou contabilitate-financiar.Leoveanu Crenguta-achizitii publice. Radu Ana maria-birou juridic.Diaconescu Vasile-comp.tehnic.Grigorie Cristian-comp. aprovizionare. Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (valabil la data achizitiei)? original sau copie legalizata sau o copie lizibila semnata si stampilata pt. conformitate cuoriginalul .Ofertantul castigator va depune documentul in original sau copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr.7Informatii privind situatia economico-financiara pe ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Anexa la declaratia privind principalele livrari, Informatii privind subcontractantii si asociatii, Declaratiea si lista privind utilajele , instalatiile si echipamentele tehnice, -Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP si RAADPFL Craiova
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.03.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.03.2012 14:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 06.03.2012 11:27
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer