Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de furnizare vopsele, diluanti, chituri auto


Detaliu pentru invitatia numarul 329241
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Oradea Transport Local SA
Numar invitatie: 329241/12.06.2012
Denumire contract: contract de furnizare vopsele, diluanti, chituri auto
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOradea Transport Local SACod fiscal: RO63483, Adresa: Atelierelor nr. 12, Oradea, Telefon: 0259423245, Fax: 0259426010
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania, cod postal: 410542, telefon: +40 259423245, fax: +40 259426010, persoana de contact: birou achizitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str. Atelierelor nr. 12, Oradea, Romania
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Da
I.2.2) Tip Activitate: Servicii feroviare, de tramvai sau de autobuz
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de furnizare vopsele, diluanti, chituri auto
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se solicita ofertarea de produse de vopsit conform cerintelor caietului de sarcini.
II.1.6) CPV: 44812100-6 - Emailuri si smalturi (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 201, 097.5 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Lot 1 -2700lei, lot 2 ? 280lei, lot3 ? 680lei, lot 4 ? 300lei (pt IMM reducere de 50%) constituit prin virament bancar in contul cod IBAN: RO05 RNCB 0032 0464 9835 0001 la banca BCR Oradea, CIF: RO63483 sau prin instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate bancara/de o societate de asigurari, care se va prezenta in original pana la data limita a deschiderii ofertelor. Va fi restituita conform art.88-HG nr.925/2006. Se constituie in favoarea autoritatii contractante, va fi irevocabila si va prevede ca plata garantiei se va executa neconditionat, la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate intr-una sau mai multora dintre situatiile urmatoare: conform art.87 din HG 925/2006, conform art. 278^1 din OUG 34/2006. Valabilitate min.100 zile de la data limita de primire a ofertelor. In cazul unei asocieri va fi prezentata de lider.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoareacontractului fara TVA. Garantia de buna executie se constituie printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract (conform art.90 din HG 925/2006) sau prin virament in contul de garantie constituit. Cuantumul garantiei de buna executie pentru IMM este de 50% din cuantumul solicitat, cu declaratie pe proprie raspundere conform Legii nr.346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Sunt cerinte care in caz de neindeplinire conduc la excluderea din competitie a ofertantului.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In situatia in care din documentele solicitate reiese ca ofertantul nu este eligibil sau se afla intr-una din situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006 acesta va fi exclus de la procedura pentru atribuirea contractului. Persoanele fizice/juridice care asigura sustinerea financiara si/sau capacitatea tehnico-profesionala nu trebuie sa se afle in situatiile prevazute la art. 180 si/sau art. 181 din OUG nr. 34/2006 si/sau art. 69^1 din O.U.G. 34/2006si vor prezenta formularele 12A si 12B.Ofertantul/Ofertantul asociat/ Subcontractantul/Tertul sustinator care are/au drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere ori de supervizare si/sau are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afin pana la gradul al patrulea inclusiv ori care se afla in relatii comerciale, astfel cum sunt acestea prevazute la art. 69 lit. a), cu persoane ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, este exclus din procedura de atribuire conform Legii 279/2011, art.13.Capacitatea economica si financiara a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva.atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele financiare invocate. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legale, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate. Persoana care asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.19.Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului/candidatului poate fi sustinuta si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant/candidat si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul/candidatul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia candidatului/ ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si profesionala invocand si sustinerea acordata, in conformitate cu prevederile legii, de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, de regula, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate. Persoana care asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina xcluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 180 si ale art. 181 lit. a), c^1) si d) - conform prevederile Legii 279/2011, art.20.Ofertantii vor prezenta urmatoarele documente: - Declaratie privind eligibilitatea - formular 12A.- Declaratie privind neincadrarea la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006 - formular 12 B.- Declaratie pe propria raspundere privind neancadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. 34/2006- Declaratie pe propria raspundere privind participarea la procedura conform Ordin ANRMAP 314/2011, - Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul local la data scadenta din luna anterioara depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.- Certificat de atestare fiscala privind plata taxelor si impozitelor la bugetul consolidat la data scadenta din luna anterioara depunerii ofertelor sau echivalent in cazul persoanelor fizice/juridice straine, din care sa reiasa lipsa datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Cerintele referitoare la obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local sunt considerate ca fiind indeplinite in masura in care operatorii economici prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Autoritatea contractanta va lua in considerare, la verificarea indeplinirii cerintei de calificare privind plata de catre ofertant a impozitelor, taxelor si contributiilor la bugetul local, atat declaratia pe propria raspundere prin care se confirma indeplinirea cerintei, cat si acele certificate de atestare fiscala prezentate de ofertant in urma solicitarii primite din partea autoritatii contractante, chiar daca acestea sunt emise de autoritatile competente ulterior datei de deschidere a ofertelor si, eventual, atesta lipsa datoriilor ulterior respectivei date.Persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: - dr.ing. Csuzi Istvan ? director general- ing. Pop Viorel Mircea ? director tehnic- ec. Purge Ioan ? director economic- ec. Fodre Gabriela ? sef birou achizitii- ing. Siladi Leontin ? sef sectie autobuze- ing. Teodorof Claudiu ? sef birou aprovizionare- ing. Cotrau Calin ? inginer sectie autobuze- ing. Kajtor Vasile ? sef sectie linii- sing. Tuduc Liviu ? sef sectia tramvaie- Ile Ioan ? sef depou sectie tramvaie- ing. Romocea Gheorghe ? inginer sectie autobuze- jr. Crainic Razvan ? consilier juridicIn cazul in care comisia constata ca unul sau mai multi ofertanti au document/ documente lipsa la deschidere, si acesta nu a prezentat declaratia conform cu prevederile art.11 alin (4) din HG 925/2006 actualizata, acesta va fi descalificat, fara sa fie posibila completarea ulterioara a respectivelor documente. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta, la solicitarea autoritatii contractante, copia legalizata sau originalul certificatului constatator emis de ORC, sau document edificator echivalent in cazul personelor juridice straine, inainte de comunicarea privind rezultatul procedurii.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Ofertantii vor prezenta: Certificat constatator privind obiectul de activitate sau echivalent in cazul persoanelor fizice/ juridice straine.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita informatii privind ofertantul.Se va prezenta fisa de informatii generale in care se mentioneaza si cifra medie de afaceri globala in ultimii 3 ani.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Daca un grup de operatori economici depune oferta comuna, atunci capacitatea tehnica si/sau profesionala se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului. Cerinta minima privind experienta similara se solicita numai pt lotul 1 si este de 270.000 lei exclusiv TVA. Se va prezenta declaratie si lista anexa la declaratia privind principalele livrari de produse similare efectuate in ultimii 3 ani. Prin produse similare se inteleg vopsele de tip email si/sau emaur. Se vor prezenta documente prin care se confirma datele declarate, de exemplu: parti relevante din contracte la care se anexeaza certificate/ recomandari/ procese verbale de receptie/ alte documente constatatoare emise sau contrasemnate de catre beneficiar privind livrari similare. Cerinta minima privind experienta similara se calculeaza prin prezentarea a unuia sau cumularea valorii a maxim 3 livrari/ contracte de furnizare de produse similare efectuate in ultimii 3 ani., Informatii privind subcontractantii/ asociatii. In declaratia privind subcontractantii, se va mentiona partea din contract pe care acesta urmeaza sa o indeplineasca si datele de identificare si de contact ale acestuia. Se vor prezenta informatii privind partea din contract pe care operatorul economic are, eventual, intentia sa o subcontracteze. Ofertantul are obligatia de a preciza partea din contract pe care urmeaza sa o subcontracteze. In Acordul de asociere se vor mentiona cel putin urmatoarele: -datele persoanei imputernicite a reprezenta asocierea ?datele de contact ale asocierii (adresa, telefon, fax, etc), -partea din contract care revine fiecarui asociat, inclusiv valorile aferente, -faptul ca toti asociatii isi asuma raspunderea colectiva si solidara si colectiva., Se solicita, prezentarea de mostre de vopsea in vederea indeplinirii capacitatii tehnice si/sau profesionale conform art.188 alin(1) lit.e) din OUG 34/2006. Mostrele se vor prezenta pana la data/ora deschiderii ofertelor, vor fi ambalate in cutii sigilate si etichetate cu datele specifice de recunoastere si de identificare ale produselor, producatorului, furnizorului, termene de garantie, alte date tehnice specifice. Vopselele emaur/ email se vor prezenta ambalate in cantitati de minim 1 L / 0, 75 L (in functie de tipul vopselei) conform solicitarii privind modul de ambalare solicitat prin caietul de sarcini). Mostra de vopsea de marcaj va fi de minim 1kg.Mostre solicitate: - vopsea email bronz aluminiu (argintiu)- vopsea email alchidic lucios albastra RAL 5015, - vopsea email alchidic lucios rosu deschis RAL 3020, - vopsea email auto (emaur) alb 10, - vopsea email auto (emaur) rosu 270, - vopsea email auto (emaur) tub spray negru, - vopsea marcaj galben.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Intreaga documentatie se poate descarca de pe SEAP. Toate eventualele clarificari se vor posta pe SEAP.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.06.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.06.2012 10:05
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer