Achizitie publica - Contract de furnizarea unei motopompe de apa
Detaliu pentru invitatia numarul 350460
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 350460/15.07.2013
Denumire contract: Contract de furnizarea unei motopompe de apa
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialASOCIATIA PRODUCATORILOR AGRICOLI SI A PROPRIETARILOR DE ANIMALECod fiscal: 25315640, Adresa: localitatea UNGHENI, comuna UNGHENI, judetul IASI, Ungheni, Telefon: +40 769433360, Fax:
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Din lipsa unei persoane care sa asigure permanenta la sediu Asociatiei, ofertele se vor transmite catre: registratura PRIMARIEI COMUNEI UNGHENI, JUDETUL IASI, cu sediu in localitatea BOSIA, comuna UNGHENI, judetul IASI, ROMANIA, cod postal 707565, telefon: +40769433360/+40724884201, fax: +40232295333(nr.fax al primariei), persoana de contact: VASILICA CUCOS.
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Din lipsa de spatiu adecvat, ofertele se vor deschide la sediu PRIMARIEI COMUNEI UNGHENI, JUDETUL IASI, cu sediu in localitatea BOSIA, comuna UNGHENI, judetul IASI, ROMANIA, cod postal 707565.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Agricultura/Zootehnie)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizarea unei motopompe de apa
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitia unei motopompe de apa care sa fie destinata pentru aspirarea si transferul prin refulare a apelor curate sau murdare din surse fara presiune (bazine subterane, lacuri, puturi, canale de irigatii, cursuri de apa, acumulari de apa, etc). Motopompa dotata cu accesorii, care sa poata sa fie folosita si la interventia in cazul unor dezastre (inundatii, cutremure) pentru evacuarea apei reci sau calde din subsoluri, cladiri, acumulari de apa, etc.
II.1.6) CPV: 42122130-0 - Pompe de apa (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 200, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Per.de valab. este de min. 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei, in suma de 3.000, 00 lei, printr-un: 1.Instrument de garantare irevocabil emis, de o soc. bancara sau o soc.de asigurari;2.Ordin de plata in contul RO30RZBR0000060011676713 deschis la banca RAIFFEISEN BANK Sucursala Iasi, cu viza bancii.Instrumentul nu trebuie sa contina clauze care sa-l anuleze inaintea termenului de valabilitate.Daca prevede conditii de plata a garantiei, situatiile de retinere (executie) sunt cele de la art.87 din HG nr.925/2006 si cele de la art.278?1 din OUG 34/2006 si trebuie mentionate toate, respectiv: -isi retrage oferta in perioada de valabilitate;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in per.de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 7 zile de la semnarii contr. de parti;
-oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul;
-in masura in care CNSC respinge contestatia persoanei garantate, A.C.va retine contestatorului din garantie suma de 2.000, 00 lei conform art.278?1 lit. a) din OUG nr.34/2006.Cuantumul garantiei de participare a fost calculata raportat la valoarea estimata a contractului de achizitie publica calculat la 200.000, 00lei.Ofertantii vor avea in vedere cursul leu/euro de 1 euro = 4.4420 lei, cf.BNR pt.04.07.2013.Conf. legii 346/2004-IMM-uril vor beneficia de red. cu 50% a garantiei pe baza de doc. justificative. Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici simijlocii va fi completata conform modelului prevazut in Legea 346/2004 cu modificarile si completarile ulterioare.In cazul ofertantilor care se asociaza, garantia de participare poate fi constituita pe numele oricaruia dintre op.ec. asociati.Ofertele care nu fac dovada constituirii garantiei de participare, sunt respinse la deschidere ca inacceptabile.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 8% din valoarea contractului fara TVA si se va constitui, in termen de 7 zile de la data incheierii contractului. Modul de constituire conform art.90 alin.(1) si alin.(2) din HG 925/2006 cu mod. si comp.ulerioare.Modul de restituire conf.art. 92, alin (1) din H.G. nr. 925/2006, cu modificari si completari ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta: 1.Declaratie pe proprie raspundere a ofertantului, in temeiul art. 180 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 1 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.) Ofertantul va prezenta in acest sens sia) - cazierul fiscal al operatorului economicb) - cazier judiciar al operatorului economic2.Declaratie pe propia raspundere a ofertantului, in temeiul art. 181 din OUG 34/2006, completata in conformitate cu Formularul nr. 2 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)Ofertantul va prezenta: a)- Certificat de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat sau graficul de esalonare a datoriilor aprobate de catre ANAF;b) - Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale), care sa prezinte situatia datoriilor exigibile din luna anterioara celei in care se prezinta ofertele.Certificatele se vor prezenta in original, sau copie legalizatasau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? (cf. art. 5 din Ordinul ANRMAP nr. 509/2011)3.Declaratie privind calitatea de participant la procedura- Prezentare Formularul nr. 3 din Sectiunea Formulare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documente.)4.Certificat de participare cu oferta independenta-Prezentare Formularul nr. 4 din Sectiunea Formulare.Nota: In cazul in care ofertantul este o asociere, se va completa un singur formular pe asociere.5.Declaratie pe proprie raspundere, in temeiul art.69^1 din OUG 34/2006, completata in conformitata cu Formularul nr. 5 din Sectiunea Formulare. (Acest document va fi prezentat de catre Ofertant/Ofertant asociat/ Subcontractant/Tert sustinator.)In vederea completarii acestei declaratii comunicam ofertantilor numele persoanelor cu functie de decizie din cadrul asociatiei, dupa cum urmeaza: Consiliu Director: Cucos Vasilica- presedinte;Pipos Vasile - vicepresedinte;Galbau Stelian-vicepresedinte;Ilie Maricel - secretar;Membrii asociatiei cu drept de vot, incluzand si membrii Consiliului Director: Amarghioalei Ion; Malaescu Gheorghe; Pirtac Mircea; Luca Ghiorghita; Culesca Tasia; Vicol Toma;Miron Vasile;Ilie Maricel - secretar;Galbau Cristina;Anton Vasile;Galbau Bogdan Iulian;Chelariu Ion; Galbau Gabriel. Persoane juridice / fizice romane ? Vor atasa Certificatul constatator, in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul, eliberat de ORC sau organismul la care operatorul economic este atestat profesional.Din documentele edificatoare prezentate de catre operatorii economici va trebui sa rezulte forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica si, dupa caz, de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Informatiile cuprinse in Certificatul Constatator trebuie sa fie reale/actualizate la data limita de depunere a ofertelor.In cazul persoanelor fizice autorizate se ? vor prezenta documente echivalente din care sa rezulte competenta operatorilor economici de a executa lucrarile care fac obiectul prezentului contractNota: Autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de trimiterea comunicarilor privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata in situatia in care acesta a fost prezentat in copie simpla.In cazul unui grup de operatori economici care depun oferta comuna, fiecare membru din grup trebuie sa dovedeasca ca pentru partea din contract pe care o realizeaza are corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC .Persoane juridice/fizice straine : Vor prezenta documente prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este stabilit, precum si dupa caz, documente de atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in traducere legalizata autentica.Se va prezenta Certificatul de Rezidenta Fiscala (in vederea evitarii dublei impuneri) sau prezentarea unei declaratii valabile pentru anul calendaristic in curs.
Capacitatea economica si financiara
- Bilanturile contabile pe ultimii 3 ani, din care rezulta cifra de afaceri globala (vizate si inregistrate de organele competente;Ofertantul va prezenta Fisa centralizatoare a situatiei economico-financiare privind media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii 3 ani financiari, (2010, 2011, 2012) care trebuie sa fie mai mare sau egala cu 400.000, 00 lei.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta 1: Experienta similara- F8Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a furnizat produse in ultimii 3 ani in cadrul unui contract similar, de natura si complexitatea celui prevazut in caietul de sarcini, sau a unui maxim de 2 contracte de furnizare similar, cu o valoare cumulata de min. 200.000, 00 lei fara TVA.Prin experienta similar, contract/e similar/e se intelege furnizarea unui/unor produs/e de cel putin aceeiasi valoare, respectiv 200.000, 00 lei fara TVA., Cerinta2: Declaratie privind lista principalelor produse furnizate in ultimii 3 ani .Ofertantul trebuie sa prezinte o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti private, care sa reflecte executarea in ultimii 3 ani a unui contract similar, de natura si complexitatea celui prevazut in caietul de sarcini, sau a unui maxim de 2 contracte de furnizare similar, cu o valoare cumulata de min. 200.000, 00 lei fara TVALivrarile de produse se confirma prin prezentarea unor certificare/documente emise sau contrasemnate de o autoritate ori de catre clientul beneficiar. In cazul in care beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea livrarilor de produse se realizeaza printr-o declaratie a operatorului economic., Cerinta 3: Lista privind subcontractantii cu specializarea acestora ?F8 -(semnat, stampilat de catre ofertant precum si de fiecare subcontractant in parte al acestuia, cu solicitarea datelor de identificare ale subcontractantilor, Informatii privind asocierea-F9 Informatii privind standardele de asigurare a calitatii conform SR EN ISO 9001-2000 / EN ISO 9001-2000, sau echivalentPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.07.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.07.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 22.10.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (prin fonduri europene asigurate prin intermediul Agentiei de Plati si Interventii pentru Agricultura)
Data expedierii prezentei invitatii: 15.07.2013 08:23