Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE FURNIZARE,INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE,REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT DE TOMOFGRAFIE COMPUTERIZATA CU ACHIZITIA A MINIM 8 SLICE-URI


Detaliu pentru invitatia numarul 355927
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: SPITAL MUNICIPAL MOTRU
Numar invitatie: 355927/21.11.2013
Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE, REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT DE TOMOFGRAFIE COMPUTERIZATA CU ACHIZITIA A MINIM 8 SLICE-URI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITAL MUNICIPAL MOTRUCod fiscal: 5632555, Adresa: STR. CAROL DAVILA , NR.1, Motru, Telefon: 0724821796, Fax: 0253 410078
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada CAROL DAVILA , NR.4, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410003, fax: +40 253410078, persoana de contact: SPITAL MUNICIPAL MOTRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spital Municipal Motru , Strada Carol Davilla, NR.4, Motru, Romania, cod postal: 215200, telefon: +40 253410003, fax: +40 253410078
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE FURNIZARE, INSTALARE SI PUNERE IN FUNCTIUNE, REPARARE SI INTRETINERE ECHIPAMENT DE TOMOFGRAFIE COMPUTERIZATA CU ACHIZITIA A MINIM 8 SLICE-URI
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: OBIECTUL CONTRACTULUI IL CONSTITUIE ACHIZITIA DE ECHIPAMENT DE TOMOGRAFIE COMPUTERIZATA , DESTINAT DESFASURARII SI IMBUNATATIRII ACTIVITATII SPITALULUI MUNICIPAL MOTRU
II.1.6) CPV: 33115200-1 - Tomografe axiale transversale cuplate la un calculator (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 441, 190 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Da Se solicita garantie de participare :4411.9 LEI Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare conform art.87 din HG.925/2006 In cazul in care un ofertant depune contestatie , iar Consiliul respinge contestatia , autoritatea contractanta va retine din garantia de participare conform art.278^1 alin.1 lit.( b ) din OUG 34/2006 Garantia de participare se va constitui conform art.86 din H.G. 925/2006 actualizata , contul de constituire a garantiei de participare este : RO36TREZ3385006XXX000958 , Trezoreria Motru , cod fiscal 5632555. - FORMULAR 9 La depunerea ofertei , ofertantul va face dovada achitarii garantiei de participare , in acest mod prezentand originalul . Autoritatea contractanta restituie garantia de participare in conformitate cu prevederile art.88 din H.G. NR.925/2006 Ofertele care nu sunt insotite de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse . Precizare : Ofertantii pot beneficia de prevederile art.16 , alin 2 din Legea nr.346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii , cu modificarile si completarile ulterioare, pentru reducerea garantiei de participare cu 50% . In acest sens , in conformitate cu prevederile art.3 si anexa nr.1 din legea mai inainte mentionata , vor depune o declaratie ? Formular 11 la prezenta documentatie. Sunt considerati ofertanti tip IMM acei ofertanti pentru care toti membrii asocierii detin calitatea de IMM. - Garantia de participare trebuie sa fie valabila 90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in valuta , se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 5 zile .
Garantie de buna executie
Da In termen de 10 zile de la incheierea contractului ofertantul castigator trebuie sa depuna garantia de buna executie in procent de 5% dinvaloarea contractului Modul de constituire ale garantiei de buna executie conform art 90 din H.G nr.925/2006: instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari , care devine anexa la contract
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateNeincadrarea in dispozitiile art.180 din Ordonanta de urenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .Solicitat X - completarea formularului nr.1 din fisierul Modele FormulareNeincadrarea in dispozitiile prevazute la art.181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006 , cu modificarile sicompletarile ulterioare .Solicitat X - completarea formularului nr.2 din fisierul Modele FormulareNeincadrarea in dispozitiile prevazute la art.69 1 ( evitarea conflictului de interese ) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr 34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legeanr.337/2006 , cu modificarile si completarile ulterioare .Solicitat X - completarea formularului nr.3 din fisierul Modele FormularePersoanele nominalizate de Spitalul Municipal Motru care semneaza si aproba documentele prezentei documentatii sunt : Dr.Zavate Teodor Codrin, Dr. Costescu Madalina Mihaela Ec Lapadat Sabina , EC. Uretyan Janina, Jr.Cruceru Sidonia-Certificat de participare cu oferta independenta , conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta -completarea formularului nr.4 din fisierul Modele Formulare Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionatecertificat constatator emis de Oficiul Registrul Comertului ( in etapa evaluarii ofertelor , inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatulprocedurii , ofertantul clasat pe locul 1 va prezenta pentru coformitate documentul in original/ copie legalizata )-avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii .(ofertantul va prezenta : Copie lizibila semnata si stampilata pentru , ,conformitate cu originalul? de reprezentantul legal dupa avizul de functionare emis de Ministerul Sanatatii conform legii nr.176/2000 privind dispozitivele medicale sau dupa documente din care rezulta inregistrarea operatorului economic la Ministerul Sanatatii
Capacitatea economica si financiara
Descriere: bilant contabil Ofertantul va depune bilant contabil vizat si inregistrat de organele competente eliberat in 2012 in copie lizibila semnata si stampilata pentru , , conformitate cu originalul ?, de reprezentantul legal . Pentru demonstrarea indeplinirii criteriilor de calificare ofertantul are dreptul de a prezenta initial doar o declaratie pe propria raspundere , semnata de reprezentantul sau legal , prin care confirma ca indeplineste cerintele de calificare astfel cum au fost solicitate in documentatia de atribuire . Declaratia va fi insotita de o anexa in care ofertantul trebuie sa mentioneze succint , dar precis , modul concret de indeplinire a respectivelor cerintePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: ( I )lista principalelor livrari/ prestari de produse/servicii dinultimii 3 anicontinand valori, perioade de livrare / prestare, beneficiari, in conformitate cu art.188 alin.(1), (2) lit. (a) din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioareII )Document care sa ateste conformitatea produselor conform art.188 alin 1 lit.(d) din din OUG 34/2006 cu modificarile ulterioare , aprobata cu modificari si completari prin Legea 337/2006 cu modificarile si completarile ulterioare-declaratie / certificat de conformitate / document eliberat de organisme abilitatePentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 05.12.2013 08:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 05.12.2013 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 20.11.2013 09:37
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer