Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnizare,instalare si punere in functiune- sistem de motoare electricae pentru interventii chirurgicale.


Detaliu pentru invitatia numarul 323332
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spital Clinic Judetean de Urgenta Timisoara
Numar invitatie: 323332/03.04.2012
Denumire contract: Contract de furnizare, instalare si punere in functiune- sistem de motoare electricae pentru interventii chirurgicale.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpital Clinic Judetean de Urgenta TimisoaraCod fiscal: 4663448, Adresa: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Telefon: 0356433114, Fax: 0356433114
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bv.Prof.Dr.Iosif Bulbuca nr.10, Timisoara, Romania, cod postal: 300736, telefon: +40 0356433114, fax: +40 0356433114, persoana de contact: Tiberiu Balog
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de furnizare, instalare si punere in functiune- sistem de motoare electricae pentru interventii chirurgicale.
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de furnizare, instalare si punere in functiune- sistem de motoare electricae pentru interventii chirurgicale.
II.1.6) CPV: 33183300-9 - Aparate de osteosinteza (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 191, 935.52 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum G.P. este de 1.919, 36 lei.Reduce 50% pt IMM-uri defin conf L.346/2004 .Pt a benef de reducer de 50%, societ particip la proced de achizi va preze impreuna cu GP si actul dovedit conf art. 7 din L.nr. 346/2004, respec. Formularul ?Declaratie privind incadrarea in categoria intreprinderilor mici si mijlocii? ? Anexa 1 la L.nr.346/2004 . In cazul in care ofertan a constit G.P. la proced de achizi publ in calit de IMM (50 % din valoa. G.P.) si nu face dovada ca este IMM conf alin preced, oferta va fi respin. la deschidPt. a se putea preva de preved art. 16 alin. 2 din L. nr. 346/2004 priv. stimular. infiint. si dezvolt. intrep. mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea oblig.prezenta. declarat. priv. incadr. in categ. IMM.Modul de constit. a G.P..: ?S.G.B. (in original) in fav. autoritatii contra eliber de o banca din Romania sau, de o banca din strainatate ? Formularul nr.11;?O.P. cu condit confirmar acest de catre banca emit pana la data deschid ofert in contul IBAN- RO91 TREZ 6215 005XXX00 0320-Trezoreria Timisoara sau in umerara la caseria unitatii ?G.P. se poate constit conf. preved. art.86 din H.G.nr.925/2006, care se prez in original, in cuantum si pt perio prevaz in doc de atrib Peri de valabilit. a G.P.: 90 de zile la termenul lim.de prim.of-lor.G.P. se atase de plicul exter al ofertei.Ofertele care nu prezin dovada G.P. constit. in cuantum., forma si avand perio de valabil solicit mai sus nu se vor deschide, fiind respinse la dechide.Aceste oferte vor fi return cu plicurile interioare nedesch.In conf. cu preved. art.87 din H.G. nr.925/2006, ., Autoritatea contract. are dreptul de a retine GP. In cazul depune. unei contest, daca CNSC respinge contest depusa, autoritatea contract va retine din G.P. cuantum. stabilit in conf. cu art. 278^1 din OUG. 34/2006.G.P.se va restit. in conf. cu art.88 din H.G. 925/2006.
Garantie de buna executie
In cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA si se constituie prin: Virari succesive din facturile partiale de plata, in contul de garantii deschis de Furnizor, la dispozitia Achizitorului; Suma initiala care se vireaza de contractant in contul astfel deschis este de 0, 5% din pretul contractuluisauScrisoare de garantie bancara conform formularului nr.19 (model anexat)in conformitate cu prevederile 90alin(1)din HG nr.925/2006.Reducere 50% pentru IMM-uri definite conform Legii 346 / 2004 republicata.Pentru a se putea prevala de prevederile art. 16 alin. 2 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii toti membrii unei asociatii vor avea obligatia prezentarii declaratiei privind incadrarea in categoria IMM.Garantia de buna executie trebuie constituita in termen de maximum 7 zile de la data semnarii contractului de catre ambele parti.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere conform Ordinului nr.314/2010;Declaratie privind eligibilitatea;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 181 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;Declaratie privind neincadrarea in prevederile articolului 69^1 din O.U.G. nr.34/2006, actualizata;Declaratie privind calitatea de participant. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului. Certificatul se va prezenta in original sau copie legalizata sau copii semnate si stampilate ?conform cu originalul?, valabil la data deschiderii ofertelor.;Aviz de functionare eliberat de Ministerul Sanatatii (copie)
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista principalelor livrari de produse in ultimii 3 ani, Declaratie de conformitate EC, Certificat de conformitate CE emis de un organism notificat; Dovada certificarii conditiilor de calitate
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 03.04.2012 08:51
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer