Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de furnzare hartie, articole de birotica si papetarie si consumabile pt. tehnica de calcul


Detaliu pentru invitatia numarul 244102
Autoritate contractanta
UNIVERSITATEA PETRU MAIOR TARGU MURES
Cod de identificare fiscala: 4322831
Adresa: Str. NICOLAE IORGA Nr. 1, Targu Mures
Telefon: 0265-262275
Fax: 0265-262275
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de furnzare hartie, articole de birotica si papetarie si consumabile pt. tehnica de calcul
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
Cu faza finala de licitatie electronica
CPV: 30125000-1 - Piese si accesorii pentru fotocopiatoare (Rev.2)
Tip contract: Furnizare
Obiectul contractului: Furnizare hartie, articole de birotica si papetarie, consumabile pentru tehnica de calcul
Stare procedura: Anulata(in SEAP la data 23.03.2010 15:31)
Data publicarii: 16.03.2010 10:11
Data limita de depunere a ofertelor: 29.03.2010 09:00
Adresa la care se transmit ofertele: Universitatea Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R14
Data si ora deschiderii ofertelor: 29.03.2010 10:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Universitatea Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, etaj I, sala R21
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Da
Valoare estimata: 150, 000 RON
Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Situatia personala a ofertantului, capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, situatia economica si financiara, capacitatea tehnica si profesionala
SEAP, www.upm.ro, Sectiunea Licitatii, sediul Universitatii Petru Maior din Tg. Mures, str. N. Iorga, nr. 1, corpul R, parter, sala R04
Motive anulare:
Altele
Observatii: Datorita aparitiei unor cauze care duc la modificarea caietului de sarcini, prezenta invitatie de participare se anuleaza. Continutul caietului de sarini se va reface, iar procedura se va relua
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer