Achizitie publica - Contract de intretinere si reparare centrale de tratare aer
Detaliu pentru invitatia numarul 343899
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 343899/15.03.2013
Denumire contract: Contract de intretinere si reparare centrale de tratare aer
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC JUDETEAN DE URGENTA CONSTANTACod fiscal: 4301103, Adresa: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Telefon: 0241/616784, Fax: 0241/616784
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul Tomis 145 Constanta, Constanta, Romania, cod postal: 900591, telefon: +40 241619260, fax: +40 241660473, persoana de contact: Ec. Stanculescu Corneliu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul Tomis nr 145, Constanta, sala de consiliu de langa Registratura unitatii.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de intretinere si reparare centrale de tratare aer
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Incheierea unui acord-cadru
II.1.4) Informatii acord-cadru
Contractele subsecvente urmeaza sa se atribuie prin reluarea competitiei: Nu
Reluarea competitiei se va face in SEAP: Nu
Perioada previzionata pentru desfasurarea acordului cadru (in luni): 36
Acordul cadru urmeaza sa se incheie cu: un singur ofertant
II.1.5) Obiectul contractului: Obiectul contractului il constituie : Intretinere si reparare centrale de tratare aer - 6 Loturi/36 luniLOTUL 1 : Intretinere si reparare centrale de tratare aerUnitate Primire UrgentaEchipamentul consta in :4 buc SAKURA 60.000 BTU, model SHA-60HRN 2, 2 buc DAIKIN 60.000 BTU , model RXYSQ6P8YIB, 1 buc DAIKIN 120.000 BTUmodel RXYQ12PFWIB, 1 buc CLIVET model CKT-XHE51;LOTUL 2 : Intretinere si reparare centrale de tratare aer- serviciul Anatomie PatologicaEchipamentul consta in :1 buc -TRANE 100.000 BTU, 1 buc echipament racire prosectura LABTECHmodel LDT-851 - 60 grade Celsius, echipament racire prosectura ANGELATONI(9 persoane), echipament racire prosecturaRIVA GOLD ( 6 persoane).LOTUL 3 : Intretinere si reparare centrale de tratare aer- sectia Ortopedie-Traumatologie. Echipamentul consta in :2 centrale tratare aer TRANE, 2 umidificatoare si 1 chillerTRANELOTUL 4 : Intretinere si reparare centrale de tratare aer- sectia OncologieEchipamentul consta in :1 centrala tratare aer DAIKIN si 1 chiller;LOTUL 5 : Intretinere si reparare centrale de tratare aer- Sali de operatie : sectia Obstetrica Ginecologie si sectia Neurochirurgie;Echipamentul consta in :4 centrale tratare aer TRANE si 1 chiller;LOTUL 6 : Intretinere si reparare centrale de tratare aer- sectia A.T.I;Echipamentul consta in :2 centrale de tratare aer TRANE si 1 chiller
II.1.6) CPV: 45259000-7 - Reparare si intretinere a echipamentelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 389, 160 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare se regaseste in Anexa B privind loturile. Perioada de valabilitate este de 90 de zile de la termenul limita de primire aofertelor. Pentru situatia in care garantia de participare se constituie in alta moneda, se va avea in vedere cursul euro afisat de BNR. Valabil la data publicarii anuntului de participare inSEAP. Garantia de participare se va constitui potrivit art. 86 alin (1) din H.G. nr 925/2006. Cont garantii de participare : RO64TREZ2315006XXX016691 - Trezoreria Constanta. Pentru a beneficia de reducerea cu 50% a garantiei de participare se va prezenta declaratie pe proprie raspundere ca operatorul economic se incadreaza in categoria IMM. Dovada garantiei de participare se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Conform art. 278^1 alin (1) autoritatea contractanta va retinesuma de 720 Lei pentru Lotul2, suma de 702 Lei pentru Lotul 3, suma de 1029.5 Lei pentru Lotul 5 din garantia de participare, in cazul in care CNSCva respinge contestatia ca nefondata. Prevederile alin (1) se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va constitui conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006 si este in cuantum de 5% din valoarea fara TVA a fiecarui contract subsecvent sau 2.5 % pentru IMM-uri. Garantia de buna executie se va constitui sub forma de scrisoare de garantie bancara, o polita emisa de o societate de asigurari sau retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. In acest ultim caz, ofertantul are obligatia de a deschide un cont la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia, cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante cf HG 1045/2011. Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil deschis la Trezoreria statului nu trebuie sa fie mai mica de 0.5% din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: . Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 180 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea Formulare.Nota : In situatia in care ofertantul este IMM, acesta va prezenta documente in acest sens (daca este cazul).Dovezile privind calitatea de I.M.M. sunt necesare in vederea reducerii cu 50% a valorilor privind criteriile legate de garantia de participare, de cifra de afaceri si de garantia de buna executie ? avand in vedere prevederile art. 16, alin. 2 din Legea 346/2004 ? privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii ? modificata si actualizata.Declaratie pe propria raspundere privind neincadarea in dispozitiile art 181 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare ; Ofertantul vacompleta si prezenta in original formularul corespunzatordinSectiunea FormulareCertificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele .Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente;Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul";¦ Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul local) din care sa reiasa ca ofertantul nu are obligatiile exigibile neplatitein luna anterioara celei in care se depun ofertele; Dovada achitarii taxelor se va face prin prezentarea formularului tip emis de organismele competente. Documentul solicitatse va prezentain oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul"¦ Certificat de participare cu oferta independenta conform Ordinului ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea Formulare.¦ Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din OUG nr 34/2006 cu toate modificarile si completarile ulterioare. Persoanele cu functie de decizie privind organizarea, derularea si finalizarea procedurii prezentesunt : Manager - Dr. Danut Capatina. Director financiar-contabil - Ec. Androne Violeta, Sef Serviciu Achizitii - Ec. Stanculescu Corneliu, Director Administrativ - Ing. Cristea Renato, sef Serviciu Tehnico-Administrativ - Ing. Savin Radu, consilier juridic - Jr. Chivu Dafina. Ofertantul va completa si prezenta in original Formularul corespunzatordin sectiunea Formulare Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC. Documentul solicitat se va prezenta : in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea "conform cu originalul". Se va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii, prezentarea in original/copie legalizata a acestui documentpentru conformitate, in cazul in care acesta a fost prezentat initial in forma copie cf cu originalul.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara.Ca dovada a indeplinirii acestei cerinte obligatorii, ofertantul va prezenta o lista a principalelor servicii prestate, avand obiect similar prezentei proceduri, in ultimii 3 ani(elemente relevante : valori, perioada de prestare, beneficiari). In acest sens ofertantii vor confirma aceasta lista prin prezentarea unor certificate/documente emise sau contrasemnate de catre beneficiar (autoritate sau client privat) .In cazul incare beneficiarul este un client privat si, din motive obiective, operatorul economic nu are posibilitatea obtinerii unei certificari/confirmari din partea acestuia, demonstrarea prestarilor se va realizaprintr-o declaratieproprie a operatorului economic. In situatia in care ofertantul a fost infiintat sau si-a inceput activitatea economica de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prezentarea informatiilor corespunzatoare perioadei efective de activitate., Informatii referitoare la personalultehnic de specialitate de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea acordului cadru. Ofertantul va prezenta o declaratie in care va mentiona numele, prenumele a cel putin unui frigotehnist responsabil pentru indeplinirea acordului cadru., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului/persoanelor responsabile pentru indeplinirea acordului cadru. Ofertantul va prezenta o declaratie in care va mentiona numele, prenumele, studiile, pregatirea profesionala si calificarea a cel putin unui frigotehnistresponsabil pentru indeplinirea acordului cadru. Ofertantul va face dovada prin prezentarea de copii certificate "conform cu originalul" dupa diplome de studii, etc care atesta calitatea de frigotehnist.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
Timp de raspuns la solicitarea de interventie
40
Descriere: Timp de raspuns la solicitarea de interventie
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.03.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 26.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 14.03.2013 14:53