Achizitie publica - Contract de intretinere si reparatii aautoturismelor apartinand DGFP Gorj.
Detaliu pentru invitatia numarul 326880
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 326880/16.05.2012
Denumire contract: Contract de intretinere si reparatii aautoturismelor apartinand DGFP Gorj.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDirectia Generala a Finantelor PubliceGorjCod fiscal: 4246335, Adresa: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu, Telefon: 0253212972 int 224, Fax: 0253219338
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Siret nr. 6, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210190, telefon: +40 253219292/3/4, fax: +40 253219338, persoana de contact: Targu-Jiu, str. Siret nr. 6
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul DGFP Gorj, Strada Siret nr. 6, Targu Jiu, Romania, cod postal: 210190, camera 404, persoana de contact: Arsenie Daniel, tel. 0756091490
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de intretinere si reparatii aautoturismelor apartinand DGFP Gorj.
II.1.2) Tip contract: Servicii
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul presupune repararea si intretinerea autoturismelor, marci diferite (Dacia, Renault, Opel, Volkswagwn) aflate in folosinta la sediul DGFP Gorj,
II.1.6) CPV: 50112000-3 - Servicii de reparare si de intretinere a automobilelor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Da
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 66, 352 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In suma de: 750 lei pentru lotul 1 si 330 pentru lotul 2 se constituie, conf art.86 alin.(1)din H.G nr 925/2006 cu modif si comple ulterioare, prin OP vizatde banca sau printr-un instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari. Pentru IMM-uri garantia de participare poate fi constituita in cuantum de 50%. Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu perioada minima de valabilitate a ofertei (60 zile). Perioada de valabilitate se va calcula incepand cu data limita de depunere a ofertelor. Autoritatea contractanta are dreptul de a retine garantia de participare, in cond art 87 din HG 925/2006.. NOTA: In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare sub forma scrisorii de garantie bancara, acest document trebuie sa fie intocmit conform formularului F 10. Virament bancar in favoarea DGFP Gorj, in cazul in care ofertantul opteaza pentru constiturea garantiei de participare prin aceasta modalitate, se poate realiza in contul de virament RO74TREZ3365005XXX001903 deschis la Trezoreria Municipului Targu-Jiu.Dovada constituirii garantiei de participare va fi prezentata in original, la vedere, in cazul in care se prezinta sub forma unui instrument de garantare emis de o societate bancara ori de o societate de asigurari, iar pentru virament bancar in conditiile confirmarii acestuia de catre organismul mai sus mentionat. Aceste dovezi se prezinta pana cel tarziu la data si ora stabilite pentru deschid ofertelor. Oferta va fi respinsa daca nu este insotita de garantia de participare.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de achizitie este de 5 % din valoarea contractului. Ofertantul castigator, care a facut dovada incadrarii in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, poate constitui garantia de buna executie in cuantumul de 2, 5% din valoarea contractului. Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: in conformitate cu art. 90 alin. (1) si (2) din H.G. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea - Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.1. Sectiunea Formulare si modeleDeclaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 -.Completarea Formularului F. 2.Incadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 atrage excluderea ofertantului de la procedura pentru atribuirea contractului. NOTA: - daca ofertantul a fost in relatie contractuala cu autoritatea contractanta in ultimii 2 ani, si din motive imputabile acestuia, autoritatea contractanta a fost pusa in situatia de a rezilia contractul, depunerea acestei declaratii de catre ofertantul respectiv, poate da dreptul autoritatii contractante de a incadra acest aspect la ?fals in declaratii? si atrage descalificarea ofertei;Declaratia privind neincadrarea in situatia prevazuta la art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006 -Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.3. din Anexa ?Formulare? este obligatorie. Incadrarea in situatia prevazuta la art. 69ยน din O.U.G. nr. 34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare atrage excluderea ofertantului de la procedura aplicata pentru atribuirea contractului. Reprezentantul Autoritatii Contractante este domnul Director executive Cupa Ion. Persoane implicate in organizarea, desfasurarea si finalizarea procedurii de achizitie: Ninu Gabriel Florentin, Pupazan Traiana, Maruta Nicoleta, Grigorescu Georghe, Arsenie Daniel (membrii de rezerva: Gherghinescu Constantin-Alin, Popescu Elvira, Oprisescu Adriana, Nalbitoru Gabriela, Mergea Daniel-Florin).Certificatul de participare la procedura cu oferta independenta Conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr. 314/20.10.2010 - Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.4. din Anexa ?Formulare? este obligatorie;Declaratia de participare la procedura -Cerinta obligatorie: Prezentarea Formularului F.0b. din Anexa ?Formulare? este obligatorie.Declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM -In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legeanr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, ofertantul trebuie sa completeze si sa prezinte in original, la vedere Formularul F.0c. din Anexa ?Formulare? este obligatorie;Informatii privind asocierea - Operatorii economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna. Intr-o astfel de situatie, se va prezenta acordul de asociere din care vor rezulta cel putin urmatoarele: - faptul ca asociatii sunt responsabili solidar si nelimitat de executarea contractului; - nominalizarea liderului asociatiei; - comunicarile se vor face cu liderul asociatiei; - platile se vor face catre liderul asociatiei; - partea/partile din contract urmeaza sa fie indeplinita/indeplinite de fiecare asociat in parte; NOTA: In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economica-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III.2.3) din Fisa de date a achizitiei din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea tuturor criteriilor de calificare si selectie prevazute in prezenta Fisa de date a achizitiei. Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul: autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare. NOTA: Fiecare document va fi semnat de reprezentantul legal al ofertantului. In cazul in care acestea sunt semnate de o alta persoana, aceasta va prezenta o imputernicire. Documentele emise in alta limba decat romana vor fi insotite de traducerea autorizata in limba romana. Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele, prenumele si functia semnatarului. Documentele vor fi emise pentru fiecare dintre operatorii economici, in cazul unei asocieri, daca este cazul. Tertul care sustine capacitatea tehnica si profesionala/economica sau financiara a operatorului economic participant la procedura are obligatia de a prezenta declaratie privind eligibilitatea, declaratie privind neincadrarea in situatia prevazuta la art.691 din OUG 34/2006 si declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 litera a, c1 si d din OUG 34/2006 modificata cu Legea 279/2011.Certificat de atestare fiscala - se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind achitarea obligatiilor exigibile catre bugetul de stat si catre bugetele asigurarilor sociale de stat (sanatate, pensii, somaj), eliberat de Directia Generala a Finantelor Publice si Controlul Finantelor de Stat, din care sa reiasa plata acestor obligatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor;Certificat de atestare fiscala - se va prezenta certificatul de atestare fiscala privind plata impozitelor si taxelor locale scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor; Certificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului -Prezentarea Certificatului constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului de pe langa instanta competenta, emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor. Vor fi calificati doar operatorii economici care au ca domeniu de activitate furnizarea produselor fac obiectul procedurii de achizitie. Cerinta obligatorie: Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit-Pentru a-si demonstra capacitatea de exercitare a activitatii profesionale, operatorul economic va prezenta documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?Conform cu originalul?. Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta pentru conformitate, la solicitarea autoritatii contractante, inainte de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii, certificatul constatator eliberat de Oficiul National al Registrului Comertului in original sau copie legalizata. Imposibilitatea demonstrarii inregistrarii ofertantului ca persoana juridica/fizice avand in obiectul de activitateprestarea serviciilor care sunt cerute prin prezenta documentatie, atrage excluderea ofertantului de la procedura pentu atribuirea contractului. .
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ofertantul sa aiba cifra de afaceri medie anuala din ultimii 3 ani de minimum: Lotul 1 = 95000lei, Lotul 2 =33 000 lei.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Prezentarea fisei cu experienta similara.Ofertantul sa fi prestat servicii similare in ultimii 3 ani deminimum: Lotul 1 = 45000 lei;Lotul 2 = 15000 lei., Autorizatie emisa de Registrul Auto Roman clasele I, II, III si IV, care atesta faptul ca ofertantul este abilitat sa execute interventii asupra autoturismelor indicate in caietul desarcini., Actul de proprietate a spatiului de lucru (atelier) sau contractul de inchiriere, in mun. Tg.-Jiu., Declaratie privind utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului., Informatii referitoare la studiile, pregatirea profesionala si calificarea personalului de conducere, precum si ale persoanelor responsabile pentru indeplinirea contractului. Certificare ISO 9001privind implementarea sistemului de management al calitatii.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Prin acces direct in SEAP sau prin ridicare de la sediul DGFP Gorj, cam. 404
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.05.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.05.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.05.2012 11:56