Achizitie publica - Contract de livrare mobilier de birou
Detaliu pentru invitatia numarul 331380
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 331380/09.07.2012
Denumire contract: Contract de livrare mobilier de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul ValceaCod fiscal: 2541185, Adresa: Rm.Valcea, str.Carol I nr.10, Ramnicu Valcea, Telefon: 020738020, Fax: 020737390
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rm.Valcea, str.Carol I nr.10, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 1000, telefon: +40 250738020, fax: +40 250737390, persoana de contact: Veronica Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rm.Valcea, str.Carol I nr.10, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 1000, telefon: +40 250738020, fax: +40 250737390, persoana de contact: Veronica Neagu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de livrare mobilier de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Implementarea contractului presupune: - Furnizarea propriu-zisa a mobilierului conform caracteristicilor tehnice prezentate la punctul 3 al caietului de sarcini;
- Transportul mobilierului in locatia in care va fi montat;
- Montarea acestuia in locatia stabilita pentru a fi functional;
- Remedierea eventualelor deteriorari aparute pe parcursul transportului
II.1.6) CPV: 39130000-2 - Mobilier de birou (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 175, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 2000 lei;Termen de valabilitate: minim 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor;Modul de constituire: in conformitate cu art. 86 alin. (1) din H.G. 925/2006, se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari in forma prezentata in Formularul 6, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, Scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO88TREZ67123610120XXXXX deschis la Trezoreria Mun.Rm.Valcea pe seama Parchetului de pe langa Tribunalul Valcea, cod fiscal 2541185, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 5% din pretul contractului fara TVA, conf.art.89, alin.2 din HG 925/2006.Modul de constituire a farantiei de buna executie este in conformitate cu art.90 din HG 925/2006: -printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.Prevederile art.86 alin 2-4 din HG 925/2006 se aplica in mod corespunzator .Se va completa si se va prezenta in original, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii , la semnarea contractului Formularul F12
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Ordinul nr.170/07.05.2012) atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica.Fiecare ofertant va prezenta urmatoarele documente: 1) Formularul 1 - Declaratia privind situatia personala;2) Formularul 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.691 din O.U.G. nr. 34/2006;3) Formularul 3 - Certificat de participare cu oferta independenta;4) Prezentarea de cazier judiciar sau Certificat constatator emis de Ministerul Justitiei - Oficiul Registrului Comertului sau echivalent din care sa rezulte numele complet, sediul, persoanele autorizate/administratorii5) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile de plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor6) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile de plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelorNota: a) Formularul 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat sau tert sustinator. Facem precizarea ca in ceea ce priveste tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile art. 180 si art. 181 lit. A), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.b) Formularul 2 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare: Prim procuror Parchet tribunal Valcea-Carmen Vamesu, Manager EC-Neagu Veronica, Comisia de selectie oferte-Prim proc adj PT Valcea-Rodica Dinu-Prim Grefier PT Valcea-Elena Crisan-Consilier superior PT Arges-Brebenel Viorel Persoane care aproba bugetul autoritatii contractante-Proc general PCA Pitesti-Aldea Mihail-Manager economic PCA Pitesti-Horobeanu Gabriela. Celelalte persoane nu sunt publice confrom fiselor de post.c) Formularul 3 si celelalte documente de la pct. 4, 5 si 6 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat. Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Persoane juridice: capacitatea de exercitarea a activitatii profesionale, respectiv obiectul de activitate al operatorului economic, vor fi analizate pe baza certificatului constatator solicitat la punctul III.2.1.a) de mai sus.Persoanele fizice autorizate: vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic.Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract.Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: B. Prezentarea de informatii generale privind media cifrei de afaceripe ultimii 3 ani in domeniul de activitate aferent obiectului contractuluicare trebuie sa fie mai mare sau egala cu 350.000 lei fara TVA, care reprezinta o cifra mai mare decat valoarea estimata a contractului multiplicat cu 2 In sustinerea informatiilor prezentate in Formularul 4, se vor prezenta bilanturile contabile (sau extrase din bilanturi) intocmite pentru exercitiile financiare, 2009 - 2011, vizate si inregistrate de organele competente.In cazul in care bilantul pentru anul 2011 nu a fost inca vizat si inregistrat la organele competente sau in situatia in care publicarea acestor bilanturi nu este prevazuta de legislatia tarii in care este stabilit ofertantul, se pot prezenta orice alte documente legale edificatoare prin care pot sustine informatiile prezentate in cadrul Formularului 4 (spre exemplu, raportul anual al cenzorilor, raportul de audit financiar si contabil, scrisoare de bonitate din partea u
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind experienta similara (livrari de produse similare efectuate in ultimii trei ani impliniti la data limita de depunere a ofertelor).prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare cumulate sa fie cel putin egala cu 170000 lei fara TVA si al caror obiect a fost livrari de bunuri similareSe va prezenta: Formularul 5 - Declaratie privind principalele livrari de produse similare in ultimii 3aniLista va cuprinde numai livrari de mobilier de birou similare celor din caietul de sarcini.Ofertantul va prezenta si mostre de material conform caietului de sarcini odata cu depunerea ofertei. Ofertantul trebuie sa aiba implementat un sistem de management al calitatiiconform standardului ISO 9001:2008, sau echivalent, in domeniul specific obiectului achizitiei.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: https: //www.e-licitatie.ro
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.07.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 09.07.2012 10:40