Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de livrare mobilier de birou


Detaliu pentru invitatia numarul 339121
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
Numar invitatie: 339121/09.11.2012
Denumire contract: Contract de livrare mobilier de birou
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul Bistrita NasaudCod fiscal: 4426778, Adresa: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Telefon: 0263231250, Fax: 0263211444
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, telefon: +40 263231250, fax: +40 263211444, persoana de contact: Miresan Elena
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Bistrita str. L. Rebreanu nr.1, Bistrita, Romania, cod postal: 420008, grefa Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de livrare mobilier de birou
II.1.2) Tip contract: Furnizare
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Achizitionare mobilier de birou cu urmatoarele piese: vitrine, comode, birouri, corpuri mobile, dulapuri, suporturi pentru imprimante, comode fixe, corpuri de legatura, birouri pe colt, mese rotunde, fotoliu pat, banchete, scaune fixe, mobilier bucatarie, dormitor pentru camera de oaspeti.
II.1.6) CPV: 39100000-3 - Mobilier (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 82, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantum: 823 lei, termen de valabilitate minim 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor. Modul de constituire: in conformitate cu art. 86 alin. 1 din HG 925 din 2006 se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o soceitate de asigurari in forma prezentata in formularul 6, instrument care va fi prezentat autoritatii contractante in original cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. In cazul unei asocieri, scrisoarea de garantie de participare va fi emisa in numele si pentru liderul asocierii. In cazul in care ofertantul opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar, acesta va vira contravaloarea garantiei in contul nr. RO32TREZ1015005XXX000157 deschis la Trezoreria Mun.Bistrita la dispozitia Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud, cod fiscal 4426778, urmand ca dovada constituirii garantiei de participare (extras bancar in original, semnat si stampilat de catre reprezentantul bancii) sa fie prezentata autoritatii contractante cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Incadrarea in prevederile art. 691, 180 si 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari prin Legea 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare ( Ordinul nr.170/07.05.2012) atrage excluderea ofertantului din procedura de achizitie publica. Fiecare ofertant va prezenta urmatoarele documente: 1) Formularul 1 - Declaratia privind situatia personala; 2) Formularul 2 ? Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art.69^1 din O.U.G. nr. 34/2006; autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la formularul 2D , toate persoanele (numele acestora0 cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea, si finalizarea procedurii de atribuire, inclusiv persoanele care aproba bugetul aferent autoritatii contractante , necesar finantarii contractelor de achizitie publica (respectiv toate persaonele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire: 1.Sipos Diana, avand functia de Prim Procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud2.Miresan Elena, avand functia de Manager Economic la Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud3.Pop Adrian Ioan, avand functia de consilier superior la Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud, presedinte al Comisiei de evaluare4.Singeorzan Angela, avand functia de procuror sef sectie UP la Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud, membru al Comisiei de evaluare5.Olaru Horatiu Nicu, avand functia de specialist IT la Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud, membru al Comisiei de evaluare6.Cilean Andrei, avand functia de specialist IT la Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud, membru al Comisiei de evaluare7.Mihaescu Lucia, avand functia de consilier superior la Parchetul de pe langa Tribunalul Bistrita-Nasaud, membru de rezerva al Comisiei de evaluare3) Formularul 3 - Certificat de participare cu oferta independenta; 4) Prezentarea de cazier judiciar 5) Certificat privind plata impozitelor si taxelor locale eliberat de compartimentul/ biroul/ serviciul/ directia de impozite si taxe locale din cadrul unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul local sau echivalent din care sa reiasa obligatiile de plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor 6) Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ-teritoriale pe raza careia operatorul economic isi are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul general consolidat sau echivalent din care sa reiasa obligatiile de plata la finele lunii anterioare celei de depunere a ofertelor Nota: a) Formularul 1 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat sau tert sustinator. Facem precizarea ca in ceea ce priveste tertul sustinator, acesta nu trebuie sa se regaseasca in situatiile art. 180 si art. 181 lit. A), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. b) Formularul 2 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat, tert sustinator sau subcontractant. Persoanele cu functie de decizie la nivelul autoritatii contractante in sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.c) Formularul 3 si celelalte documente de la pct. 4, 5 si 6 se prezinta, dupa caz, de catre fiecare operator economic care participa la procedura in calitate de asociat. Toate documentele vor fi prezentate in original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. Se pot prezenta si orice alte acte doveditoare (certificate) echivalente in conditiile art. 182 din O.U.G. nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare. Operatorii economici nerezidenti au dreptul de a prezenta orice documente edificatoare pentru demonstrarea faptului ca si-au indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si altor creante bugetare, in conformitate cu cerintele solicitate de autoritatea contractanta, eliberate de autoritatile competente ale tarii de origine (cum ar fi certificate, caziere fiscale sau alte documente echivalente). In cazul acestor ofertanti, documentele vor fi transmise in limba in care au fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana. Persoane juridice/fizice romane: Certificat constatator privind inmatricularea la Oficiul Registrului Comertului. Observatie: In etapa evaluarii ofertelor, solicitam ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.Persoane juridice/fizice straine: Persoanele juridice straine vor prezenta documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana juridica sau de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile legale din tara de rezidenta a operatorului economic. Persoanele fizice straine vor prezenta autorizatia de functionare sau alte documente echivalente din care sa rezulte capacitatea acestora acestora de a livra produsele care fac obiectul prezentului contract. Nota: Se permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificarea pentru conformitate cu originalul se face de catre reprezentantul legal al ofertantului economic sau persoana semnatara a ofertei, imputernicita de acesta, prin inscrierea pe fiecare pagina certificata a mentiunii ?conform cu originalul?, insotita de semnatura persoanei respective. In cazul in care documentele sunt depuse in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita prezentarea documentelor originale. Documentele emise intr-o alta limba vor fi prezentate insotite de traducere autorizata in limba romana.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Media cifrei de afaceri globale a ofertantului pe ultimii trei ani(2009, 2010, 2011) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 160.000 fara TVA, care reprezinta o cifra mai mica decat valoarea estimata a contractului multiplicata cu 2. Completare formular 4. Valorile vor fi exprimate in euro conform notei de la formularul mentionat. In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligatsa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ. In cazul in care exista mai multi terti sustinatori , aceasta cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator. Valorile vor fi exprimate in euro la cursul lei/euro comunicat de BNR pentru anul respectiv: curs mediu de 4, 2379 lei/euro pentru anul 2011, curs mediu de 4, 2099 lei/euro pentru anul 2010, curs mediu de 4, 2373 lei/auro pentru 2009., Prezentare: bilantul contabil intocmit la 31.12.2011, vizat si inregistrat de organele competente. Nota: Pentru ofertantii nerezidenti, in cazul in care pentru exercitiul financiar 2011, bilantul si anexele nu au fost inregistrate de organele competente, ofertantul va prezenta bilantul contabil, anexele la acesta si balanta de verif. contabila la 30.06.2011, insotite de raportul auditorilor financiari si contabili autorizati, din care sa rezulte conformitatea, sub toate aspectele semnificative, a valorilor reprezentand activele circulante, datoriile curente si veniturile din exploatare reflectate in acestea. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate ale documentelor solicitate mai sus.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similara Fisa de informatii privind o lista a principalelor livrari de produse efectuate in ultimii 3 ani, continand valori, perioade de livrare, beneficiari, conform art. 188 alin. 1 lit a din OUG 34/2006. Informatii privind capacitatea tehnica - Prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa pepaseasca 80.000 lei fara TVA si a caror obiect a fost livrarea unor prosuse similare.Se va completa formularul nr. 5.Se accepta numai contracte finalizate.Pentru fiecare contract mentionat se vor atasa documente suport ( copie dupa contract, recomandare si alte documente care sa ateste finalizarea contractului ) care vor contine, in mod obligatoriu, date referitoare la : -beneficiarul contractului, -tipul livrarilor efectuate- perioada in care s-a executat contractul- valoarea contractului
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: de pe SEAP sau la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Bistrita Nasaud
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 20.11.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 20.11.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.11.2012 12:29
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer