Achizitie publica - Contract de lucrari ,, CONSOLIDARE, MODIFICARE, EXTINDERE, REABILITARE CABANA-CASA TARANEASCA? (CABANA OTETEA) - Sat Sibiel, Oras Saliste Judet Sibiu
Detaliu pentru invitatia numarul 354148
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Numar invitatie: 354148/26.09.2013
Denumire contract: Contract de lucrari, , CONSOLIDARE, MODIFICARE, EXTINDERE, REABILITARE CABANA-CASA TARANEASCA? (CABANA OTETEA) - Sat Sibiel, Oras Saliste Judet Sibiu
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialBiblioteca ASTRACod fiscal: 4306917, Adresa: G.Baritu nr.5, Sibiu, Telefon: +40 269210551, Fax: +40 269215775
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: G.Baritu nr.5, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269210551, fax: +40 269215775, persoana de contact: Cornelia Petca
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: G.Baritu nr.7, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269210551, fax: +40 269215775, persoana de contact: Cornelia Petca
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Biblioteca)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari, , CONSOLIDARE, MODIFICARE, EXTINDERE, REABILITARE CABANA-CASA TARANEASCA? (CABANA OTETEA) - Sat Sibiel, Oras Saliste Judet Sibiu
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari in scopul , , CONSOLIDARII, MODIFICARII, EXTINDERII, SI REABILITARII CABANA-CASA TARANEASCA? (CABANA OTETEA) - valoarea estimata a achizitiei este de 730.756 lei fara TVA, din care valoarea lucrarilor C+M este de 689.799 lei fara TVA si 40.957 lei fara TVA reprezinta cheltuieli diverse si neprevazute in procent de 6% (conform devizului general). Valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute cuprinsa in oferta financiara se va deconta doar daca va fi cazul si va fi dovedit faptul ca nu a fost prevazuta la proiectarea lucrarilor.
II.1.6) CPV: 45200000-9 - Lucrari de constructii complete sau partiale si lucrari publice (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 730, 756 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de 13795 lei Valabilitatea garantiei de participare va fi de 30 zile de la data limita de depunere a ofertelor. In cazul in care operatorul economic se incadreaza in categoria IMM va putea sa constituie garantia de participare in cuantum de 50% din valoarea acesteia. Garantia de participare se poate constitui printr-un instrument de garantare (Formular 8)sau orice alt instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.86 din HG 925/2006, acesta va trebui sa prevada ca plata garantiei se va executa neconditionat sau conditionat.Se mai poate constitui cu OP in contul Bibliotecii Judetene ASTRA Sibiu, deschis la Trezoreria Mun. Sibiu, nr. RO92TREZ5765006XXX000229 , CUI 4306917; In cazul in care se depune o contestatie iar aceasta este respinsa de CNSC, conform art.278^1 din OUG nr.34/2006, autoritatea contractanta va retine suma de 4.469, 79 lei din garantia de participare.(de recalculat conf. art 278^1 din OU 77/2012 pentru mod. si completarea O.U.G. 34/2006 )Prevederile art.278^1 alin.1 se aplica si in cazul in care contestatorul renunta la contestatie. In cazul in care la procedura de achizitie vor participa si operatori economici straini acestia vor constitui garantia de participare la cursul lei/valuta comunicat de BNR cu 10 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
10% din valoarea contractului, se va constitui printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii conform art.90 din HG 925/2006.Garantia de buna executie se mai poate realiza prin retineri succesive din plata facturilor.Executantul va depune o suma initiala de 0.5% din pretul fara TVA a contractului.Autoritatea contractanta are dreptul de a emite pretentii asupra garantiei garantiei de buna executie oricand pe parcursul indeplinirii contractului, in limita prejudiciului creat, in cazul in care contractantul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract. Anterior emiterii unei pretentii asupra garantiei de buna executie autoritatea contractanta are obligatia de a notifica pretentia contractactantului, precizand obligatiile care nu au fost respectate.Garantia de buna executie se va restitui de catre autoritatea contractanta, conform art.92, alin.4 din HG 925/2006.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Cerinta nr. 1Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 din OUG 34/2006-Completare formular 1Cerinta nr. 2Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006-Completare formular 2Cerinta nr. 3Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta-Completare formular 3Cerinta nr. 4Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^ din OUG 34/2006-Completare formular 4SILVIU BORSDirectorILCUS CORNELIAContabil SefMERUT ALINAdministratorCRUCIAT MIHAIInginer SistemBUCATARU LAURA Bibliotecar Modalitatea de indeplinire in cadrul procedurii, Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului-Original sau copie legalizata sau lizibila cu mentiunea , ,conform cu originalul, conff. Art. 5alin. 1 din Ordinul Presedintelui ANRMAP NR.509/2011.Obiectul contrsctului trebuie sa aibe corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului Presedintelui ANRMAP nr.509/2011
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Fisa de informatii generaleNivel minim al cifrei medii de afaceri pe ultimii 3 ani: 600000 lei In cazul unei asocieri aceasta se va lua in cumul. Pentru persoanele juridice straine cifra de afaceri globala se va exprima conform cursului mediu BNR in anul 2010, 2011 si 2012.Completare Formular 5.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Informatii privind personalul: se va completa Formularul 11- ofertantul va asigura un responsabil tehnic cu executia - RTE in conformitate cu Legea 10/1995 atestat pentru domeniul Lucrari constructii civile.Documente doveditoare: - copia dupa legitimatia RTE si certificat de atestare RTE (ambele valabile la data limita de depunere a ofertelor).- declaratie de disponibilitate semnata in original de titular- 1 persoana autorizata pentru respectarea si aplicarea standardului de asigurare a calitatii in constructii ?(minim 3 ani experienta specifica)Documente doveditoare : -decizie de numire.Cerinta conform articolului conform art. 188. alin.(3), lit. c) si d) din OUG nr. 34/2006, Se va prezenta lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani din care sa rezulte ca au fost executate lucrari similare in cadrul unui contract, in valoare de minim 500000 lei fara TVA insotita de certificari de buna executie care va identifica beneficiarii, valoarea, perioada si loculexecutie lucrarilor avute in vedere la incadrarea in pragul minim valoric impus.Se va completa Formularul 6., Declaratie privind echipamentele tehnice si dotarile de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului, insotita de documente care atesta ca operatorul economic dispune de ele, se va prezenta o copie dupa lista mijloacelor fixe sau documente echivalente.Se va completa Formularul 10, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii Se vor prezenta :1. Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management al calitatii conform conditiilor din standardul SR EN ISO 9001 :2001 (ISO 9001 :2000) sau altele echivalente- pentru activitati de constructii de cladiri- valabil la termenul limita de depunere a ofertelor2. Copie dupa certificatul prin care se atesta ca ofertantul are implementat si mentine un sistem de management de mediu conform conditiilor din standardul SR EN ISO 14001 :2005 (ISO 14001 :2004) sau altele echivalente - valabile la termenul limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 09.10.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 09.10.2013 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 30zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 25.09.2013 14:32