Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI - schimbare tamplarie exterioara (Rev.2)


Detaliu pentru invitatia numarul 325751
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: GRUP SCOLAR APOR PETER TARGU SECUIESC
Numar invitatie: 325751/04.05.2012
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI- schimbare tamplarie exterioara (Rev.2)
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialGRUP SCOLAR APOR PETER TARGU SECUIESCCod fiscal: 4202096, Adresa: TG.SECUIESC, Targu Secuiesc, Telefon: 0267-361332, Fax: 0267-361332
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: TG.SECUIESC STR.SCOLII NR.11, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267-361332, fax: +40 267-361332, persoana de contact: CATERINA BECSEK
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: TG.SECUIESC STR.SCOLII NR.11, Targu Secuiesc, Romania, cod postal: 525400, telefon: +40 267-361332, fax: +40 267-361332
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Educatie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI- schimbare tamplarie exterioara (Rev.2)
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari la tamplarie-Schimbare tamplareexterioara din lemn ras stratificat cu geam termopan
II.1.6) CPV: 45421000-4 - Lucrari de tamplarie (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 327, 953 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare: - 6.000.-leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare va fi cel putin egala cu cea a ofertelor, respectiv 90 de zile de la termenul limita de depunere a ofertelor.Modul de constituire a garantiei pentru participare: - Ordin de plata in contul autoritatii contractante RO95TREZ2575006XXX002590, cont deschis la TREZORARIA TG.SECUIESC, Cod fiscal :4202096.- Scrisoare de garantie bancaraemis in conditiile legii , care se va prezenta in original.Ofertele care nu sunt insotite, la data deschiderii de dovada constituirii garantiei pentru participare vor fi respinse in cadrul sedintei de deschidere a ofertelor si returnate nedeschiseIn masura in care CNSC respinge contestatia ca nefundata se retine contestatarului din garantie de participare suma calculata conform prevederilor art.278'1 din OUG.nr.34/2006
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie se va solicita la incheierea contractului.Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5% din pretul contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constituii prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiele, emise pe baza situatiilor de lucrari acceptate de beneficiar.Contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezorariei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distingt la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala care se depune de catre contractant in contul de disponibil astfel deschis nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5 din pretul contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Toate certificatele/documentele/formularele mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila, cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor.In cazul ofertantilor(persoane fizice sau juridice) de alta nationalitate decat cea romana, documentele vor fi prezentate in limba in care a fost emise, insotite de o traducere autorizata a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.In cazul in care oferta este depusa de o asociere, fiecare asociat ( inclusiv liderul ) va prezenta documentele si formularele mentionate mai jos. In cazul in care persoana care semneaza declaratiile / formularele solicitate nu este reprezentantul legal al operatorului economic ( lider, asociat, subcontractor) , se va atasa o imputernicire pentru aceasta.Cerinta nr.1. ?Declaratie privind eligibilitateaOperatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.12ACerinta nr.2. ?Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.181 din OUG.nr.24/2006Operatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.12BCerinta nr.3.1.-Certificat de atestare fiscala(datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.2.Certificat de taxe si impozite locale(datorii la bugetele locale)din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare depunerii ofertei.Cerinta nr.4.-Declaratie privind calitatea de participant la proceduraOperatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.12CCerinta nr.5. ?Certificat de participare la licitatie cu oferta independentaOperatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.12DCertificatul se va prezenta in original si se solicita conform Ordinului A.N.R.M.A.P. nr.314/12.10.2010.Cerinta nr.6.-Declaratie privind evitarea conflictelor de intereseOperatorul economic trebuie sa completeze Formularul nr.14, privind neincadrarea in prevederile art.69^1(evitarea conflictelor de interese)din OUG nr.34/2006 aprobata cu modificarile si completarile ulterioare.Persoane cu functii de decizie din cadrul Grupului Scolar Apor Peter: Prof.Dezso Vicentiu ? DirectorProf.Morus Ovidiu Alexandru ? Director adjunctMatyas Gizella ? Contabil sefBecsek Catarina ?Administrator patrimoniuKertesz Izabella ?InformaticianSing.Antal Emoke ? Reprezentant al Primariei Municipiului Tg.SecuiescSzilagy Janos ?Jurist Consult Toate certificatele/documentele/formulare mentionate mai jos trebuie sa fie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul? si trebuie sa fie valabile la data deschiderii ofertelor. In cazul ofertantilor de alte nationalitate decat cea romana, documentele vor fi transmite in limba de origine, insotite de o traducereautorizate a acestora in limba romana.Toate documentele vor avea, pe langa semnatura, mentionat in clar numele intreg al persoanei semnatare.- Nu se folosi prescurtari- Documentele emise de autoritati competente vor fi valabile la data de deschidere ofertelor- Documentele pentru care nu este prevazuta o perioada de valabilitate stabilita de lege, nu vor fi emise cu mai mult de 30 de zile calculate pana la datadeschiderii ofertelor- In cazul depunerii unei oferte in asociere, fiecare asociat are obligatia de a demonstra indeplinirea cerintei-Ofertantuluiclasat pe primul loc i se va solicita inaite de transmiterea comunicarii rezultatului procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate certificatul constatator in original sau copie legalizata.Cerinta nr. 1 ? pentru persoane judirice/fizice/romane/straine se vor prezenta: -Certificatul constatator emis de Oficiului National al Registrului Comertului din care sa rezulte numele comlpect, sediul, persoanele autorizate si ca societateaare caobiect de activitate lucrarile ofertate. Acest lucru va fi subliniat pe certificat.-Documente edificatoare prin care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de atestare ori apartenta din punct de vedere profesional, in conformitate cu prevederile din tara in care ofertantul este rezident-in original, copie legalizate sau fotocopie conform cu originalul semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantului.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1-Bilantul contabil aferent anilor: 2009, 2010, 2011., Cerinta nr. 2Informatii privind cifra de afaceri globalaSe va prezenta informatii pentru ultimii 3(trei) ani financiari.Pentru a fi considerat calificat ofertantul trebuie sa faca dovada unei nivel minim al cifrei de afaceri globala, astfel: media cifrei de afaceri globala a ofertantului pe ultimii trei ani financiari trebuie sa fie de500.000, 00 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr.11.-Experienta similara.2.-Lista principalelor lucrari in ultimii 5 (cinci) ani, Cerinta nr.2?Declaratile privind echipamente tehnice utilaje, instalatii, Cerinta nr.3Informatii privind personalul tehnic de specialitate si de asigurarea calitatii-Declaratii privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si a cadrelor de conducere, impreuna cu CV ?urile personalul de conducere, precum si ale personalului pentru indeplinirea contractului de achizitie publica.Pentru responsabilul/responsabilii tehnic/tehnici cu executia si pentru personalul responsabil cu calitatea in constructii se vor prezenta documen-tul/documentele de atestare valabile in momentul depunerii ofertei, se va accepta si prezentarea unei decizii de numire.- - Lista cu personalul de conducere, personalul tehnic de specialitate, precum si persoanele responsabile pentru indeplinirea contractului? lista personal cheieconform ., Cerinta nr.4Monstre-Ofertantii vor depune odata cu ofertele, fara plata, cate o monstra din materiale care urmeaza a fi puse in opera la executarea lucrarilor: sisteme de deschidere basculanta exterioara cu sisteme de deschidere in trepte, balamale, cremoane, garnituri din cauciuc, profil lemn ras stratificat pentru partea superioara si inferioara., Cerinta nr.5Informatii privind subcontractantii Cerinta nr. 1-Certificat de conformitate cu standardul ISO 9001/2001 sau echivalent privind sistemul de mamagement al calitatii implementat in cadrul firmei, emis de un organism acreditat
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Documentatia de atribuire se poate descarca de pe SEAP. garantia de participare este de 6000 LEI
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.05.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 25.05.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 04.05.2012 10:24
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer