Achizitie publica - Contract de lucrari - Aiud
Detaliu pentru invitatia numarul 323254
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 323254/02.04.2012
Denumire contract: Contract de lucrari - Aiud
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National al PatrimoniuluiCod fiscal: 10444949, Adresa: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Telefon: 3365424, Fax: 3365069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040157, telefon: +40 213365424, fax: +40 213365069, persoana de contact: Andra Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti - Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurare monumente istorice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari - Aiud
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: executie lucrari de reabilitare - monument istoric
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 470, 992.74 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 29.000, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile (incepand cu data limita de primire a ofertelor).- Modul de constituire a garantiei pentru participare: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA -Formularul 11, ORDIN DE PLATA, CHITANTA de DEPUNERE la CASIERIA INSTITUTIEI, SAU ORICE ALT INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DE O SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARIGarantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO86 TREZ 7045005X XX004479 deschis la TREZORERIA SECTOR 4 ? BucurestiCIF - 10444949Se vor prezenta documentele justificative IN ORIGINAL!
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 %b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - contractantul va constitui, in termenul legal de 15 zile de la semnarea contractului, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, prin depunerea in contul de Trezorerie deschis la dispozitia ?AUTORITATII CONTRACTANTE?, - 0, 5 % din valoarea totala - fara TVA - a ?CONTRACTULUI? si apoi prin retineri succesive de 4, 5 % din facturile emise, la situatiile de lucrari.-Dupa deschiderea contului de garantie de buna executie la trezorerie, executantul are obligatia de a nu schimba sau modifica contul pe toata durata derularii contractului.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Documente care dovedesc eligibilitatea - declaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 69(evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgent a guvernului nr. 34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare? Formular nr. 16 Certificat de participare la procedura cu oferta independentaComisia de evaluare: Adrian Guga? Romanul, Mihaela Petrescu, Andra Neagu, Maria ? Iulia Gogiulescu, Mihai Iovan.Persoane resonsabile de semnarea contractului: Iosef Kovacs (director general), Mihaele Petrescu (director DTRMI), Gabriela Tulai (director economic), Luana Visescu, Anca Bogdan, Letitia Ciobanu? Formular nr. 17 Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat, prezentat conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011, in termen de valabilitate - conform inscrisurilor de pe certificat, Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, - prezentat conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011, in termen de valabilitate - conform inscrisurilor de pe certificat;Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social - prezentat conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011, in termen de valabilitate - conform inscrisurilor de pe certificat, Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele Certificat Constatator (prezentat conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011)emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritoriala.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie anuala de afaceri pe ultimii 3 ani: 2.900.000, 00 lei (echivalent ? 669.000, 00 ?)Convertirea in lei si euro, pentru ofertantii romani si straini, se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei pentru anul respectiv, dupa cum urmeaza: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei.Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Situatia financiara (inclusiv bilantul contabil) aferenta ultimilor 3 (trei) ani (2008, 2009 si 2010), inregistrata la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale nationale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: . Derularea in ultimii 5 (cinci) ani, a cel putin 1 (unu) contract similar de restaurare monumente istorice, a caror valoare insumata sa fie de minim 1.400.000 lei. In vederea demonstrarii experientei similare, se vor prezenta contractele similare incheiate in ultimii 5 (cinci) aniPentru echivalenta lei / euro se va tine cont de cursul mediu anual publicat de BNR/BCE, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Prezentarea angajamentelor privind sustinerea financiara si / sau sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, precum si declaratiile completate de ?tertul? sustinator tehnic si profesional, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) responsabil cu executia (specialist/expert) care sa fie atestat in domeniul restaurarii monumentelor - ATESTAT C.A.D.M.I. - M.C.P.N., Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat M.L.P.T.L. - I.S.C, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimele 12 luni, al personalului angajat - asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor afectate lucrarii precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractului, Lista cuprinzand subcontractantii Certificarea sistemului calitatii privind lucrarile de conservare ? restaurare monumente istorice si de arta- Certificat ISO - 9001/2008Planul calitatii si proceduri tehnice. Se vor descrie detaliat procedurile tehnice aferente tuturor categoriilor de lucrari prevazute in proiectul tehnic., Certificarea sistemului de management de mediu privind lucrarile de construire, reparare, protejare, restaurare, conservare monumente istorice si de arta? Certificat ISO - 14001/2005
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
durata de executie - luni
25
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 24.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 24.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.04.2012 11:17