Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari - Batesti


Detaliu pentru invitatia numarul 329173
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National al Patrimoniului
Numar invitatie: 329173/11.06.2012
Denumire contract: Contract de lucrari - Batesti
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National al PatrimoniuluiCod fiscal: 10444949, Adresa: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Telefon: 3365424, Fax: 3365069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040157, telefon: +40 213365424, fax: +40 213365069, persoana de contact: Andra Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti - Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurare monumente istorice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari - Batesti
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrari de conservare ? restaurare biserica de lemn si punere in valoare prin refacerea infrastructurii, readucerea planimetriei si verticalitatii structurii peretilor, rigidizarea peretilor, sprijiniri, esafodaje, liftare, desfaceri si refaceri, refacerea soclului cu piatra de cariera, inlocuire talpa de fundare, revizuirea si restaurarea grinzilor , revizuire bolti si tavane, refacere turn, refacere sarpanta si invelitoare de sita, tratament biologic si ignifugare, amenajari exterioare, instalatii electrice si instalatii paratrasnet
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 652, 258 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 13.000, 00 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile (incepand cu data limita de primire a ofertelor).- Modul de constituire a garantiei pentru participare: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, ORDIN DE PLATA, SAU ORICE ALT INSTRUMENT DE GARANTARE EMIS IN CONDITIILE LEGII DEO SOCIETATE BANCARA SAU DE O SOCIETATE DE ASIGURARIGarantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO86 TREZ 7045005X XX004479 deschis la TREZORERIA SECTOR 4 ? Bucuresti, CIF - 10444949Se vor prezenta documentele justificative IN ORIGINAL!In cazul contestatiilor respinse de CNSC ca nefondate, autoritatea contractanta va retine contestatarului suma de 4.432 lei!
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie a contractului de lucrari: 5 %Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului de lucrari: - contractantul va constitui, in termenul legal de 15 zile de la semnarea contractului, GARANTIA DE BUNA EXECUTIE, prin depunerea in contul de Trezorerie deschis la dispozitia AUTORITATII CONTRACTANTE, - 0, 5 % din valoarea totala - fara TVA - a ?CONTRACTULUI? si apoi prin retineri succesive de 4, 5 % din facturile emise, la situatiile de lucrari.- Dupa deschiderea contului de garantie de buna executie la trezorerie, executantul are obligatia de a nu schimba sau modifica contul pana la receptionarea lucrarilor.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006 - Formular 16, Formular 12A/12B- Comisia de evaluare: Luana Visescu, Iulia Gogiulescu, Mircea Dobrotescu, Mihai Iovan, Luminita Clepcea.- Persoane resonsabile de semnarea contractului: Iosef Kovacs (director general), Mihaele Petrescu (director DTRMI), Gabriela Tulai (director economic), Luana Visescu, Anca Bogdan, Letitia Ciobanu- Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 17- Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011- Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011- Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011- Certificatele vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Certificat Constatator (prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritorialaOfertantul situate pe primul loc, in urma evaluarii ofertelor, va avea obligatia prezentarii Certificatului, in original sau copie legalizata, la cererea autoritatii contractante, inaintea intocmirii raportului procedurii.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri ? globala, aferenta ultimilor 3 ani: minim: 1.300.000, 00 lei, respectiv 295.286, 76 euro.Conversia in lei (pentru operatori economici straini), se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei aferent anul fiecarui an, astfel: Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei.Anul 2010:1 euro = 4, 2099 leiAnul 2011 :1 euro = 4, 2379 lei, Situatia financiara (inclusiv bilantul contabil) aferenta ultimilor 3 (trei) ani (2008, 2009 si 2010; respectiv 2009 ? 2011, in cazul in care a fost depusa situatia aferenta anului 2011), inregistrata la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale nationale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara;
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Se vor prezenta 1, maximum 2 contracte similare, derulate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 650.000, 00 lei (fara TVA).Oferta depusa de un operator economic care nu poate face dovada derularii unuia, sau a cel mult 2 contracte similare derulate in ultimii 5 ani va fi declarata inacceptabila si se va respinge conform legii.Se considera contract similar contractul incheiat in vederea executarii aceluiasi tip de lucrari (consolidare, conservare si restaurare), pe obiective monumente istorice de aceeasi categorie (ex: A, B, UNESCO) si sistem constructiv, cu caracteristici si functiuni ASEMANATOARE. Vor fi acceptate ca similare, contracte incheiate pentru obiective clasificate in categorii superioare, dar nu si cele clasificate in categoriile inferioare monumentului istoric care face obiectul prezentei proceduri de achizitie publica.NOTAConform Dictionar Explicativ al Limbii Romane: SIMILAR = analog, ASEMANATOR, asemenea, corespondent, inrudit, de acelasi f, Asigurarea de catre ofertant a cel putin 1 (unu) responsabil cu executia (specialist/expert) atestat in domeniul restaurarii monumentelor - ATESTAT CADMI ? MCPN / INP, Asigurarea de catre ofertant a unui responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat MDRT - ISC;, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 (trei) ani, al personalului angajat - asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor afectate lucrarii precum si persoanele responsabile direct de indeplinireacontractuluiPentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului, nominalizate in Anexa Formulrului 12 I, se vor prezenta diplomele, cv-urile, contractele de munca, precum si pagina/panginile din Registrul General de Evidenta a Salariatilor (reglementat prin H.G. nr. 161/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), aferente respectivului contract, semnate si stampilate ?conform cu originalul? ? sau alte forme de contractare a resursei umane.Declaratie de disponibilitate pentru personalul care nu are calitatea de salariat, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloacele de transport, laboratoarele si alte mijloace fixe pe care candidatul/ofertantul se angajeaza sa le utilizeze pentru indeplinirea contractului, Lista cuprinzand subcontractantii, Prezentarea angajamentelor privind sustinerea financiara si / sau sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, precum si declaratiile completate de ?tertul? sustinator tehnic si profesional - in cazul indeplinirii criteriilor de calificare cu ajutorul unui tert sustinatorDeclaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006 Certificarea sistemului calitatii privind lucrarile de conservare ? restaurare monumente istorice si de arta - Certificat ISO 9001/2008 ? sau echivalent, Certificarea sistemului de management de mediu privind lucrarile de construire, reparare, protejare, restaurare, conservare monumente istorice si de arta ? Certificat ISO 14001/2005 ?sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
durata de executie a lucrarilor - luni
25
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.07.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 08.06.2012 13:52
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer