Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari - componente artistice, pictura murala - Fantanele


Detaliu pentru invitatia numarul 322643
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Institutul National al Patrimoniului
Numar invitatie: 322643/23.03.2012
Denumire contract: Contract de lucrari - componente artistice, pictura murala - Fantanele
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialInstitutul National al PatrimoniuluiCod fiscal: 10444949, Adresa: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Telefon: 3365424, Fax: 3365069
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti, Romania, cod postal: 040157, telefon: +40 213365424, fax: +40 213365069, persoana de contact: Andra Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: INP Strada Ienachita Vacarescu Nr. 16 Sector 4, Bucuresti - Compartimentul Achizitii Publice
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (restaurare monumente istorice)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari - componente artistice, pictura murala - Fantanele
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: lucrari de conservare si restaurare pictura murala
II.1.6) CPV: 45454100-5 - Lucrari de restaurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 055, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei pentru participare: 20.000 lei- Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 (nouazeci) zile (incepand cu data depunerii ofertelor).- Modul de constituire a garantiei pentru participare: SCRISOARE DE GARANTIE BANCARA, ORDIN DE PLATA, SAU ORICE ALT INSTRUMENT PREVAZUT DE LEGISLATIA IN VIGOARE.Garantia pentru participare (daca este constituita prin Ordin de Plata) va fi depusa in contul: RO86 TREZ 7045005X XX004479 deschis la TREZORERIA SECTOR 4 ? Bucuresti CIF - 10444949Se vor prezenta documentele justificative IN ORIGINAL !
Garantie de buna executie
a) Cuantumul garantiei de buna executie a contractului: 5 %b) Modul de constituire a garantiei de buna executie a contractului: - contractantul va constitui, in termenul legal de 15 zile de la semnarea contractului, ?GARANTIA DE BUNA EXECUTIE?, prin depunerea in contul de trezorerie deschis la dispozitia ?AUTORITATII CONTRACTANTE? - 0, 5 % din valoarea totala - fara TVA - a ?CONTRACTULUI? si apoi prin retineri succesive de 4, 5 % din facturile emise.- Dupa deschiderea contului de garantie de buna executie la trezorerie (conf. art. 92 din H.G. nr. 925/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), executantul are obligatia de a nu schimba sau modifica contul pe toata durata derularii contractului.SE VA PREZENTA IN ORIGINAL ?EXTRASUL DE CONT? PRIVIND CONSTITUIREA GARANTIEI DE BUNA EXECUTIE !
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind situatia personala si neicadrarea in prevederile art. 69^1, 180 si 181 din OUG nr. 34 / 2006 - Formular 16, Formular 12A/12BComisia de evaluare: Adrian Guga? Romanul, Mihaela Petrescu, Andra Neagu, Maria ? Iulia Gogiulescu, Mihai Iovan.Persoane resonsabile de semnarea contractului: Iosef Kovacs (director general), Mihaele Petrescu (director DTRMI), Gabriela Tulai (director economic), Luana Visescu, Anca Bogdan, Letitia CiobanuCertificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 17Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011Certificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011Certificat de participare la procedura cu oferta independenta ? Formular nr. 17Certificat de atestare fiscala ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, privind plata obligatiilor la bugetul consolidat ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011, IN TERMEN, CONFORM INSCRISURILOR DE PE CERTIFICATCertificat de atestare fiscala pentru persoane juridice privind impozitele si taxele locale ? eliberat de Compartimentul Impozite si Taxe Locale, al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social, care sa ateste ca operatorul economic ofertant nu se inregistreaza cu debite la bugetul local, ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011Certificat Cazier Fiscal ? eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ ? teritoriale pe raza careia societatea are sediul social ? prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011, IN TERMEN, CONFORM INSCRISURILOR DE PE CERTIFICATCertificatele fiscale vor prezenta situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ! Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionateCertificat Constatator (prezentate conform Ordin ANRMAP nr. 509/2011) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie, nationala sau teritorialaCONFORM LEGII NR. 422/2001, REPUBLICATA, POT PARTICIPA LA PROCEDURA DE ACHIZITIE PUBLICA, NUMAI OPERATORI ECONOMICI - DE PROFIL (proiectare si executie lucrari ? componente artistice, pictura murala), RESPECTIV CARE AU CA ACTIVITATE INSCRISA IN CERTIFICATUL CONSTATATOR - COD CAEN: 9003, 9102 sau 9103 !
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri aferenta ultimilor 3 ani: minim: 2.000.000, 00 lei); Conversia in lei (pentru operatori economici straini), se va realiza la cursul mediu comunicat de Banca Nationala a Romaniei aferent anul fiecarui an, astfel: Anul 2008:1 euro = 3, 6827 lei. Anul 2009:1 euro = 4, 2373 lei. Anul 2010:1 euro = 4, 2099 lei, Situatia financiara (inclusiv bilantul contabil) aferenta ultimilor 3 (trei) ani (2008, 2009 si 2010), inregistrata la autoritatile competente, in conformitate cu prevederile legale nationale, precum si orice alte documente legale edificatoare prin care candidatul/ofertantul isi poate dovedi capacitatea economico-financiara
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratia privind calitatea de participant la procedura, Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani, Se vor prezenta 1 (unu), maximum 3 (TREI) contracte similare, derulate in ultimii 5 ani, a caror valoare cumulata sa fie de minim 1.055.000, 00 lei (fara TVA), limita valorii estimate a prezentului contract., Asigurarea de catre ofertant cel putin a unui expert / specialist atestat C.A.D.M.I. - M.C.P.N. / I.N.P. in domeniul conservarii ? restaurarii monumentelor istorice - restaurare pictura murala, Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 (trei) ani, al personalului angajat - asigurarea cu personal de specialitate, numarul si pregatirea cadrelor afectate lucrarii precum si persoanele responsabile direct de indeplinirea contractului - Formularul 12I + Anexa; Pentru persoanele responsabile de indeplinirea contractului, nominalizate in Anexa Formulrului 12 I, se vor prezenta diplomele, cv-urile, contractele de munca, precum si pagina/panginile din Registrul General de Evidenta a Salariatilor (reglementat prin H.G. nr. 161/2006, cu modificarile si completarile ulterioare), aferente respectivului contract, semnate si stampilate ?conform cu originalul? ? sau alte forme de contractare a resursei umane, pentru persoanele responsabile cu indeplinirea contractului, Lista cuprinzand subcontractantii, Declaratie care contine informatii privind dotarile specifice, Prezentarea angajamentelor privind sustinerea financiara si / sau sustinerea tehnica si profesionala a ofertantului, precum si declaratiile completate de ?tertul? sustinator tehnic si profesional - in cazul indeplinirii criteriilor de calificare cu sustinerea unor terti
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
75
Descriere: Componenta financiara
durata de executie
25
Descriere: componenta tehnica
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.04.2012 10:30
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 22.03.2012 11:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer