Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari - Executie lucrari pentru proiectul: "MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN ORASUL SANNICOLAU MARE, JUDETUL TIMIS"


Detaliu pentru invitatia numarul 356960
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Orasul Sannicolau Mare
Numar invitatie: 356960/15.01.2014
Denumire contract: Contract de lucrari - Executie lucrari pentru proiectul: "MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN ORASUL SANNICOLAU MARE, JUDETUL TIMIS"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialOrasul Sannicolau MareCod fiscal: 4548554, Adresa: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Telefon: +40 256370366, Fax: +40 256370350
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Republicii nr.15, Sannicolau Mare, Romania, cod postal: 305600, telefon: +40 256370366, fax: +40 256370350, persoana de contact: sediul autoritatii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Oras Sannicolau Mare, str. Republicii nr. 15, Jud. Timis.
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari - Executie lucrari pentru proiectul: "MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN ORASUL SANNICOLAU MARE, JUDETUL TIMIS"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari: Lucrarile de constructie pentru executia: ?MODERNIZAREA DRUMURILOR AGRICOLE DE EXPLOATATIE IN ORASUL SANNICOLAU MARE, JUDETUL TIMIS?a) Lucrari de constructie;b) Remedierea eventualelor defecte aparute in Perioada de Notificare a Defectelor (perioada de garantie).Descrierea lucrarilor este disponibila in sectiunea Caietul de sarcini din cadrul prezentei documentatii de atribuire.- Valoarea totala estimata a lucrarilor este de 4.050.905 lei, exclusiv T.V.A. (valoarea cheltuielilor "diverse si neprevazute" fiind 0).
II.1.6) CPV: 45233123-7 - Lucrari de constructii de drumuri secundare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 4, 050, 905 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
- Cuantumul garantiei de participare: 76.000 lei;
- perioada de valabilitate: 90 de zile calendaristice de la data limita de depunere a ofertelor;
- Modul de constituire: a) prin prezentarea unui instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari (original);b) prin virarea sumei in contul deschis de autoritatea contractanta la Trezoreria Sannicolau Mare, nr. RO55TREZ6275006XXX000643 si prezentarea ordinului de plata (cu conditia confirmarii ordinului de plata de catre banca pana la data si ora deschiderii ofertelor).Garantia se va constitui in favoarea autoritatii contractante, pentru contractul ce face obiectul prezentei proceduri si va avea specificata perioada de valabilitate. Garantia trebuie sa fie irevocabila.Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa: conditionat, respectiv dupa constatarea culpei persoanei garantate, in conformitate cu contractul garantat; sau neconditionat, respectiv la prima cerere a beneficiarului, pe baza declaratiei acestuia cu privire la culpa persoanei garantate.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata si legalizata in limba romana. Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.In cazul in care contestatia depusa de ofertant va fi respinsa ca nefondata, vor fi aplicabile prevederile art. 278 ind. 1 din OUG 34/2006.
Garantie de buna executie
- Cuantum: 10 % din pretul contractului, fara T.V.A.;
- Modul de constituire: se va specifica in cadrul Formularului de oferta una din urmatoarele modalitati pentru care se opteaza (art. 90 din HG 925/2006): 1) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari; sau 2) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale (situatia in care contractantul va deschide la unitatea Trezoreriei Statului din cadrul organului fiscal competent in administrarea acestuia un cont de disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante; suma minima pe care o va depune executantul in cont va fi de cel putin 1% din valoarea contractului, excl. TVA.).Sunt aplicabile prevederile art. 16 din Legea 346/2004.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind calitatea de ofertant: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular B si a Anexei la formularul B).2. Declaratie privind participarea la licitatie cu oferta independenta: Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular C).3. Declaratie privind conflictul de interese: ofertantul va demonstra faptul ca nu se incadreaza in prevederile art. 69 ind. 1 din O.U.G. 34/2006 : Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular D).Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante: Danut Groza ? Primar, Petcu Florentina Corina ? Secretarul Primariei, Czene Rozalia - Sef Birou Contabilitate Buget si Patrimoniu, Asaftei Radu Gheorghe ? Viceprimar, si Consilierii Locali ? Grui Adrian Calin, Muntean Dorin Horea, Luca Marian Leontin, Vasilcin Gheorghe, Constantinescu Florin, Mandran Natalia, Dragoi Alina, Negot Florin, Terebent Manuel Sebastian, Grui Claudia Florina, Muntean Constantin Cozmin, Budur George Daniel, Dalica Gabriel, Flus Stefan Gheorghe.4. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180 : Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular E) si Cazierul fiscal al operatorului economic.5. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181: Conditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local, indiferent de cuantumul acestora (prin exceptie: se accepta prezentarea de documente care confirma reesalonarea datoriilor restante ale operatorului economic, emise de institutiile publice abilitate); documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care este prevazut termenul limita de depunere a ofertelor.Modalitatea de indeplinire: - Declaratie pe proprie raspundere semnata de reprezentantul legal (Formular F)- Certificat de atestare fiscala emis de Directia Generala a Finantelor Publice Teritoriala (certificat tip) pentru persoanele juridice din Romania, prin care se va demonstra achitarea datoriilor la bugetul general consolidat;
- Certificat de atestare fiscala (certificat tip) emis de Directia de Specialitate din cadrul Primariilor in a caror raza teritoriala activeaza societatea, care sa ateste indeplinirea obligatiilor de plata a taxelor si impozitelor la bugetul local;Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata. Pentru persoanele juridice romaneCertificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului (informatiile prevazute in certificat trebuie sa fie reale si actuale la data limita a depunerii ofertelor);
- Ofertantul va face dovada faptului ca societatea are in obiectul sau de activitate si desfasoara autorizat activitatea/activitatile supusa/supuse licitatiei (conform documentelor eliberate de catre O.R.C.).Pentru persoanele juridice/fizice straineModalitatea de indeplinire: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)Documentele, emise in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, sa prevada minim urmatoarele informatii: denumirea completa a operatorului economic, sediul social, persoane imputernicite/administratori, sedii secundare, puncte de lucru, filiale, sucursale, subunitati, domeniul principal de activitate, domenii de activitate secundare, obiectul de activitate relevant pentru obiectul prezentei achizitii.- prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie, valabile pentru anul calendaristic in curs.Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata
Capacitatea economica si financiara
Descriere: - Informatii generale: Completarea Formularului A;
- Declararea cifrei medii de afaceri globale pe ultimii 3 ani, care trebuie sa fie de minim: 8.000.000 lei;
- Demonstrarea cifrei de afaceri pe ultimii trei ani, pentru ofertantii nerezidenti, se poate face prin prezentarea de alte documente relevante emise de organele competente din tara de rezidenta. Ofertantii nerezidenti vor prezenta traduceri autorizate in limba romana ale documentelor solicitate- Documente care reflecta o imagine fidela a situatiei economice si financiare a ofertantului la data de: 31.12.2011, 31.12.2012 si 31.12.2013., - Se solicita prezentarea de documente (in original), prin care sa se demonstreze faptul ca, la momentul semnarii contractului, ofertantul va avea acces sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci, ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza un cash-flow de executie a lucrarilor in cauza, in valoare de minim 1.000.000 lei, excl. TVA, pentru o perioada de minim 3 luni calendaristice (in document se vor mentiona in mod obligatoriu suma si perioada). Documentul prezentat va demonstra faptul ca, in cazul ofertei castigatoare, suma respectiva poate fi imobilizata pentru executia lucrarilor., Capacitatea economica si financiara a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Angajamentul ferm al tertului sustinator trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 186 din OUG 34/2006 si 11 ind.1 din HG 925/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind cifra de afaceri va fi indeplinita de catre o singura persoana.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: - Lista obligatiilor contractuale in desfasurare, daca este cazul (formular model).- Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani (anterior datei limita de depunere a ofertelor), insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari;
- Experienta similara: - contract in cadrul caruia au fost executate si duse la bun sfarsit lucrari de natura si complexitate similara (lucrari de constructii de drumuri, similare celor prevazute in caietul de sarcini); valoarea lucrarilor prezentate ca experienta similara trebuie sa fie de cel putin 4.000.000 lei, excl. TVA;
- Pentru demonstrarea experientei similare se pot prezenta oricare din urmatorele tipuri de documente: copii ale partilor relevante din contractul de lucrari / proces-verbal de receptie la terminare/ recomandare din partea beneficiarului / orice alte documente edificatoare in sensul dovedirii procentului din contract realizat de ofertant, al similitudinii obiectului contractului etc. Acestea vor fi insotite de Formularul H (Formularul experienta similara).- pentru echivalenta leu/moneda straina: se va calcula la cursul mediu anual comunicat de BCE., - Declaratie privind efectivele medii anuale (din ultimii 3 ani) ale personalului angajat si ale cadrelor de conducere: Completarea Formularului I;
- Completarea Anexei la Formularul I: Personalul propus pentru realizarea contractului (conform cerintelor impuse de caietul de sarcini ? C7, corelate cu graficul de realizare propus), insotita de documentele solicitate.Vor fi inclusi cel putin urmatorii specialisti: - Sef de santier: - studii superioare constructii, specializarea: CFDP; experienta minima: 3 ani vechime in specialitatea studiilor; se vor prezenta: CV, diploma, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil tehnic cu executia: atestat conform normelor in vigoare in domeniul: II.Constructii rutiere, drumuri si poduri; se vor prezenta: atestat, legitimatie, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil control calitate; se vor prezenta: dovada calitatii de responsabil CQ, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Responsabil in materie de sanatate si securitate in munca, dovada calitatii de responsabil SSM, dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul;
- Prin ?raport de colaborare? se intelege si forma: angajament de participare (formular oferit ca model.) In cazul stabilirii ofertei ca fiind castigatoare, raportul de colaborare stabilit prin angajamentul de particpare va imbraca o forma legala (contract de munca, de colaborare etc.).- personal muncitor calificat; numarul personalului muncitor va fi corelat cu cerintele caietului de sarcini si cu graficul de executie propus; va fi prezentata dovada calificarii muncitorilor pentru toate categoriile prevazute in caietul de sarcini si propuse de ofertant pentru realizarea contractului; va fi prezentata dovada raportului de munca/colaborare cu ofertantul.Raportul de munca/colaborare prezentat pentru personalul implicat, va fi valabil la data limita a depunerii ofertelor si, in cazul stabilirii ofertei ca fiind castigatoare, va fi valabil pe perioada exercitarii atributiilor legate de functia expertului in cauza.- Pentru personalul de specialitate nominalizat (specialistii) se vor prezenta: CV-urile, copie diplome, autorizatii si atestarile profesionale, conform legislatiei romanesti in vigoare.- lista personalului in Anexa la formularul I;
- Pentru personalul atestat, se solicita numai atestatul in domeniu si declaratia de disponibilitate.- In cazul depunerii unei oferte comune: se va evidentia in mod clar personalul pus la dispozitie de catre fiecare fiecare operator economic, inclusiv personalul tehnic al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant: se va arata numarul de personal muncitor pus la dispozitie de fiecare din ei, iar la primele puncte se va completa ultima coloana.- In cazul in care continutul Listei nu demonstreaza capacitatea de realizare a contractului la nivelul si in conditiile solicitate (si ofertate), oferta va fi considerata « neconforma »., - Dotarea tehnica de care dispune ofertantul: - Completarea Formularului J: Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;
- Completarea Anexei la Formularul J: Lista privind cantitatile de utilaje, instalatii si echipamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari;Conditii minime obligatorii: - Operatorul economic va face dovada faptului ca dispune (in orice forma) de categoriile de echipamente tehnice, utilaje si instalatii folosite pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, conform caietului de sarcini.- Se va prezenta: dovada disponibilitatii, prin orice mijloc de proba (in copie).- Ofertantul trebuie sa prezinte o Declaratie pe propria raspundere cu privire la faptul ca va dispune, pe durata de executie a contractului, de dotarile specifice, utilajele, echipamentul tehnic, mijloace de transport si alte mijloace fixe care au fost declarate., - Informatii privind subcontractantii.Se solicita completarea Formularului K; - pentru subcontractant: Formularul D;
- Acordul/acordurile de subcontractare, care vor cuprinde in mod obligatoriu: perioada de valabilitate, partea de contract pe care o va realiza subcontractantul (procent, valoare, activitatea/activitatile realizate). Resursele materiale si umane ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta, pentru indeplinirea contractului, si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente intre ofertant si persoana respectiva. Persoana care asigura sustinerea nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire, conform prevederilor art. 69 ind.1, art. 180 si ale art. 181 lit. a), c1) si d) din OUG 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.- Angajamentul ferm al tertului sustinator trebuie sa reprezinte un instrument juridic care sa asigure dreptul autoritatii contractante de a solicita, in mod legitim, indeplinirea anumitor obligatii de catre persoana sustinatoare; vor fi indeplinite cerintele prevazute de art. 190 din OUG 34/2006 si 11 ind.1 din HG 925/2006. Indiferent daca exista un singur sau mai multi sustinatori, cerinta privind experienta similara va fi indeplinita de catre o singura persoana, respectiv de un singur tert sustinator. Standarde de asigurare a calitatii: - Certificari(valabile la data limita de depunere a ofertelor) privind implementarea sistemului de asigurare a calitatii (conform standardului ISO 9001 sau echivalent)., Informatii privind masurile de protectie a mediului pe care operatorul economic le poate aplica in timpul indeplinirii contractului de lucrari: - Certificari (valabile la data limita de depunere a ofertelor) privind implementarea sistemului de protectie a mediului (conform standardului ISO 14001 sau echivalent).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Intra in licitatie electronica
Punctaj maxim
Pretul ofertei
80
Descriere: Componenta financiara
Termen de realizare
10
Descriere: conform caietului de sarcini (Vor fi acceptate si punctate termenele incadrate in intervalul: minim 7 luni si maxim 11 luni. In cazul ofertarii unor termene inferioare nivelului minim, nu se va acorda punctaj suplimentar; ofertele care prezinta termene de executie mai lungi decat max. acceptat, vor fi declarate neconforme):
Durata de garantie acordata lucrarilor
10
Descriere: conform caietului de sarcini (Vor fi acceptate si punctate termenele incadrate in intervalul: minim 24 luni si maxim 60 luni. In cazul ofertarii unor termene superioare nivelului maxim, nu se va acorda punctaj suplimentar; ofertele care prezinta termene mai scurte decat min. acceptat, vor fi declarate neconforme)
( )
Intra in licitatie electronica / reofertare
( )
Direct proportional
( )
Invers proportional
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 31.01.2014 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 03.02.2014 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 90zile (de la termenul limita de primire a ofertelor)
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Programul National de Dezvoltare Rurala - PNDR
Data expedierii prezentei invitatii: 15.01.2014 15:07
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer