Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari ? Modernizare Piata flori ?


Detaliu pentru invitatia numarul 350728
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Serviciul Public Administrarea Cimitirului Municipal
Numar invitatie: 350728/19.07.2013
Denumire contract: Contract de lucrari ?Modernizare Piata flori ?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialServiciul Public Administrarea Cimitirului MunicipalCod fiscal: 15235102, Adresa: Calea Dumbravii nr. 155, Sibiu, Telefon: 0269234608, Fax: 0269233551
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SEAP
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: In SEAP
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (Administrarea Cimitirului Municipal Sibiu apartanand domeniului public al Municipiului Sibiu)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari ?Modernizare Piata flori ?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de executie lucrari avand ca obiect MODERNIZARE PIATA FLORI, constand in: -executie copertine din lemn cu acoperis din membrana bituminoasa.Valoarea estimata a lucrarilor prezentei proceduri de achizitie este de 129.403 lei (exclusiv TVA).Valoarea estimata totala este de 137097 lei (exlusiv TVA), din care 7694 lei(exclusiv TVA) este suma aferenta cheltuielilor diverse si neprevazute, reprezentand un procent de 5, 95% din valoarea estimata a contractului(fara cheltuieli diverse si neprevazute).
II.1.6) CPV: 45213140-6 - Lucrari de constructii de piete (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 137, 097 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 2.500 lei.Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in lei/alta valuta se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.Ofertantul va constitui garantia de participare in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari (se va prezenta in original)sau;
- prin ordin de plata in contul: RO17 TREZ 5765006XXX000221 la Trezoreria Sibiu (se va prezenta in original);.- direct la casieria autoritatii contractante.In cazul in care ofertantii constituie garantia de paricipare prin scrisoarea de garantie bancara, vor completa formularul nr. 6 (se va prezenta in original).Echivalenta pentru o garantie de participare depusa in euro se va face la cursul BNR din data anterioara datei limita de depunere a ofertelor cu 3 zile.- Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 90 zile, de la data limita de primire a ofertelor.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de participare. In acest caz, garantia de participare va fi insotita de declaratia privind incadrarea intreprinderii in categoria I.M.M. (conform Formularului din sectiunea III) In cazul in care este o asociere, incadrarea in categoria I.M.M., se va analiza cu privire la asocierea in ansamblu. Astfel, toti asociatii trebuie sa se incadreza in mod individual in categoria I.M.M.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea contractului fara TVA.Garantia de buna executie se va constitui in una din urmatoarele forme: - printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii in favoarea autaritatii contractante de o societate bancara ori de o societate de asigurari, conform art. 90 alin.(1) din din HG nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare;
- prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art.90 alin.(3) din H.G. nr.925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Intreprinderile mici si mijlocii beneficiaza de reducerea cu 50 % a garantiei de buna executie
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratii privind eligibilitateaDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa Formularul 1.Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 180 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul).-Formularul 1CDeclaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art.181 din Ordonanta de Urgenta 34/2006. Se va completa: Formularul 2.Documentele solicitate pentru neincadrarea in art. 181 lit.a), c^1si d) din Ordonanta de Urgenta 34/2006. se vor depune si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 2CDeclaratie privind evitarea conflictului de intereseDeclaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca ofertantul nu se incadreaza in situatiile prevazute la art. 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006. Se va completa Formularul 10.Declaratia privind neincadrarea in prevederile art 69^1 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, vor fi depuse atat de subcontractant cat si de tertul sustinator (daca este cazul). Formularul 10C.Declaratie privind calitatea de participant la proceduraDeclaratie din care sa rezulte daca ofertantul depune oferta: ? in nume propriu;? ca asociat in cadrul unei asociatiei;? ca subcontractant al unui ofertant;Se va completa Formularul 3.Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta.Prezentarea in cadrul ofertei, ?Certificatul de participare la licitatie, cu oferta independenta?, (conf. Ordinului nr. 314/2010 al pesedintelui ANRMAP).Se va completa Formularul 9.Confirmarea privind indeplinirea obligatiilor de plataPentru persoane juridice/fizice romaneSe vor prezenta documentele: ? certificat eliberat de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul consolidat general.? certificat eliberate de autoritatea competenta care sa ateste situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele la bugetul local.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?.Obs.: Ofertele depuse de operatorii economici care figureaza cu datorii neachitate catre bugetul de stat si bugetul local vor fi respinse, cu exceptia celor care prezinta inlesniri la plata genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de organele competente in domeniu.Pentru persoane juridce/fizice straineSe vor prezenta documentele: ? Certificate constatatoare privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale, in masura in care astfel de documente sunt emise in tara de origine sau in tara de rezidenta si/sau documente edificatoare (certificate, caziere judiciare, alte documente echivalente), prin care sa dovedeasca ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget.Certificatele se vor prezenta in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?In cadrul autoritatii contractante, persoanele implicate in procedura de atribuire sunt urmatoarele: Klaus Werner Iohannis.....Primar - Primaria Municipiului Sibiuing.Frantu Gheorghe..... .Director- Administratia Cimitirului Municipal Sibiu;ec.Gota Adina.............Director adj. - Administratia Cimitirului Municipal Sibiu;jr.Bica Cristina..........Director tehnic - Primaria Municiului Sibiuinsp.Balaiita Maria.......Sef serviciu- Administratia Cimitirului Municipal Sibiu;jr. Patru Lucica..........Inspector de specialitate- Administratia Cimitirului Municipal Sibiu;Cosilieri locali ai Municipiului Sibiu: Birk Ecaterina, Bokor Corina, Brunchea Mariana Gabriela, Fazakas Ekaterina Annemarie, Fodor Astrid Cora, Fritzmann Mariana Susana, Garleanu Maria, Grecu Bianke Marion, Hermann Gerold, Iagaru Romulus, Leopold Gerhard Csongor, Lerner Helmut, Marinca Floarea Dragos Mihai, Mathes Helmut Karl, Mezei Paul Constantin, Nartea Monica, Pavel Anita, Pinter Zeno Karl, Popa Virgil, Sava Livia, Stroie Ioan, Voinea Carmen, Georgescu Nicolae. Pentru persoane juridice romaneCertificatul constatator emis de Oficiul Registrului Comertului in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, din care sa rezulte obiectul de activitate al respectivului operator economic.Obiectul contractului trebuie sa aiba coesponent in codul CAEN din certificatul constatator al ONRC.Ofertantul isi va asuma raspunderea cu privire la faptul ca informatiile cuprinse in acest document trebuie sa fie valabile/reale la data limita de depunere a ofertelor.Pentru persoanele fizice romaneAutorizatie de functionare / altele echivalente pentru a dovedi apartenenta la categoria profesionala impusa de indeplinirea contractului.Pentru persoane juridice /fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional.Documentele vor fi prezentate in original /copie legalizata /copie lizibila cu mentiunea ? conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata.Pentru evitarea aparitiei conflictului de interese, avand in vedere prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, se solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte documentele de inregistrare in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Bilantul contabil la 31.12.2012, Cifra de afaceri globala in ultimii 3 ani. Declaratie privind media cifrei de afaceri globala in ultimii 3 ani (2010, 2011, 2012) sa fie de cel putin 258.800, 00 lei (59.125, 90 echivalent euro).Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Declaratie privind lista cu pricipalele lucrari executate in ultimii 5 ani, din care sa rezulte ca au fost executate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfirsit lucrari similare in valoare de minim 129.403, 00 lei (exclusiv TVA), echivalentul a 29.563, 64 euro (exclusiv TVA).Lista va fi insotita de certificari de buna executie care sa indice beneficiarii, valoarea, perioada si locul executie avute, in vederea incadrarii in pragul minim impus., Recomandari din partea beneficiarilorpentru contractele reprezentnd experienta similara.Ofertantii pot prezenta in loc de recomandare/ recomandari, certificat / certificate constatatoare eliberate de catre beneficiari, intocmite conform prevederilor art. 97^1, alin. (1), din HG 925/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.Recomandarea trebuie sa precizeze urmatoarele aspecte: ? modul de indeplinire a obligatiilor contractuale pe parcursul derularii contractului;? daca au fost inregistrate neconformitati care au condus la refaceri partiale / totale ale lucrarilor? cazuri de accidente tehnice din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Resurse tehniceDeclaratia privind utilajele, instalatii si echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinireacorespunzatoare a contractului de lucrari.Se accepta si angajament de punere la dispozitie, Resurse umaneI. Declaratie care contine informatii privind numarul mediu, in ultimii 3 ani, ale personalului angajat, precum si numarul si pregatirea cadrelor de conducere Declaratia va fi insotita de C.V.-urile cadrelor de conducere, II.Declaratie privind personalul direct implicat in indeplinirea contractului.Pentru personalul cheie se accepta si angajamente de participareCapacitatea tehnica si / sau profesionala a ofertantului, poate fi sustinuta si de o alta persoana, (alta decat asociat/asociati sau subcontractant/subcontractanti).(daca este cazul) In acest caz, ofertantul are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui ?Angajament ferm?, al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/ sau profesionale invocate Persoana care asigura sustinerea tehnica si / sau profesionala (tertul sustinator)., Informatii privind subcontractantii (daca este cazul), Informatii privind asociatii(daca este cazul)Asociatul/asociatii vor prezenta aceleasi documente solicitate la cap.III.2- CONDITII DE PARTICIPARE, ca si liderul de asociere, cu mentiunea ca cerintele privind capacitatea tehnica si/sau profesionala vor fi indeplinite prin cumul de grupul de asociati. Totodata, se va prezenta contractul/conventia de asociere, din care sa reiasa cine este liderul asocierii precum si detalierea obligatiilor fiecarui membru al asocierii si procentul ce revine fiecaruia. Certificat emis de organisme independente privind implementarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2001, valabil la data limita de depunere a ofertelor.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura online
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 01.08.2013 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: -
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 01.11.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 18.07.2013 12:18
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer