Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - contract de lucrari - reparatii


Detaliu pentru invitatia numarul 338436
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: DIRECTIA POLITIE COMUNITARA SECTOR 1
Numar invitatie: 338436/30.10.2012
Denumire contract: contract de lucrari - reparatii
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialDIRECTIA POLITIE COMUNITARA SECTOR 1Cod fiscal: 17182756, Adresa: Calea Grivitei nr.208-210, sector1, Bucuresti, Telefon: 021.224.35.92, Fax: 021.224.35.92
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Prometeu nr.26, bl14 G, sector1, Bucuresti, Romania, cod postal: 010757, telefon: +40 213130992, fax: +40 213130992, persoana de contact: DANA PISCHIS
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: str.Prometeu nr.26, bl14 G, sector1, Bucuresti,
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: contract de lucrari - reparatii
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: se achizitioneaza lucrari de reparatii pentru sediul din Str.Pajura
II.1.6) CPV: 45400000-1 - Lucrari de finisare a constructiilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 290, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantum de 19.000 RON si pentru perioada de valabilitate de 30 de zile de la data limita de depunere a ofertelor.Scrisoare de garantie bancara, care se prezinta in original (Formular VI.3)In cazul unei asocieri, garantia de participare va fi constituita de oricare dintre asociati, in numele asociatilor.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie sa fie prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.Restituirea garantiei de participare se va face astfel: ? in cazul ofertantului castigator: in cel mult 3 zile de la data semnarii contractului;? in cazul celorlalti ofertanti: dupa semnarea contractului cu ofertantul castigator, dar nu mai tarziu de 3 zile lucratoare de la data expirarii perioadei de valabilitate a ofertei.Ofertantul pierde garantia de participare daca: ? isi retrage oferta in perioada de valabilitate a acesteia;? oferta sa fiind declarata castigatoare, nu constituie garantia de buna executie in perioada de valabilitate a ofertei si, oricum, nu mai tarziu de 15 zile de la semnarea contractului;? oferta sa fiind castigatoare, refuza semnarea contractului in perioada de valabilitate a ofertei;Conform art.278¹din OUG nr.34/2006 cu completarile si modificarile ulterioare, in cazul respingerii contestatiei ca nefondata, autoritatea contractanta va retine contestatorului din garantia de participare suma de 5.070 RON.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 5% din valoarea contractului, fara TVA.Modul de constituire: a) instrument bancar emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari, intr-un cont, deschis de catre executant (in cazul IMM-urilor, procentul de 5%poate fi redus cu 50% conform legii 346/2004) sau b) retineri succesive din sumele datorate pentru facturile partiale.In acest caz, contractantul are obligatia de a deschide la unitatea Trezoreriei Statului un cont disponibil distinct la dispozitia autoritatii contractante.Suma initiala depusa in cont nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA.Modul de restituire: a)70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor;B) restul de 30%din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea, Declaratie privind neincadrarea in prevedrile art.180 din OUG nr.34/2006.Operatorii economici participanti la procedura nu trebuie sa se incadreze in situatiile prevazute la art.180 din OUG nr.34/2006, aprobata prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare.Prezentarea oricarui document considerat edificator, din acest punct de vedere, cum ar fi certificate, caziere judiciare sau alte documente echivalente emise de autoritatile competente.In cazul in care exista incertitudini in ceea ce priveste situatia personala a respectivilor ofertanti, autoritatea contractanta are dreptul de a solicita in mod direct informatii de la autoritatile competente care emit documente de natura celor prevazute mai sus. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr.34/2006, Declaratie privind calitatea de participant la procedura, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul general consolidat de stat eliberate de D.G.F.P. din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are datorii catre Bugetul general consolidat, in copie conform cu originalul, Prezentare situatii scadente in luna anterioara celei de depunere a ofertelor privind plata obligatiilor catre bugetul local din care sa reiasa faptul ca ofertantul nu are obligatii restante la bugetul local, in copie conform cu originalul, Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta conform Ordinului 314/2010, Declaratie pe proprie raspundere privind conflictul de interese - Se solicita declaratie pe proprie raspundere din partea operatorului economic din care sa rezulte ca nu are drept membri in cadrul consiliului de administratie/organ de conducere sau de supervizare si nu are actionari ori asociati persoane care sunt sot/sotie, ruda sau afini pana la gradul al patrulea inclusiv si nu se afla in relatii comerciale cu persoane care detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante, conform art. 691*) din O.U.G. nr. 34/2006 cu modificarile si completarile ulterioare.(In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceasta declaratie)Persoanele care detin functii de decizie sunt urmatoarele: - Andrei MIHAIL ? Director General- Dana PISCHIS ? sef Birou Licitatii Contracte- Aurelian DINU ? sef Serviciu Economic- Ovidiu IORDAN ? sef Serviciu Logistic Certificate constatator eliberat de Oficiul Registrului Comertului, in copie conform cu originalul, emis nu mai devreme de 30 de zile de la data depunerii ofertelor;Ofertantul clasat pe primul loc va prezenta inainte de primirea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire pentru conformitatea documentul mai sus mentionat in original /copie legalizata, Persoane fizice romane - Autorizatie de functionare / altele echivalente, nu mai veche de 60 zile, Persoane juridice / fizice straine-? Documente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional din tara de origine a ofertantului precum si documente din care sa rezulte ca si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor catre buget, traduse autorizat in limba romana.Documentele prezentate vor avea traduceri autorizate in limba romana
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind situatia economico-financiara: informatii generale, cifra medie de afaceri din ultimii 3 ani;Bilanturile contabile pe ultimii trei ani vizate/inregistrate de/la Directia Generala a Finantelor Publice, in copie;Ofertantul trebuie sa demonstreze ca a realizat o cifra de afaceri medie in domeniu de activitate aferent obiectului contractului in ultimii 3 ani, minim 1.200.000 lei.Conversia cifrei de afacere se va exprima in lei/euro, Cursul mediu al BNR/infoeuroCurs infoeuro 2009 ? 3, 6827 leiCurs infoeuro 2010 ? 4, 2373 leiCurs infoeuro 2011 ? 4, 2099 lei
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Fisa de experienta similara; Declaratie privind lista principalelor lucrari executate in ultimiiin ultimii 5 (cinci) ani, continand valori perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati. Valoarea minima a experientei similare in ultimii 5 ani pentru lucrarile de constructii solicitata a fi indeplinita de catre ofertanti trebuie sa fie de cel putin1.000.000 ron. Ofertantul va prezenta o lista a lucrarilor executate in ultimii 5 ani, insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. In cazul asocierii cerintele privind experienta similara pot fi indeplinite si prin cumul de catre asociati., declaratie privind efectivul mediu annual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani.Pentru personalul propus se vor prezenta urmatoarele documente: CV semnat si stampilat in original, va avea inscris urmatoarele mentiuni: Declar pe proprie raspundere, sub sanctiunea prevedrilor referitoare la falsul in declaratii prevazut in Codul penal, ca datele prevazute in prezentul CV sunt corecte si corespunzatoare.Copii dupa diploma de studii, a atestatelor/certificatelor profesionale cu mentiunea: ?conform cu originalul?Ofertantul trebuie sa dispuna de: 1.inginer RTE;2.inginer CQ;3. responsabil SSM;4. inginer constructii civile, Declaratie privind echipamentele tehnice de specialitate, utilajele, instalatiile, mijloacele de transport, echiapamente tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea contractului ISO 9001:2008 sau echivalent, ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Da
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: RON
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 12.11.2012 09:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 12.11.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 29.10.2012 10:41
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer