Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de Lucrari - Schimbare de destinatie si amenajari interioare la sediul PJ Brasov


Detaliu pentru invitatia numarul 222720
Autoritate contractanta
Parchetul de pe langa Curtea de Apel Brasov
Cod de identificare fiscala: 16742758
Adresa: Brasov, str. Republicii nr.45, Brasov
Telefon: 0268/412597
Fax: 0268/471481
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de Lucrari - Schimbare de destinatie si amenajari interioare la sediul PJ Brasov
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45262700-8 - Lucrari de modificare a cladirilor (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Schimbare de destinatie si amenajari interioare la sediul PJ Brasov
Stare procedura: Atribuita
Data publicarii: 05.08.2009 15:31
Data limita de depunere a ofertelor: 18.08.2009 11:00
Adresa la care se transmit ofertele: Brasov, Str. Republicii Nr. 45, Camera 202
Data si ora deschiderii ofertelor: 18.08.2009 12:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: La sediul Autoritatii Contractante
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Impartire pe loturi: Nu
Valoare estimata: 365, 131 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratii privind eligibilitatea; Declaratie privind neîncadrarea în prevederile art. 181; Certificate constatatoare privind îndeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor la bugetul de stat consolidat, precum si la cele locale; Certificat constatator emis de oficiul registrului comertului; Documente care dovedesc o forma de înregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional; Declararea cifrei de afaceri medie anuala (Formular 20); Lista principalelor lucrari în ultimii 3 ani (Formular 12F); Declaratie cu privire la personalul de conducere, completare (Formular 12I); Declaratie cu privire la utilajele aflate în proprietate sau în închiriere(Formular 12H); Formularului 12G cu subcontractantii si specializarea acestora, daca este cazul
Direct din documentele atasate invitatiei de participare; si gratuit un CD de la sediul Autoritatii Contractante
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer