Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI ? AMENAJAREA SPATIILOR EXPOZITIONALE LA MUZEUL COLECTIILOR DE ARTA


Detaliu pentru invitatia numarul 322085
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Muzeul National de Arta al Romaniei
Numar invitatie: 322085/20.03.2012
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ? AMENAJAREA SPATIILOR EXPOZITIONALE LA MUZEUL COLECTIILOR DE ARTA
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMuzeul National de Arta al RomanieiCod fiscal: 4602084, Adresa: Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Telefon: 021.313.30.30, Fax: 021.312.43.27
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Romania, cod postal: 010063, telefon: +40 213133030, fax: +40 213124327, persoana de contact: Mariana Ghinea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Muzeul National de Arta al Romaniei Calea Victoriei, Nr.49-53, Bucuresti, Romania, secretariat
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Recreere, cultura si religie
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI ? AMENAJAREA SPATIILOR EXPOZITIONALE LA MUZEUL COLECTIILOR DE ARTA
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari de amenajare spatii expozitionale la Muzeul Colectiilor de ArtaObiectul contractului de lucrari il constituie executia unui ansamblu de lucrari care presupune : releve -uri per productie, productia obiectelor care fac obiectul contractului, transporuri, instalare si montaj.
II.1.6) CPV: 45454000-4 - Lucrari de restructurare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 167, 126 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare va fi in cuantum de: 11.672 leiPerioada de valabilitate a garantiei de participare trebuie sa acopere perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 60 de zile de la data limita de depunere a ofertelor; In cazul extinderii perioadei de valabilitate a ofertei, perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator, in caz contrar se considera ca ofertantul si-a retras oferta.Forma de constituire a garantiei de participare: Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire.In cazul in care persoanele juridice opteaza pentru constituirea garantiei de participare prin virament bancar suma se va vira in contul: Muzeul National de Arta al Romaniei.RO59TREZ7015009XXX000295 deschis la Trezoreria Sector 1.In cazul in care garantia de participare se va constitui prin scrisoare de garantie bancara se va utiliza modelul din Formularul nr. 8Dovada constituirii garantiei de participare se va prezenta in limba romana.Neconstituirea garantiei de participare pana la data si ora deschiderii ofertelor atrage respingerea ofertei.Restituirea garantiei de participare se va face pe baza solicitarii transmise de operatorul economic.Pentru operatorii economici incadrati conform legii in categoria IMM, garantia de participare va fi admisa in cuantum de 50% din nivelul minim impus.
Garantie de buna executie
Garantia de buna executie este de 10% (sau 5% pentru IMM) din valoarea contractului fara tva si se va constitui prin: -scrisoare de garantie bancara; instrument de garantare emis in conditiile legii de o de o societate de asigurari; retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale prin deschidere cont la Trezoreria Sector 1.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006- Formular 2; (Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).?Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006-Formular 3(Documentele solicitate pentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul).Certificat de atestare fiscala eliberat de organul de administrare fiscala al unitatii administrativ teritoriale pe raza careia isi are sediul social operatorul economic, care sa ateste plata obligatiilor scadente fata de bugetul de stat (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale din care sa rezulte plata obligatiilor scadente fata de bugetul local (sau echivalent pentru persoane juridice straine), din luna anterioara celei in care se depun ofertele. Original sau copie conforma cu originalulNOTA: Daca exista incertitudini referitoare la situatia unui operator economic, autoritatea contractanta are dreptul sa solicite informatii direct de la autoritatile competente.Certificatul de participare la licitatii cu oferta independent - Formular 4Declaratia privind neincadrarea in prevederile art. 69°1 din OUG nr. 34/2006 Formular 5(se va prezenta atat de catre subcontractant, cat si de tertul sustinator, daca este cazul).. Mentionam ca persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea prezentei proceduri de atribuire sunt: director general? Roxana Theodorescu, director adjunct?Monica Enache, director tehnic- Liviu Constantinescu, contabil sef - Dan Dimitriu, Birou Juridic?Alina Dima, CFPP ? Bogdan Ginghina, sef serviciu ? Dana Dragomir, Birou Achizitii Publice?Mariana Ghinea Persoane juridice/fizice romaneCertificat constatator emis de Oficiul National al Registrului Comertului, in original sau copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Din care sa rezulte: ?obiectul de activitate al ofertantului;?ca la datele la zi ale firmei, nu figureaza mentiuni referitoare la faptul ca ofertantul a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de un judecator sindic.Persoane juridice/fizice straineDocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestareIn etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cifra medie de afaceri globala pe ultimii trei ani de cel putin 1.167.000 lei fara TVA
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Lista principalelor lucrari similare in ultimii 5 ani.Indeplinirea a maxim 4 contracte din ultimii 5 ani care au avut ca obiect executia unor categorii de lucrari similare celor supuse prezentei proceduri, cu valoarea totala mai mare sau egala cu 1.000.000 lei fara TVAMostre din categoriile de lucraridin caietul de sarcini? rame tablouri , rame grafica si suporti de plexiglas, mostre din materialul din care sunt confectionate bancile.Mostrele nu se vor utiliza pentru evaluarea conformitatii cu caietul de sarcini, ci vor fi avute in vedere numai pentru concordanta dintre acestea si materialele ce vor fi folosite in indeplinirea contractului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
60
Descriere: Componenta financiara
durata totala de realizare a contractului
40
Descriere: o durata de executie maxima acceptata de 45 zile lucratoare(peste acest termen oferta va fi declarata neconforma), precum si o durata minima de 30 zile lucratoare sub care oferta nu va fi punctata suplimentar
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din seap
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 02.04.2012 12:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 02.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 15.03.2012 21:49
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer