Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari -"Extindere Centrul de Asistenta pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, Municipiul Adjud, judetul Vrancea, COD SMIS 16083


Detaliu pentru invitatia numarul 323895
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: MUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)
Numar invitatie: 323895/13.04.2012
Denumire contract: Contract de lucrari -"ExtindereCentrul de Asistenta pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, MunicipiulAdjud, judetul Vrancea, COD SMIS 16083
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIUL ADJUD (CONSILIUL LOCAL AL MUNICIPIULUI ADJUD)Cod fiscal: 4350491, Adresa: STR STADIONULUI NR 2, Adjud, Telefon: 0237641908, Fax: 0237641912
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Sediul Primariei Municipiului Adjud, la Registratura, STR STADIONULUI NR 2, Adjud, judetul Vrancea, Romania, cod postal: 625100, telefon: +40 0237641908, fax: +40 0237641912, persoana de contact: GABRIELA RACOVITA-Birou managementul proiectelor
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul Primariei Municipiului Adjud, STR STADIONULUI NR 2, Adjud, judetul Vrancea, Romania, cod postal: 625100, persoana de contact: GABRIELA RACOVITA-Birou managementul proiectelor
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari -"ExtindereCentrul de Asistenta pentru recuperarea tinerilor cu handicap CARTHA, MunicipiulAdjud, judetul Vrancea, COD SMIS 16083
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Extinderea cladirii in care functioneaza in prezent CARTHA, cu un corp de cladire-parter in suprafata de 350 mp, pe latura vestica . Sistemul de fundare va fi realizat din fundatii individuale cuzinet legate prin grinzi de echilibrare. Vor fi executati, perimetral amplasamentului extinderii minipoliti la o adancime de 6, 5 m, care vor fi legati printr-o grinda de coronament. Structura de rezistenta va fi alcatuita din stalpii individuali si o placa de beton armat. Zidaria va fi prevazuta cu stalpisori pentru realizarea rigiditatii.Izolatii: realizarea hidroizolatii si a unei termoizolatii orizontale sub placa suport a pardoselii; la soclu pe intreg perimetru si la acoperis.Tamplarie: usi si ferestre din profile PVC si ALUFinisaje interioare: pardoseli din parchet, gresie, zugraveli lavabile la pereti si tavaneFinisaje exterioare: termosisteme, tencuiala impermeabila si zugraveli impermeabile pe zona socluluiInstalatii sanitare, electrice si termice
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 516, 698 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul :25.000, 00 leiPeri de valab a garantiei pentru participare va fi de90 zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Modul de constituire : -ordin de plata in contul Primariei Mun Adjud, RO91 TREZ 692 5006 XXX000039 deschis la Trezoreria MunAdjud. CF 4350491, confirmat de banca- scrisoare de garantie bancara pentru participare la procedura de atribuire conformformularului anexat, in original-instrument de garantare emis in conditiile legii, de o societate de asigurari, in original.Aut contare dreptulde oa retineinsituatiile: isi retrage oferta in peri de valab a acesteia;oferta sa fiind stabilita castigatoare, refuza sa semneze contractul in peri de valab a ofertei si nu constituie garantia de buna exec , in peri de valab a garantiei de participare;ofertantul a contestat un act al autoritatiicontractante la CNSC , iar CNSCrespinge contestatia(suma retinuta5296, 69 lei confart. 278^1 alin.(1) din OUG nr. 34/2006In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria IMM-urilor , acesta beneficiaza de reducerea cu 50% a cuantumului garantiei de participare. In acest caz, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze Declaratie privind incadrarea in categoria IMM-form nr. 2 C.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoareafara TVA a contr si se constituie: - printr-uninstrument de garant emis in cond legii de o soc bancara sau de o socde asigurari sau- conf art 90 alin 3 din HG 925/2006 prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale .In cazul in care contr este o asociere de mai multi op econo, aceste instr de gar vor fi emise in numele lider asocRestituirea garantiei de buna executie: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheprocesului verbal de recep la term lucr, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim30% din valoarea garantiei, la expiperide garantie a lucrexec , pe baza procesului verbal de receptie finalaGarantia de buna exec incuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA pentru IMM-uri
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Cert de participare cu oferta indep - form nr. 2- Decl pe propria raspundere privind neincadrarea in prev art.69^1 - form nr. 2 APersoanele cu functie de decizie din cadrul aut cont: Armencea Constantin , Diaconu Gelu, Sibisan Andra Genoveva , Racovita Gabriela, Pascau Manuel Ionut, Bogea Tuta Veronica, Puscasu Mihaela -Elisabeta, Tacu Aurel, Vartolomei Iuliana, Brezeanu Ioana, Ungureanu Ciprian si Gutunoi Nicoleta- Decl pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM, daca este cazul- in original, la vedere Form nr. 2 C-Inf privind asocierea, acord de asociere form nr. 3In cazul asocierii unui grup de operatori economici, indeplinirea cerintelor privind situatia economico-financiara, precum si capacitatea tehnica si profesionala, se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului, scop in care asociatii au obligatia de a depune documentele relevante mentionate la punctele III.2.2) si III. 2.3) din prezenta Fisa de date a achizitiei , din care sa rezulte indeplinirea cerintelor respective.In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa dovedeasca respectarea criteriilor de calificare si selectie prevazute la punctele III.2.1), III.2.4) in prezenta Fisa de date a achizitiei .Forma juridica pe care trebuie s-o ia asocierea grupului de operatori economici carora li s-a atribuit contractul : autoritatea contractanta isi rezerva dreptul de a solicita legalizarea asocierii in cazul in care oferta comuna va fi declarata castigatoare.- Informatii privind subcontractantii - Form nr. 12 G si Anexa, precum si acordul de subcontractare (form nr. 9)- Prezentarea Formularului nr. 12 A - Decl privind eligibilitatea neincadrarea in dis art. 180- Form 12 B -Decl privind neincadrarea in prevederile art. 181- Form nr. 12 C - Decl privind calitatea de participant la procedura- Certificat de atestare fiscala (inclusiv privind plata contributiilor sociale) pentru persoane juridice, eliberat de Ministerul Finantelor Publice sau unitatile sale subordonateCertificat privind plata impozitelor si taxelor locale, eliberat de Primarie (Consiliul Local), carevor prezenta situatia obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se prezinta oferta.In cazul in care in tara de origine sau in tara in care este stabilit operatorul economic nu se emit astfel de documente sau acestea nu vizeaza toate situatiile, atunci se accepta alte documente edificatoare care sa dovedeasca indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, inclusiv cele catre autoritatile locale, eliberate de catre autoritatile competente in materie din tara in care ofertantul este rezident.Documentele se vor depune in oricare din formele: original, copie legalizata, copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Certificat constatator eliberat de ONRC emis cu cel mult 30 de zile inainte de data limita de deschidere a ofertelor.Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC.Documente care dovedesc forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional in tara in care ofertantul este stabilit.Documentele se vor depune in copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. Autoritatea contractanta va solicita numai ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, de a prezenta pentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: cifrade afaceri globala, din cel multultimii 3 ani financiari incheiati ( 2009, 2010, 2011), nu mai mica decat2.800.000, 00 lei fara TVA.Pentru IMM se reduc cu 50%.Valorile vor fi exprimate in lei si euro , la cursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt 2009-4, 2373;2010-4, 2099;2011-4, 2379Bil cont la31.12 2009, 31.12.2010vizate si inregistrate deorg competente sau alte doc edif prin care ofer isi poate dovedi cap ec-fin.Pentru anul 2011, depunerea bilantului nu este obligatorie , pentru indeplinirea cerintei -cifra de afaceri se vor accepta orice alte documente relevante ale operatorilor economici din care sa rezulte cifra de afaceri a anului 2011.In sit in care ofert a fost infiintat sau si-a inceput acti ec de mai putin de 3 ani, se va lua in considerare prez inf cores perioadei efec de activ., In cazul in care ofertantul isi dem cap ec si fin invocand si sust acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sust de care beneficiaza, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea ec si fin va decl ca nu se incadreaza in prev art. 180 si ale art. 181 lit a, c1 si d din OUG nr. 34/2006
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: In cazul in care ofertantul isi dem cap teh si prof invocand si sust acordata de catre o alta persoana, atunci aceasta are obligatia de a dovedi sust de care beneficiaza, prin prez unui angajament ferm al persoanei respective, incheiat in forma autentica.Persoana care asigura sustinerea teh si prof va decl ca nu se incadreaza in prev art. 180 si ale art. 181 lit a, c1 si d., -Lista principalelorlucrariexecutatein ultimii5 ani, - infprivind personal/organism tehnic de specialitatepentru indepl corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinte personal: - sef santier executie -inginer/subinginercu exp profesionala in constructii civile (cladiri) dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara cu obiectul contractului.- responsabil tehnic cu executia lucratestat de catre MDRT;
-responsabil cu controlul tehnic de calitate, desemnat de catre conducatorul societatii, cu exp profesionala in constructii civile (cladiri), dov prin participarea la cel putin o lucrare simcu obiectul contractului;
- un coordonator lucrari de instalatii sanitare, termicecu exp profesionala in lucrari de instalatii, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare sim cu obiectul contractului- un coordonator lucrari de instalatii electrice cu expprof in lucrari electricedovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara cu obiectul contractuluiPersonalul implicat in realizarea instalatiei electrice va prezenta atestat ANRE., -inf privind personalul specializat pentru toate tipurile de lucrari care se executa in cadrul contractului- in meseriile: dulgheri, betonisti, fierar-betonisti, lacatusi, zidari, sudori, instalatori sanitari, instalatori termisti, electricieni autorizati, finisori, faiantari, parchetari, tamplari, zugravi, ,-informatii privind utilaje, instalatii, echipamente tehnice, laboratoare pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, -inf privind efectivele medii anuale ale personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani, experienta similara ?in ultimii 5 ani au executat si dus la bun sfarsit minim un contract de lucrari sau maxim 3 contracte de lucrari similarea caror valoare cumulata sa fie de cel putin1.300.000, 00 lei fara TVA fisa/fise de exper similara pentru contractul /contractele inv ca experienta similara , care va fi insotita de copia contractului, de recomandare, precum si de o copie a procesului verbal de receptie.Pentru calculul echivalentei se va tine cont decursul leu/euro mediu comunicat de BNR pt anul respectiv: pt 2007-3, 3373; 2008-3, 6827; pt 2009-4, 2373; pt 2010-4, 2099; 2011-4, 2379.In cazul in care contractul contine clauze de confidentialitate care impiedica prez acestuia in integralitate, oper economic poate prezenta paginile din contract care contin referinte privind partile contr, obiectul contract, durata contract pretul/valoarea contr, semnatura/stampila partilor. SR EN ISO 9001:2008 sau echivalentSR EN ISO 14001:2005 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: documentatia de atribuire este disponibila in SEAP pe www.e-licitatie.ro, atasata prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 30.04.2012 11:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 30.04.2012 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul Operational Regionale
Data expedierii prezentei invitatii: 10.04.2012 16:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer