Achizitie publica - Contract de lucrari- Reparatii curente in cadrul Spitalului General C.F. Brasov
Detaliu pentru invitatia numarul 330181
Tip legislatie: OG 34
Numar invitatie: 330181/22.06.2012
Denumire contract: Contract de lucrari- Reparatii curente in cadrul Spitalului General C.F. Brasov
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul General C.F. BrasovCod fiscal: 4443280, Adresa: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Telefon: 0268/475949 int.103, Fax: 0268/475268
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268/475949, fax: +40 268/475268
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: B-dul 15 Noiembrie Nr. 60, Brasov, Romania, cod postal: 500097, telefon: +40 268/475949, fax: +40 268/475268
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari- Reparatii curente in cadrul Spitalului General C.F. Brasov
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Lucrari- Reparatii curente in cadrul Spitalului General C.F. Brasovcod CPV 45453000-7Lucrarile de reparatii curente sunt necesare a se executa in sectia de medicina interna, magazia de materiale sanitare si intrarea principala a spitalului pentru respectarea prevederilor OMS nr.914/2006 privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii Autorizatiei Sanitare de Functionare.
II.1.6) CPV: 45453000-7 - Lucrari de reparatii generale si de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 306, 451.61 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantie de participare este de 3065.00 RON.In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare).Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: egala cu perioada de valabilitate a ofertei, respectiv 90 de zile de la data limita depunerii ofertei.Modul de constituire a garantiei de participare : Garantia de participare se constituie prin virament bancar/ numerar la caseria unitatii sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conform art.86 (1) din HG 925/2006 ?O.P. in contul RO26TREZ1315005XXX000151.Garantia pentru participare se va returna de catre autoritatea contractanta astfel : -pentru ofertantii declarati necastigatori dupa atribuirea contractului de achizitie publica ;
-pentru ofertantul declarat castigator in cel mult 3 zile lucratoare de la data constituirii garantiei de executie.
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVAModul de constituire a garantiei de buna executie: -prin scrisoare bancara(fiind valabila pe toata perioada derularii contractului) sau prin retineri succesive din sumele datorate din facturi partiale, conform art.90 din HG nr.925/2006, contul se poate deschide numai la Trezoreria statului.Garantia de buna executie va fi eliberata in cel mult 14 zile de la data indeplinirii obligatiilor asumate prin contract, daca autoritatea contractanta nu a ridicat pana la aceasta data pretentii asupra acesteia, conform prevederilor O.U.G. nr. 34/2009, astfel: -70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului-verbal de receptie la terminarea lucrarilor, daca nu a ridicat pana la acea data pretentii asupra ei, iar riscul pentru vicii ascunse este minim;
-restul de 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire: ?Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006, aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achizitiilor Publice nr.314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta?Daca exista asociati declaratia se va completa de asociereCompletarea formularului nr. 4 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.-Declaratie pe propria raspundereprivind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art.691 (evitarea conflictului de interese) din Ordonanta de urgenta a Guvernului nr.34/2006 , aprobata cu modificari si completari prin Legea nr.337/2006, cu modificarile si completarile ulterioare?Daca exista asociati declaratia va fi depusa si de catre acestia.Persoane cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de atribuire: Manager- Dr. Lucia GuzunDirector Medical- Dr. Cristina ColtDirector Financiar-Contabil Ec. Rozalia BalcaDepunerea unui Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta (original sau copie stampilata cu mentiunea conform cu originalul);Depunerea unui Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa obligatiile exigibile la data de 25 a lunii anterioare celei in care se desfasoara cererea de oferta, in oricare din formele: original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Informatii si formalitati necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate: Depunerea unui Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in copie certificata pentru conformitate cu originalulDaca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia pentru partea pe care o realizeaza.Pentru persoane juridice straine: Documente care dovedesc o forma de inregistrare ca persoana juridica sau deinregistrare/atestare in conformitate cu prevederile legale din tara in care candidatul/ofertantul este rezident, traduse in limba romana si legalizate.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Informatii privind depunerea Situatiei economico-financiare pe ultimii 3 ani financiari incheiati: 2008, 2009, 2010.Depunerea Situatiei economico-financiare pe ultimii 3 ani financiari incheiati: 2008, 2009, 2010.Daca exista asociati documentul solicitat vafi depus si de catre acestia., Informatii privind completarea formularului nr. 5- din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire. Fisa informatii generale
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Obligativitatea prezentarii a minim 1 si maxim 5 lucrari similare executate in ultimii 5 ani. Lista lucrarilor similare va contine valori, perioade de executia, beneficiari, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati.Experienta similara, cu obligativitatea prezentarii a cel putin unui contract similar- valoarea minima impusa este de 306.451, 61 lei- conform formularului nr. 6 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire.Experienta lucrarilor se va confirma prin prezentarea de recomandari din partea beneficiarilor/clientilor.Completarea formularului nr. 7- din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire. Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 ani.Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE., Obligativitatea asigurarii personalului de specialitate care este considerat strict necesar pentru indeplinirea contractului care va cuprinde minim: a) Inginer de specialitate constructii civile, inginer specialitate instalatii sanitare, electriceb) Responsabil tehnic cu executia (R.T.E.) atestat pentru domeniul constructii civile, industriale si agricolec) Controlor/controlori de calitate (CQ).Declaratie pe propria raspundere care contine informatii privind asigurarea personalului de specialitate care este strict necesar pentru indeplinirea contractelor de lucrariPentru specialisti sunt solicitate copii ale atestatelor, autorizatiilor (mai putin pentru controlor/controlori de calitate (CQ), unde este suficienta decizia de numire interna), certificatelor, Obligativitatea prezentarii listei cuprinzand subcontractantii, a partilor din contract care sunt indeplinite de acestia si a specializarilor, a acordurilor de subcontractare.Prezentarea Declaratiei privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora., Prezentarea unei propuneri tehnice care sa respecte prevederile OMS nr. 914/2006 privind conditiile pe care trebuie sa le indeplineasca un spital in vederea obtinerii Autorizatiei Sanitare de Functionare: Art.164(4)-Pentru incaperile amenajate ca depozit in subsoluri tehnice se va asigura o buna hidroizolatie si termoizolatie a conductelor care traverseaza incaperile.Art.166(6)-Pavimentul depozitului va fi neted, fara crapaturi, din materiale antiderapante, rezistente la compresiune, socuri si uzura, inclinat si cu o hidroizolatie buna.Anexa nr.4 art.3(1)-Finisajele incaperilor din spital vor fi: lavabile, rezistente la dezinfectante, bactericide, negeneratoare de fibre sau particule.Anexa nr.4 art.3(2)-Se interzice folosirea materialelor de finisaj care prin alcatuirea lor sau prin modul de punere in opera pot favoriza dezvoltarea de organisme parazite(antropode, mucegaiuri) sau a substantelor nocive ce pot periclita sanatatea omului.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: on line SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 10.07.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 10.07.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 21.06.2012 09:53