Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - CONTRACT DE LUCRARI


Detaliu pentru invitatia numarul 323567
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Parchetul de pe langa Tribunalul Valcea
Numar invitatie: 323567/05.04.2012
Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialParchetul de pe langa Tribunalul ValceaCod fiscal: 2541185, Adresa: Rm.Valcea, str.Carol I nr.10, Ramnicu Valcea, Telefon: 020738020, Fax: 020737390
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Rm.Valcea, str.Carol I nr.10, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240178, telefon: +40 020738020, fax: +40 020737390, persoana de contact: Veronica Neagu
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Rm.Valcea, str.Carol I nr.10, Ramnicu Valcea, Romania, cod postal: 240178, telefon: +40 020738020, fax: +40 020737390, persoana de contact: Veronica Neagu
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Ordine si siguranta publica
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: CONTRACT DE LUCRARI
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Executie lucrarilor pentru realizarea unui imobil implicand specialitati de: Lucrari exterioare si interioare de arhitectura la sediul Parchetului de pe langa Tribunalul Valcea
II.1.6) CPV: 45216112-2 - Lucrari de constructii de tribunale (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 422, 289 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
In cuantum de 5000 lei.Forma de constituire a garantiei de participare este inconformitate cu prevederileart. 86 din HG nr. 925/2006.In cazul aplicarii prevederilor art.278 ind.1 din OUG34/2006 cuantumul sumei retinute este de 4202 lei..Perioada de valabilitate a garantiei de participare este de 60 zile de la data limita de depunere a ofertelor conform invitatiei de participare.In cazul prezentarii garantiei de participare sub forma de instrument de garantare emis de o societate bancara sau de o societate de asigurari se va prezenta in original Formularul 11 completat.Atentie: IMM-urile participante la procedura vor prezenta toate obligatiile specificate in prezenta Fisa de Date a Achizitie, la fel cu ceilalti ofertanti care nu intra in aceasta categorie, (garantia de participare, cifra de afaceri, garantia de buna executie) deoarece PARCHETUL DE PE LANGA TRIBUNALUL VALCEA, unitate subordonata din cadrul Ministerului Public, este institutie care face parte din administrarea judecatoreasca reglementata prin Constitutia Romaniei, capitolul VI al Titlului III, sectiunea a 2-a, art.131 si in consecinta nu i se aplica prevederile Legii 346/2004 intrucat institutiile obligate sa respecte prevederile art.16, alin (1) din Legea nr.346/2004 sunt institutiile prevazute in Constitutia Romaniei in cadrul Titlului III, Capitolul V, sectiunile 1 si 2.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna exec este de 5% din pretul contractului fara TVA, conf art.89, alin.2, dinHG925/2006.Modul de constituire a gar. este in conf cu art. 90 din HG925/2006: Se va completa si se va prezenta, de catre ofertantul ce va fi declarat castigator al procedurii, la semnarea contractului, F.12-daca partile convin, garantia de buna executie se poate constitui si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale. Suma initiala care se depune de catre contractant nu trebuie sa fie mai mica de 0, 5% din pretul contractului fara TVA. Autoritatea contractanta va instiinta contractantul despre varsamantul efectuat. Din contul de disponibil deschis la Trez Statului pe numele contractantului pot fi dispuse plati atat de catre contractant, cu avizul scris al autoritatii contractante, cat si de unitatea Trez Statului la solicitarea scrisa a autoritatii contractante in favoarea careia este constituita garantia de buna executie, in situatia prevazuta la art.91
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Art. 180- Se solicita prezentarea: Completare Formular 12A pentru neincadrarea in prevederile art. 180 care va trebui prezentata si de eventualii asociatisau tertul sustinator, daca este cazul.Prezentarea cazierului judiciar sau a certificatelor echivalente emise de autoritatile judecatoresti din tara din care provine ofertantul, pentru administratorul/ administratorii legali ai firmei ofertante.2. Art. 181- Se solicita prezentarea: CompletareFormular 12Bpentru neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 vor fi depuse si de tertul sustinator, daca este cazul.Imputernicire pentru persoana care semneaza declaratia in cazul in care nu este persoana imputernicita sa reprezinte firma / sucursalaPoate fi exclus dintr-o procedura pentru atribuirea contractului de achizitie publica, respectiv nu este eligibil, orice ofertant care se afla in oricare dintre urmatoarele situatii: a) a intrat in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) nu si-a indeplinit obligatiile de plata a impozitelor, taxelor si contributiilor de asigurari sociale catre bugetele componente ale bugetului general consolidat, in conformitate cu prevederile legale in vigoare in Romania sau in tara in care este stabilit;c^1) in ultimii 2 ani nu si-a indeplinit sau si-a indeplinit in mod defectuos obligatiile contractuale, din motive imputabile ofertantului in cauza, fapt care a produs sau este de natura sa produca grave prejudicii beneficiarilor acestuia;d) a fost condamnat, in ultimii trei ani, prin hotararea definitiva a unei instante judecatoresti, pentru o fapta care a adus atingere eticii profesionale sau pentru comiterea unei greseli in materie profesionala;e) prezinta informatii false sau nu prezinta informatiile solicitate de catre autoritatea contractanta, in scopul demonstrarii indeplinirii criteriilor de calificare si selectie.Vor completa Formularul 12Beventualii asociati sau tertul sustinator pentru capacitatea economico-financiara sau capacitatea tehnica si/sau profesionala3. Sesolicita prezentarea ?Certificatului de participare cu oferta independenta?- completare Formular 324. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind calitatea de ofertant?- completare Formular 12C5. Sesolicita prezentarea ?Declaratiei privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completare Formular 12D carese va prezenta atat de catre ofertantii asociati, subcontractanti, cat si de tertul sustinator, dupa caz.Carmen Mihaela Vamesu , avand functia de Prim Procuror al Parchetului de pe langa Tribunalul Valcea2.Neagu Veronica, avand functia de Manager Economic al Parchetului de pe langa Tribunalul Valcea3.Rodica Dinu, avand functia de Prim Procuror adjunct la Parchetul de pe langa Tribunalul Valcea, presedinte al comisiei de evaluare4.Lupu Daniela, avand functia de Procuror sef sectie UP la Parchetul de pe langa Tribunalul valcea, membru in comisia de evaluare5.Brebenel Viorel, avand functia de consilier superior ( inginer ) la Parchetul de pe langa Tribunalul Arges , membru in comisia de evaluareLegat de conflictul de interese, respectiv incadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, autoritatea contractanta a nominalizat in anexa la Formularul 12D, toate persoanele (numele acestora) cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire (respectiv toate persoanele care aproba/semneaza documente emise in legatura sau pentru procedura de atribuire).6. Se solicita prezentarea: Certificat de atestare fiscala (datorii la bugetul consolidat general) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Certificatul trebuie sa ateste ca firma ofertanta nu se inregistreaza cu datorii, cu respectarea art. 9 alin 1 din Ordin ANRMAP 509/2011.Certificat de taxe si impozite locale (datorii la bugetele locale) din care sa reiasa ca ofertantul nu are datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Orice alte formulare tip ? eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;Nota: Ofertantii pot ridica certificatele si pot obtine informatii cu privire la impozite si taxe locale de la Primariile si Administratiile Financiare de care tin sau eliberate de autoritatile competente din tara in care ofertantul este rezident;La solicitarea Autoritarii contractante, Ofertantul va fi in masura sa prezinte Certificate constatatoare in original.? (in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste formulare si documentele cerute).? Se va permite depunerea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?. 1. Se solicita prezentarea Certificatului constatator (in original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?) emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Camera de Comert si Industrie nationala sau teritoriala, si certificatul constatator (Inclusiv si in cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte aceste documentele cerute).Inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, ofertantului clasat pe primul loc i se va solicita prezentarea certificatului constatatorin original/copie legalizata (in cazul in care acesta a prezentat doar copie conform cu originalul in documentele de calificare), pentru verificarea conformitatii cu documentul depus la oferta2. Se solicita prezentarea de documente edificatoare care sa dovedeasca o forma de inregistrare / atestare oriapartenenta ori apartenenta din punct de vedere profesionalca persoana juridica, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident, precum si un Certificat de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) valabil la data limita de depunere a ofertelor.Nota: ? Se va permite depunerea/prezentarea documentelor solicitate in cadrul acestei sectiuni in oricare din formele: original/copie legalizata/copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra de afaceriMedia cifrei de afaceri globale a ofertantului, pe ultimii 3 ani (2008, 2009, 2010), (operator economic sau membrii asocierii de operatori economici impreuna) trebuie sa fie mai mare sau egala cu 800000 lei(inclusiv TVA), care reprezinta o cifra mai mica decat valoarea estimata a contractuluimultiplicata cu 2In situatia in care operatorul economic si-a inregistrat bilantul contabil aferent anului 2011, acesta poate dovedi indeplinirea nivelului impus si prin raportare la ultimii trei ani financiari incheiati, respectiv 2011, 2010, 2009.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: 1. Experienta similaraFisa de informatii privind experienta similara pentrucontracte similare finalizatein decursul ultimilor 5 ani, Informatii privindcapacitatea tehnica ? Prezentarea a maxim 3 contracte a caror valoare cumulata sa fie cel putin egala cu 400000 lei (fara TVA) si al caror obiect a fost executia unor lucrari similare.Nota: In cazul unei asocieri, fiecare asociat este obligat sa prezinte acest formular, iar cerinta minima se va considera indeplinita in mod cumulativ.? In cazul in care exista mai multi terti sustinatori, aceasta cerinta va fi indeplinita in intregime de catre un singur tert sustinator? Se va permite si prezentarea de copii dupa informatiile relevante din contractul respectiv in indeplinirea contractului respectiv.? Pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE in cazul ofertantilor care prezinta contracte incheiate in alta moneda decatlei si se vor specifica ratele de schimb utilizate Standarde de asigurare a calitatiiCertificat ISO 9001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului ( lucrari de constructii)Standarde de asigurare a protectiei mediuluiCertificat ISO 14001 sau echivalent in domeniul aferent obiectului contractului ( lucrari de constructii)Nota: In cazul unei asocieri prezentarea certificatelor este obligatorie pentru fiecare membru al asocierii
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Direct din SEAP atasat invitatiei
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 18.04.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 18.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri bugetare
Data expedierii prezentei invitatii: 05.04.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer