Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari


Detaliu pentru invitatia numarul 335354
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures
Numar invitatie: 335354/13.09.2012
Denumire contract: Contract de lucrari
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSpitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.MuresCod fiscal: 4323209, Adresa: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Telefon: 0265.213967, Fax: 0265.213967
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str.Gh. Marinescu, nr.50, Targu Mures, Romania, cod postal: 540136, telefon: +40 0265213967, fax: +40 0265213967, persoana de contact: Bota Sabin
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Spitalul Clinic Judetean de Urgenta Targu.Mures, str.Gh. Marinescu, nr.50.Persoane autorizate sa asiste la deschiderea ofertelor: da , O persoana autorizata din partea fiecarui ofertant
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: RENOVARE BUCATARIE, detalii in documentatia de atribuire
II.1.6) CPV: 45453100-8 - Lucrari de renovare (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 49, 869.28 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Garantia de participare in cuantum de 947, 52 lei .Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 de zile de la termenul limita de primire a ofertelor.Garantia de participare se constituie prin virament bancar sau printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara ori de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada prevazuta in documentatia de atribuire, conf. Art. 86. - (1) din Hotarare nr. 925/2006. Dovada constituirii se introduce in plic separat, marcat corespunzator, prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pt deschiderea ofertelor. In cazul in care ofertantul se incadreaza in categoria intreprinderilor mici si mijlocii, astfel cum acestea sunt definite prin Legea nr. 346/ 2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii, cu modificarile si completarile ulterioare, acesta beneficiaza de reducerea cu 50% prevazuta de art. 16 alin. (2) din Legea 346/ 2004. In aceste situatii, ofertantul trebuie sa completeze si sa ataseze la oferta declaratia pe propria raspundere privind incadrarea in categoria IMM (declaratia va fi intocmita in conformitate cu Anexa nr. 1 la Ordonanta Guvernului nr. 27/ 2006 pentru modificarea si completarea Legii 346/ 2004, cu modificarile si completarile ulterioare) .
Garantie de buna executie
Se va constitui in cuantum de 5% din valoarea contractului fara TVA.Se restituie dupa cum urmeaza: 70% din valoarea garantiei, in termen de 14 zile de la data incheierii procesului verbal de receptie la terminarea lucrarilor; 30% din valoarea garantiei, la expirarea perioadei de garantie a lucrarilor executate, pe baza procesului verbal de receptie finala. -Modul de constituire a garantiei de buna executie: Este permisa constituirea garantiei de buna executie prin toate modalitatile prevazute de art 90 din HG 925/2006 cu modificarile ulterioare. Cont RO97TREZ4765005XXX000181.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 180 (Completarea formularului nr. 1 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 181 (Completarea formularului nr. 2 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire)Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor catre stat, in copie stampilata conform cu originalul si semnata. Depunerea unui Certificat constatator privind indeplinirea obligatiilor exigibile de plata a impozitelor si taxelor locale, in copie stampilata conform cu originalul si semnata.Din certificate trebuie sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele.Se accepta ofertanti cu datorii esalonate conform legii..Certificat de participare cu oferta independenta. (Completarea formularului nr. 3 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire)Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in dispozitiile prevazute la art. 691 .( Completarea formularului nr. 5 din fisierul Modele de formulare din Documentatia de atribuire) Persoanele cu functie de decizie din cadrul autoritatii contractante implicate in procedura de achizitie sunt: Manager ?Manager ? dr.Gomotarceanu Florin; Director fin.-contab.- ec.Puscas Cristina; Sef Serviciu fin.-contab.- Stupinean Lavinia, Sef Birou Achizitii ? Bota Sabin;Birou Achiztii ? jr. Nemes Ibolya; ec. Craciun Cristina; Analiza financiara ? Campean Cornelia; Serviciul tehnic - Ing. Pop Sorin; Serviciul tehnic ? Ing. Nistor Mircea Documente edificatoare care sa dovedeasca forma de inregistrare ca persoana fizica sau juridica. Certificat Constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic- in oricare din formele : original, copie legalizata sau copie lizibila cu mentiunea conform cu originalul.Obiectul contractului sa aiba corespondent in codul CAEN din Certificatul ConstatatorIn cazul ofertantului clasat pe primul loc, inaintea transmiterii comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire se va solicitapentru conformitate documentul in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Ultimul Bilant contabil inregistrat si vizat de organele de resort- cerinta va fi indeplinita prin depunerea Ultimului Bilant contabil inregistrat si vizat de organele de resort - in copie certificata pentru conformitate cu originalul Daca exista asociati documentul solicitat va fi depus si de catre acestia, Prezentarea informatiilor generale aferente ultimilor 3 ani. Media cifrei globale de afaceri a ofertantului pe ultimii 3 ani trebuie sa fie egala sau mai mare decat suma de 49869, 28 lei. Se vor prezenta documente relevante in vederea indeplinirii cerintei. Se va completa formularul atasat nr.4Valorile vor fi exprimate in LEI, folosind pentru conversie echivalenta Leu-Euro care se calculeaza potrivit cursului mediu comunicat de BNR si valabil pentru fiecare din anii mentionati. Pentru operatorii economici nerezidenti, in masura in care publicarea bilanturilor contabile nu este prevazuta de legislatia tarii de origine/tarii in care este stabilit operatorul economic, atunci acesta va prezenta alte documente edificatoare care sa reflecte o imagine fidela a operatorului economic. Documentele se vor prezenta insotite de traducerea autorizata si legalizata a acestora in limba romana.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta lista cu principalele lucrari executate in ultimii 5 ani, continand valori, perioade de executare, beneficiari.Ofertantul trebuie sa faca dovada ca a executat in ultimii 5 ani un contract de lucrari similare. Pentru aceste lucrari vor fi prezentate recomandari din partea beneficiarilor si copii dupa procesele verbale de receptie la terminarea lucrarilor cu privire la obiectul contractului.(Experienta similara)conf art. 188 din OUG 34/2006. Se va completa formularul atasat nr 8, Documente care confirma/probeaza calificarea personalului propus pentru indeplinirea obiectului contractului. Cerinta va fi indeplinita prin depunerea de informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de catre ofertant/candidat si declarative de disponibilitate a operatorului ec/ofertantului cu privire la personalul de specialitate. ( conf. art. 188/OUG 34/2006) Se solicita informatii referitoare la personalul/organismul tehnic de specialitate de care dispune sau al carui angajament de participare a fost obtinut de ctre ofertant/candidat-Responsabil Tehnic cu Executia atestat MDRT in domeniu constructii. Se va completa formularul 10, Declaratie privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari.Cerinta va fi indeplinita prin completarea unei declaratii privind echipamentele tehnice, utilaje, instalatii, de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari Se completeaza Formularul anexat 7. conf. art. 188/OUG 34/2006, Declaratie privind subcontractantii (daca este cazul) . Pentru indeplinirea cerintei se va prezenta acordul de subcontractare, respectiv asociatii in vederea participarii la procedura de atribuire a contractului de achizitie publica. Se completeaza Formularul anexat 9. conf. art. 188/OUG 34/2006 Standarde de asigurare a calitatii Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management al calitatii din seria ISO 9001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data depunerii ofertei.Cerinta va fi indeplinita prin prezentarea de documente(copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii calitatii (SR EN ISO 9001/2008 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale UE)., Standarde de protectia mediului Prezentarea de certificate care sa ateste implementarea de catre operatorul economic a standardelor de management de mediu din seria ISO 14001 sau certificate/documente echivalente emise de organisme stabilite in alte state ale Uniunii Europene, pentru lucrarile care fac obiectul prezentei proceduri, valabile la data depunerii ofertei.Cerinta va fi indeplinita prin prezentarea de documente(copii semnate si stampilate pentru conformitate cu originalul) emise de organisme acreditate, care confirma certificarea sistemului calitatii calitatii (SR EN ISO 14001/2004 sau certificate echivalente, emise de organisme stabilite in alte state ale UE).
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: Atasata in SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.09.2012 15:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.09.2012 10:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.09.2012 14:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer