Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari aferente proiectului de investitii ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse - Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?


Detaliu pentru invitatia numarul 347580
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: MUNICIPIULGIURGIU
Numar invitatie: 347580/28.05.2013
Denumire contract: Contract de lucrari aferenteproiectului de investitii ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse - Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialMUNICIPIULGIURGIUCod fiscal: 4852455, Adresa: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Telefon: +40 0246213588, Fax: +40 0246213747
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246213588, fax: +40 0246215405, persoana de contact: Mihaila Mihaela
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: SOSEAUA BUCURESTI NUMARUL 49-51, Giurgiu, Romania, cod postal: 8375, telefon: +40 0246213588, fax: +40 0246215405 - sala parter
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Altele (administratie publica)
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari aferenteproiectului de investitii ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse - Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Se vor presta, in conformitate cu cerintele proiectului tehnic si a caietelorde sarcini, lucrarile de reabilitare a unor segmente de drum ce leaga zona de frontiera Giurgiu ? Ruse cu centrul orasului Giurgiu , din cadrul proiectului ?Imbunatatirea accesibilitatii Euroregiunii Ruse _ Giurgiu cu Coridorul 9 Pan ? European de transport?.Lucrarile de imbunatatire a sistemului rutier si de amenajare a intersectiilor cu valori ridicate de fluxuri de trafic de intrare se vor desfasura pe un traseu de 2.411 m, care cuprinde urmatoarele strazi : ? B-dul Bucuresti pe o lungime de 915 m (de la intersectia cu B-dul Mihai Viteazul - Spitalul Judetean, pana la intersectia cu str. Garii - Romarta);? str. Nicolae Balcescu pe o lungime de 291 m ( de la intersectia cu str. Garii - Romarta, pana la intersectia cu str. Ecaterina Varga);? str. Vlad Tepes pe o lungime de 955 m ( de la intersectia cu str. Ecaterina Varga, pana la intersectia cu B-dul Mihai Viteazul)?si B-dul Mihai Viteazul pe o lungime de250 m ( de la intersectia cu str. Vlad Tepes pana la intersectia cu drumul de centura str. Unirii).Valoarea estimata a acestor lucrarieste de 3.465.109, 79 lei (fara TVA).In conformitate cu devizul generalaprobatpentru aceste lucrari, valoareaaferenta cheltuielilor diverse si neprevazute este de0 lei.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 465, 109.79 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Ofertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de69.000 leiPerioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana.Forma de constituire a garantiei de participare: - instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care se prezinta in original, in cuantumul si pentru perioada de valabilitate prevazuta mai sus. Instrumentul de garantare trebuie sa prevada daca plata garantiei se va executa conditionat sau neconditionat conform prevederilor art. 86 aliniat (3) din HG 925/2006 cu toate modificarile si completarile. Ofertantii care doresc sa constituie garantia de participare in valuta, data la care se face echivalenta leu/alta valuta va fi data publicarii invitatiei de participare. Banca la care se va face raporatrea leu/valuta este Banca Centrala Europeana .Sau : virament bancar in contul nr. (cont garantiede participare: RO54TREZ3215006XXX000136, deschis la Trezoreria mun. Giurgiu) cu mentiunea : denumirea achizitiei; se prezinta OP confirmat de banca emitenta ( copia documentului)Garantia trebuie sa fie irevocabila.Pentru a evita situatia in care este imposibila retinerea sumei prevazute la art.278^1 lit b)din OUG nr.34/2006, garantia de participare se va retine contestatorului caruia i-a fost respinsa contestatia ca nefondatat de catre CNSC suma fiind calculata conform prevederilor art. 278^1lit b din OUG nr.34/2006(Model orientativ Formular nr. 4).
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10% din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract. sau prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturile parti ale cu respectarea prevederilor HG 925/2006 .In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Conditie de calificare: Ofertantul nu trebuie safi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5.1. ) / Cazier judiciar al operatorului economic2. Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonantaConditie de calificare : autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)? documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr. 5.2 )Certificat privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata a impozitelor si taxelor catre bugetul local din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluCertificat de atestare fiscala privind indeplinirea obligatiilor exigibile la plata catre bugetele componente ale bugetului general consolidat al statului eliberat de D.G.F.P. din care sa reiasa lipsa obligatiilor de plata scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele ? in original/copie legalizata - semnata si stampilata de reprezentantul legal al ofertantuluiNota: - Data la care expira termenul de achitare a datoriilor este data de 25 a fiecarei luni, conform prevederilor Legii nr.571/2003 privind Codul fiscal, cu modificarile si completarile ulterioare.- cerinta se considera indeplinita daca operatorul prezinta inlesniri la plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu.3. Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.16 )4. Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 691Documente de confirmare : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6 )Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Pentru aceasta declaratie, persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire in sensul articolului mentionat sunt urmatoarele: Primar ? Barbu NicolaeViceprimar: Vladu Alexandru , Popazu Liviu; Administrator Public : Vuca Emil Gabriel; Secretar: Rosu PetreDirector executiv Directia Economica - Cristea Ioana;Director executiv Directia Dezvoltare : Florentina PopescuIonete Ralica, Chitu AlicePersoanele cu functie de decizie din cadrul AC, in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire: Vladu Alexandru(Presedinte comisie evaluare), Ion Anghel (membru Comisie de evaluare), Gherghe Cornel (membru Comisie de evaluare), Comanescu Carmen(membru Comisie de evaluare), Leafu Marius(membru Comisie de evaluare), Ghincea Vasile (membru Comisie de evaluare), Badita Violeta (membru de rezerva Comisie de evaluare), Goia Mirel (membru de rezerva Comisie de evaluare), Mihaila Mihaela (secretar Comisie de evaluare si responsabil organizare, derulare, finalizare procedura);consilieri locali: Badea Ionut Mugurel, Balaneanu Viorel, Catojan Dan ? Liviu, Cepraga Cornel Sorin, Cioaca Ionut, Ciobanu George ? Daniel, Dinu Elena Cristina, Dinu Ionel, Gadea Gheorghe, Ilie Clement, Maroiu Marin, Oprisan Gigi, Petcu Florian Toma, Pirlea Victor Constantin, Popazu Liviu, Spoiala Slav Gheorghe, Stanciu Marius Viorel, Truica Liliana Gabriela, Velicu Florian, Vladu Alexandru Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romaneDocumente de confirmare: -Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului sa se faca dovadaautorizariiconf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004 ( daca este cazul). Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in codul CAEN din certificatul constatator emis Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial. Informatiile cuprinse in certificatul constatator trebuie sa fie reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor.Operatorul economic clasat pe primul loc i se va solicita, inainte de transmiterea comunicarii privind reyultatul procedurii de atribuire, depunerea certificatului constatator emis de ONRC in original / copie legalizata, pentru conformitate in situatia in care a prezentat acest document in copie.Vor fi excluse ofertele operatorilor economici care nu sunt inregistrati cu activitati corespunzatoare obiectului achizitiei, respectiv nu este/sunt , inregistrat/inregistrate in domeniul de activitate principal sau secundar codul/codurile CAEN necesar/necesare executarii lucrarilor supuse achizitiei, conform Cod CAEN rev.2.Pentru persoanele juridice straineDocumente de confirmare: - Prezentarea dedocumente care dovedesc o forma de inregistrare / atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 1Media cifrei de afaceri globale a ofertantului ori a membrilor asocierii impreuna, ori a unui singur tert sustinator, pe cel mult ultimii trei ani incheiati fara anul in curs, trebuie sa fie minim de 6.930.000 lei.Operatorii economici care se incadreaza in categoria IMM beneficiaza de prevederile Legii 346/2004: reducerea cu 50% a valorii solicitate pentru demonstrarea cifrei medii de afaceri, pe baza declaratiei din care sa rezulte ca se incadreaza in categoria I.M.M, Cerinta nr. 2Ofertantul (operatori economici asociati/sustinator impreuna) trebuie sa demonstreze ca, la momentul semnarii contractului, va avea acces la, sau are disponibile resurse reale, negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare suficiente pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii in suma de min.742.500 lei, pentru 3 luni., Optional: In cazul in care ofertantul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea din partea altei persoane, indiferent de natura relatiilor existente intre ofertant si persoana respectiva, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui Angajament ferm( Formularul 17) al persoanei respective, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele financiare invocate.In cazul depunerii unei oferte comune care beneficiaza de sustinerea situatiei economice si financiare, cerinta privind cifra de afaceri se considera indeplinita numai in conditiile in care cuantumul acesteia este acoperit de un singur sustinatorIn cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, in functie de necesitatile care apar pe parcursul indeplinirii contractului in cauza., In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unui nivel minim al cifrei de afaceri in domeniul de activitate aferent obiectului contractului de achizitie publica, angajamentul ferm prezentat de ofertant trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In ambele situatii, sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute In angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocierii de operatori economici impreuna/un singur tert sustinator trebuie sa faca dovada ca in ultimii 5 ani (calculati de la data limita de depunere a ofertei), a dus la bun sfarsit in calitate de contractor principal/asociat / subcontractant, unul sau mai multe contracte - lucrari de constructii similare contractului (lucrari de constructii de infrastructura de transport rutier) in valoare de minim 3.465.000, lei, careau fost executatein conformitate cu normele profesionale in domeniu, indiferent daca beneficiarii sunt autoritati contractante sau clienti privati.Pentru calculul echivalentei se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de Banca Centrala Europeana pentru fiecare an in parte.- lista lucrarilor executate in ultimii 5 ani va fi insotita de certificari de buna executie pentru cele mai importante lucrari. Respectivele certificari - cel putin un document (contract(e)/proces(e) verbal(e) de receptie, etc.) indica beneficiarii, indiferent daca acestia sunt autoritati contractante sau clienti privati, valoarea, perioada si locul executiei lucrarilor si precizeaza daca au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale din domeniu si daca au fost duse la bun sfarsit;, Resurse umane: Pentru a fi considerat calificat, ofertantul/ membrii asocieri iimpreuna cu tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca1. Dispune de o echipa tehnica ai carei membrii sa aiba capacitatea profesionala sau experienta dovedita in domeniul pentru care ocupa pozitia in echipa: Sef de santier, Responsabil tehnic cu executia, Responsabil cu controlul calitatii, Coordonator SSM., Se solicita: 1. Sef de santier, absolvent al unei institutii de invatamant superior in domeniul constructiilor, cu experienta profesionala dovedita prin participarea ca sef santier in cel putin un contract, indiferent de domeniul acestuia.Se va depune initial: - CV-ul din care sa reiasa studiile si experienta solicitata.2. Responsabil tehnic cu executia, atestat de MDRT conf. Ord. MLPTL 777/2003 in domeniul specific obiectului contractului supus achizitiei.Se va depune initial: - CV-ul din care sa reiasa studiile si experienta solicitata., 3. Responsabil cu controlul calitatii, numit prin decizia angajatorului, cu experienta dovedita prin participarea, indiferent de pozitie, in cel putin un contract similar.Se va depune initial: - CV-ul din care sa reiasa studiile si experienta solicitata.4. Coordonator S.S.M., avand competenta dovedita conform HG 300/2006 : formare profesionala specifica de coordonator in materie de sanatate si securitate, actualizataSe va depune initial: - CV-ul din care sa reiasa studiile si experienta solicitata., Informatii privind echipamentele tehniceOfertantul/ membrii asocierii impreuna/impreuna cu tertul sustinator trebuie sa faca dovada ca dispune de utilajele, echipamentele tehnice, , laborator autorizat, necesare pentru realizarea obiectului contractului, in oricare din formele: proprietate/chirie/leasing/drept de folosinta/ contract de furnizare de servicii (pentru laborator)/ precontract sau acordde furnizaremateriale de baza (mixturi asfaltice), altele.Echipamentele/utilajele pentru care se depun documentele de mai sus sunt cel putin urmatoarele: -Statie mixturi afaltice, buldozer, excavator, autogreder, incarcator frontal, freza reciclator, freza de asfalt, compactor static autopropulsat pe pneuri, compactor static autopropulsor cu rulouri, repartizatorfinisor mixturi asfaltice, matura mecanica pe tractor, autocisterna cu dispozitiv de stropire, auto macara, masina de trasat benzi de circulatie;, - Ofertantii care nu au in proprietate sau in exploatare o statie de mixturi asfaltice, vor putea prezenta un precontract /acord de furnizare incheiat cu o unitate care detine o astfel de statie autorizata , capabila sa livreze cantitatile necesarede mixturi, conform graficului de realizare aproiectului si la cerintele de calitate din caietul de sarcinidin caietul de sarcini, -laborator de gradul II autorizat cf.Legii 10/1995, cu profile corespunzatoare pentru lucrarile de drumuri (G.T.F - geotehnica si teren de fundare; M.B.M - materiale pentru betoane si mortare; B.Ba.Bp - beton, beton armat, beton precomprimat; A.N.C.F.D - agregate naturale pentru lucrari cai ferate, drumuri; M.D - materiale pentru drumuri; D - drumuri.), Informatii privind subcontractareaAutoritatea contractanta nu solicita indeplinirea criteriilor de calificare pentru subcontractanti, dar resursele umane si materiale ale subcontractantilor declarati se iau in considerare pentru partea lor de implicare in contractul care urmeaza sa fie indeplinit, daca sunt prezentate documente relevante in acest sens., Optional Capacitatea tehnica si profesionala a ofertantului poate fi sustinuta pentru indeplinirea contractului si de o alta persoana, indiferent de natura relatiilor juridice existente Intre ofertant si persoana respectiva. In cazul in care ofertantul isi demonstreaza capacitatea tehnica si/sau profesionala invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana, atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective (Formularul nr. 18 cu anexe) incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitia ofertantului resursele tehnice si/sau profesionale invocate., In cazul in care sustinerea tertului se refera la asigurarea unor resurse care pot fi puse efectiv la dispozitia ofertantului, angajamentul ferm prezentat de acesta trebuie sa prevada care sunt resursele respective si sa evidentieze faptul ca disponibilizarea acestora se va realiza neconditionat, In functie de necesitatile care apar pe parcursul Indeplinirii contractului In cauza.In cazul in care sustinerea tertului vizeaza indeplinirea unor cerinte minime de calificare - experienta similara, angajamentul ferm prezentat de candidat trebuie sa garanteze autoritatii contractante faptul ca, in cazul in care contractantul intampina dificultati pe parcursul derularii contractului, persoana sustinatoare se obliga sa asigure indeplinirea completa si reglementara a obligatiilor contractuale prin implicarea sa directa.In orice situatie sustinatorul raspunde pentru prejudiciile cauzate autoritatii contractante ca urmare a nerespectarii obligatiilor prevazute in angajament, aceasta din urma avand posibilitatea de actiune directa impotriva sustinatorului. Cerinta nr. 1Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit.Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acesta.Implementarea si mentinerea standardelor de asigurarea calitatii nu pot fi indeplinite de tertul sustinator in favoarea ofertantului. Pentru situatiile in care se depun oferte in asociere, cerinta privind standardele de asigurare a calitatii trebuie indeplinita de fiecare membru al asocierii, pentru partea de contract pe care o realizeaza.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2013 13:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 19.09.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Cooperare Teritoriala Transfrontaliera
Data expedierii prezentei invitatii: 28.05.2013 10:09
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer