Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari ?Alimentare cu apa in localitatea Tigau,comuna Lechinta ,judetul Bistrita-Nasaud si Aductiune si alimentare cu apa in localitatea Saniacob, comuna Lechinta, judetul Bistrita-Nasaud "


Detaliu pentru invitatia numarul 342990
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: COMUNA LECHINTA
Numar invitatie: 342990/20.02.2013
Denumire contract: Contract de lucrari ?Alimentare cu apa in localitatea Tigau, comuna Lechinta , judetul Bistrita-Nasaud si Aductiune si alimentare cu apa in localitatea Saniacob, comuna Lechinta, judetul Bistrita-Nasaud "
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialCOMUNA LECHINTACod fiscal: 4427064, Adresa: LECHINTA NR.506, JUD BISTRITA-NASAUD, Lechinta, Telefon: 274155, Fax: 0263274325
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: str. Independentei nr.509, loc. Lechinta Jud. BISTRITA-NASAUD, Lechinta, Romania, cod postal: 427105, telefon: +40 263274433, fax: +40 263274325, persoana de contact: Herinean Marcel
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria Comunei Lechinta (sala de sedinte) str. Independentei nr. 509 loc. Lechinta com. Lechinta jud. Bistrita Nasaud .
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari ?Alimentare cu apa in localitatea Tigau, comuna Lechinta , judetul Bistrita-Nasaud si Aductiune si alimentare cu apa in localitatea Saniacob, comuna Lechinta, judetul Bistrita-Nasaud "
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul include executie de lucrari pentru realizarea unui sistem centralizat de alimentare cu apa in localitatile Tigau si Saniacob, sistem format din: -in localitatea Tigau, conducta de aductiune, statie de pompare amplasata pe aductiune, rezervor de inmagazinare a apei si o retea de distributie din conducte de PEHD, -in localitatea Saniacob, conducta de aductiune, statie de pompare amplasata pe aductiune, gospodarie de apa formata din rezervor de inmagazinare a apei si grup de pompare si o retea de distributie din conducte PEHD-cheltuieli diverse si neprevazute - in valoare de 77.644 lei.-valoarea estimata fara TVA si fara cheltuieli diverse si neprevazute - 1.552.880 lei
II.1.6) CPV: 45000000-7 - Lucrari de constructii (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 630, 524 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
COfertantul va constitui o garantie pentru participare in cuantum de 15.600 leisau echivalent valuta la un curs BNR valabil la data publicarii in SEAP a invitatiei de participare.. Garantia de participare se constituie in conformitate cu prevederile art. 86 din HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a prevederilor referitoare la atribuirea contractelor de achizitie publica din OUG nr. 34/2006 privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare.Garantia de participare pana la 5000 lei se poate constitui si prin numerar la casieria autoritatii contractanta.Perioada de valabilitate a garantiei pentru participare: 90 zile de la data limita stabilita pentru primirea ofertelor.In cazul depunerii de oferte in asociere, garantia de participare trebuie constituita in numele asocierii si sa mentioneze ca acopera in mod solidar toti membrii grupului de operatori economici.Garantia de participare emisa in alta limba decat romana va fi prezentata in original si va fi insotita de traducerea autorizata in limba romana. (Model orientativ Formular nr. 1)
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie este de 10 % din valoarea fara TVA a contractului fara TVA si se constituie conform art. 90 din HG 925/2006 printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara sau de o societate de asigurari, care devine anexa la contract.In cazul ofertantilor care se regasesc in categoria intreprinderilor mici si mijlocii conform Legii nr. 346/2004 (facand dovada in acest sens) garantia de buna executie se constituie in procent de 50% din cuantumul precizat in documentatia de atribuire. (Model orientativ Formular nr.2)
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art.180Modalitatea de indeplinire: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4) / Cazier judiciar al operatorului economic / Cazier judiciar al administratorului / directorului generalConditie de calificare: Ofertantul nu trebuie sa fi fost condamnat in ultimii 5 ani, printr-o hotarare definitiva si irevocabila, pentru frauda, coruptie, spalare de bani, activitati criminale.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din ordonanta Modalitatea de indeplinire : Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.4)Conditie de calificare: autoritatea contractanta nu va califica ofertantul care inregistreaza datorii la bugetul consolidat precum si la cel local (indiferent de cuantumul acestora)?documentele prezentate trebuie sa ateste indeplinirea obligatiilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele sau operatorii economici prezinta inlesniri de plata de genul esalonarilor sau compensarilor, aprobate de catre organele competente in domeniu. Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.3.Declaratie "Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta"Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.5)4.Declaratie privind neincadrarea in situatiile prevazute la art. 69^1.Documente de confirmare: Declaratie pe proprie raspundere (completare Formular nr.6)Persoanele cu functie de decizie in cadrul autoritatii contractante in ceea ce priveste organizarea, derularea si finalizarea procedurii de atribuire sunt: Primar Florian Romeo Daniel, Viceprimar Tatar Vasile Marcel, Inspector Mititean Stela, Secretar Hanes Rodica, Responsabil achizitii Herinean Marcel , Consilieri locali: Bugnar Ioan ; Fizesan Teodor Damian ; Gherman Alexandru Daniel ; Hrihor Leonida ; Lacatus Mircea ; Lechintan Lucian-Dan ; Maierean Iulius ; Man Liviu-Gigel : Petrican Vasile ; Retegan Ionut ; Rostas Petru ; Tatar Vasile-Marcel ; Vacar Emil-Milut ; Vermesan Ovidiu-Gimi ; Wechter Radu- Cosmin Pentru persoanele juridice romane documentele se prezinta in original, copie legalizata sau copie conforma cu originalul iar pentru persoanele juridice straine documentele se prezinta in original sau copie conforma cu originalul si vor fi insotite de traducere autorizata si legalizata.Pentru persoanele juridice romane Documente de confirmare: - Prezentarea certificatului constatator emis de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul Teritorial, din care sa rezulte domeniul de activitate principal/ secundar, codurile CAEN aferente acestora, iar pentru activitatea specifica domeniului obiectului contractului, sa se faca dovada autorizarii conf. Art. 15 din Legea nr. 359/2004.Pentru persoanele juridice straine Documente de confirmare: - Prezentarea de documente care dovedesc o forma de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional, conforme legii tarii de rezidenta a operatorului economic. (se va verifica prin accesarea http: //ec.europa.eu/markt/ecertis/login.do)- Prezentarea Certificatului de Rezidenta Fiscala (evitarea dublei impuneri) sau o declaratie valabile pentru anul calendaristic in curs
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Cerinta nr. 2Disponibilitati banesti, resurse reale negrevate de datorii sau linii de credit pentru minim 3 luni de derulare a contractului, conform graficului de executie, in valoare de 129.000 lei.Modalitate de indeplinire: Scrisoare din partea bancilor/societati finantatoare ca detin acces la finantare in suma de 129.000 lei si pentru o perioada de 3 luni, Cerinta nr. 1Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3(trei) ani sa fie cel putin egala cu val estimata a contr in suma de 1.552.880 leiDocumente relevante: bilantul contabil sau extrase de bilant inregistrat la organele competente, raport de audit, dupa caz sau orice alte documente echivalente, In cazul in care candidatul isi demonstreaza situatia economica si financiara invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 186 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm al persoanei respective, completat conform Formular nr. 7A, incheiat in forma autentica, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitieofertantului resursele financiare invocate. Persoana ce asigura sustinerea financiara nu trebuie sa se afle in situatia caredetermina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art.69^1 din OUG 34/2006, cu toate modificarile si completarile ulterioare, prezentand in acest sens Formularul nr. 7B si Formular 6.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Capacitatea tehnica si/sau profesionala a op economic poate fi sustinuta in conf cu art. 190 alin. (1), (2) si (3) din O.U.G. nr. 34/2007 aprobata cu modificari si completari prin Legea nr. 337/2006, cu modificari si completari ulterioareIn cazul in care candidatul isi demonstreaza capacitatea tehn si prof invocand si sustinerea acordata de catre o alta persoana (conform art. 190 din OUG 34/2006), atunci acesta are obligatia de a dovedi sustinerea de care beneficiaza, prin prezentarea unui angajament ferm conform Formular nr. 8A in forma autentica al persoanei respective, prin care aceasta confirma faptul ca va pune la dispozitie ofertantului resursele tehnice si profesionale invocate si va prelua executia obligatiilor din contract. Persoana ce asigura sustinerea tehnica si profesionala nu trebuie sa se afle in situatia care determina excluderea din procedura de atribuire conform prevederilor art. 180, art. 181 lit. a), c^1) si d) si art .69^1 din OUG 34, Informatii privind partea de contract pe care operatorul economic are intentia sa o subcontractezeIn cazul in care autoritatea contractanta solicita, ofertantul are obligatia de a preciza partea/partile din contract pe care urmeaza sa le subcontracteze si datele de recunoastere ale subcontractantilor propusiSubcontractantul nu trebuie sa se afle in situatia prevazuta de art. 691 din OUG nr. 34/2006, sub sanctiunea excluderii din procedura de atribuire, Ofertantul va demonstra ca in ultimii 5 ani a executat urmatoarele: Ofertantul trebuie sa fi executat in ultimii 5 ani cel putin un contract similar care sa fi avut ca obiect realizarea a cel putin 10 km de retele de apa si/sau aductiuni de apa. Ofertantul va prezenta pentru dovedirea experientei similare urmatoarele: -Copii dupa parti relevante ale contractului/contractelor declarate sau docum constatatoare eliberate de autoritatile contractante la finalizarea contr de lucrari.Din aceste documente trebuie sa reiasa: beneficiarul, cantitatea (lungimea), perioada(inclusiv data incheierii contractului) si locul executiei lucrarilor;
-Procesul-verbal de receptie finala, procesul-verbal de receptie la terminarea lucrarilor sau PV de receptie partiala care sa ateste faptul ca lucrarile au fost executate in conf cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit Cerinta nr. 2Implementarea Standardului de Management de Mediu in conformitate cu SR EN ISO 14001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 14001, un sistem de management de mediu pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa demonstreze ca actiunile/activitatile pe care le aplica in indeplinirea contractului de lucrari, nu afecteaza mediul, Cerinta nr. 1Implementarea Standardului de Management al calitatii in conformitate cu SR EN ISO 9001Ofertantul va prezenta un certificat emis de un organism independent care atesta ca acesta are implementat, conform ISO 9001, un sistem de management al calitatii pentru activitatile care fac obiectul contractului ce urmeaza a fi atribuit. Operatorii economici care nu detin un astfel de certificat vor furniza dovezi prin care sa ateste conformitatea cu standardul specificat sau daca nu urmeaza aceleasi metode din standard, trebuie sa dovedeasca ca indeplinesc nivelurile de performanta stabilite de acestaPentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 11.03.2013 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 11.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 10.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Program / ProiectProgram / Proiect: Alte finantari (-)
Data expedierii prezentei invitatii: 20.02.2013 14:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer