Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari "Amenajare de noi spatii cu destinatie medicala in podul existent al corpului A, cu modificari ale sarpantei existente si montare de lift - Clinica Pediatrie, Sibiu, Str. Pompeiu Onofreiu nr 2-4"


Detaliu pentru invitatia numarul 328644
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: SPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIU
Numar invitatie: 328644/01.06.2012
Denumire contract: Contract de lucrari "Amenajare de noi spatii cu destinatie medicala in podul existent al corpului A, cu modificari ale sarpantei existente si montare de lift - Clinica Pediatrie, Sibiu, Str. Pompeiu Onofreiu nr 2-4"
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialSPITALUL CLINIC DE PEDIATRIE SIBIUCod fiscal: 11411672, Adresa: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Telefon: 0269/218349, Fax: 0269/230045
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269218349, fax: +40 269230045, persoana de contact: Ghirisan Mircea
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Str. Ghe. Baritiu Nr. 1 - 3, Sibiu, Romania, cod postal: 550178, telefon: +40 269218349, fax: +40 269230045, persoana de contact: Ghirisan Mircea
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Sanatate
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari "Amenajare de noi spatii cu destinatie medicala in podul existent al corpului A, cu modificari ale sarpantei existente si montare de lift - Clinica Pediatrie, Sibiu, Str. Pompeiu Onofreiu nr 2-4"
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: "Amenajare de noi spatii cu destinatie medicala in podul existent al corpului A, cu modificari ale sarpantei existente si montare de lift - Clinica Pediatrie, Sibiu, Str. Pompeiu Onofreiu nr 2-4" - in conformitate cu prevederile caietului de sarcini.Se vor executa lucrari avand urmatoarele coduri CPV: 45262800-9 ( lucrari de extindere de cladiri);45453100-8 (lucrari de renovare);45261000-4 (lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe); 45261410-1 (lucrari de izolare a acoperisului); 45261211-6 (lucrari de acoperire cu tigla); 45310000-3 (lucrari de instalatii electrice); 45332000-3 (lucrari de instalatii de apa si canalizare si de conducte de evacuare); 45232141-2 (lucrari de instalatii de incalzire); 45332400-7(lucrari de instalatii de echipamente sanitare.); 45421141-4 (lucrari de compartimentare); 45421146-9 (lucrari de instalare de plafoane suspendate); 45343100-4 (lucrari de ignifugare); 45320000-6 (lucrari de izolare); 45330000-9 (lucrari de acoperire cu ipsos); 45410000-4 (lucrari de tencuire); 45432000-4 (lucrari de montare de acoperitoare de podea si de pereti si lucrari de tapetare);45421140-7 (instalare de tamplarie metalica cu exceptia usilor si a ferestrelor); 45421100-5 (instalare de usi, ferestre si de elemente conexe); 45450000-6 (alte lucrari de finisare a constructiilor); 42512000-8 (instalatii de climatizare); 45313100-5 (lucrari de instalare de ascensoare); 45314200-3 (instalare de linii telefonice); 45314320-0 (instalare de cabluri de retele informatice); 45316200-7 (instalare de echipamente de semnalizare); 45343000-3 (lucrari de instalare de dispozitive de prevenire a incendiilor); 45343200-5 (lucrari de instalare de dispozitive de stingere a incendiilor)
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 1, 300, 000 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Valoarea garantiei de participare este de 26.000 lei.Perioada de valabilitate a garantiei de participare va fi de 90 de zile de la data limita de depunere a ofertei. In caz de prelungire a duratei de valabilitate a ofertei, durata garantiei de participare va fi prelungita in mod corespunzator.Modalitatea de depunere a garantiei de participare ? conform art. 86 al. 1 din HG nr. 925/2006: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 20; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari, c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246.Oferta neinsotita de garantia de participare in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate solicitata va fi respinsa, in conditiile art. 33 al.3 lit b din HG nr. 925/2006.Garantia de participare poate fi retinuta de autoritatea contractanta in conditiile art. 87 din HG nr. 925/2006 precum si ale art. 278 indice 1 din O.U.G. nr. 34/2006.Pentru IMM garantia de participare se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie: 10% din valoarea contractului, fara TVA. Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate bancara-scrisoare de garantie bancara ? Formularul nr. 21; b) printr-un instrument de garantare emis in conditiile legii de o societate de asigurari; c) virament bancar, prin ordin de plata vizat de banca, in contul spitalului deschis la Trezoreria Sibiu, RO35 TREZ 5765 006X XX01 1246; d) retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, conform art. 90 al 3 din HG nr. 925/2006, asa cum a fost modificat prin HG nr. 1045/2011.Pentru IMM garantia de buna executie se reduce cu 50%, conform art. 16 din Legea nr. 346/2004 privind stimularea infiintarii si dezvoltarii intreprinderilor mici si mijlocii
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 180din OUG nr. 36/2006- completare Formular 1.Declaratia va fi depusa si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.2. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in situatiile prevazute in art. 181din OUG nr. 36/2006 ? completareFormular 2;Documentul solicitat pentruneincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), lit. c)1 si lit. d) din O.U.G. nr. 34/2006 va fi depus si de tertul sustinator, daca este cazul. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti nu au obligatia depunerii acestei declaratii.3. Certificat de participare cu oferta independenta, conform Ordinului presedintelui ANRMAP nr. 314/2010 privind punerea in aplicare a certificatului de participare la licitatii cu oferta independenta ? completare Formular 3. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.4. Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006? ? completare Formular 4. Persoane cu functii de decizie in cadrul acestei proceduri: a) Consiliul de Administratie al spitalului - membri: Dr. Budescu Gabriel, Ec. Viorica Bandescu, Prof. Univ. Dr. Ing. Dan Maniu Duse, Dr. Iurian Sorin Ioan, Dr. Grigore Camelia, Dr. Farcasanu Rodica, As. Mihai Dorian Stefanescu. Consiliul de Administratie al spitalului ? membrisupleanti: Ec. Ranga Dorina, Ec. Pascalau Diana, Prof. Univ. Dr. Tita Ovidiu, Dr. Raceala Motoc Stanca Maria, Dr. Novac Maria, Prof. Dr. Pereanu Dorel, As. Pirnoiu Dan.b) Comisia de evaluare: Manager - Ec. Mihut Alexandru; Director Financiar Contabil ? Ec. Bogazi Maria; Sef Serviciu Administrativ ? Ing.Dipl. Ghirisan Mircea;; Hasegan Livia ; Cons. Jr. Cozac Alina- Mihaela. Inlocuitori membri comisia de evaluare, daca este cazul : Ing.Dipl.Cuntan Nicu Silviu, Sing. Cheslerean Vasile si Badea Vasilica.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestui certificat.5. Declaratie privind calitatea de participant la procedura ? completare Formular 5 - In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestei declaratii. Eventualii subcontractanti sau sustinatori au obligatia depunerii acestei declaratii.6. Certificat de atestare fiscal (datorii la bugetul general consolidat) din care sa reiasa ca nu exista datorii scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor. 1. Certificat constatator emis de ONRC din care sa rezulte obiectul de activitate al operatorului economic. Obiectul contractului trebuie sa aiba corespondent in condul CAEN din certificatul constatator emis de ONRC, conform Ordinului 509/2011.In cazul unei oferte comune toti asociatii au obligatia depunerii acestui certificat. Eventualii subcontractanti sau sustinatori nu au obligatia depunerii acestui certificat.Ofertantul clasat pe primul loc, inainte de comunicarea rezultatului procedurii, are obligatia de a prezenta autoritatii contractante certificatul constatator in original sau copie legalizata, pentru verificarea conformitatii cu cel depus in oferta.Toate documentele mentionate la aceasta sectiune se vor prezenta in orginal / copie legalizata / copie lizibila cu mentiunea ?conform cu originalul?, pe adresa: Spitalul Clinic de Pediatrie Sibiu, Str. Ghe. Baritiu nr. 1-3, Sibiu-550178, pana la data limita de depunere a ofertelor. Ofertantul isi asuma riscul transmiterii documentelor, pana la data limita de depunere a ofertelor.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: 1. Cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 anitrebuie sa fie de cel putin 2.600.000 lei. Pentru prezentarea cifrei de afaceri echivalenta lei ? euro este cursul anual al BNR (EUR/RON): anul 2009 = 4, 2373; anul 2010 = 4, 2099; anul 2011=4, 2379
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Cerinta nr. 1Experienta similara: ofertantii vor face dovada executarii in ultimii 5 ani a unor lucrari de natura similara ? minim 1 (un)contract in valoare de 1.250.000 lei (fara TVA)Autoritatea contractanta stabileste ca cerinta minima, prezentarea a cel putin unui contract de lucrari similare in valoare de 1.250.000 lei (fara TVA). Pentru acest contract va completa formularul 8 ? ?Experienta similara? si se va prezenta o copie cu mentiunea ?conform cu originalul? dupa contractul de lucrari in cauza si dupa PV de receptie finala (sau PV la terminarea lucrarilor), precum si o recomandare din partea beneficiarului din care sa reiasa modul cum au fost executate lucrarile. Recomandarea trebuie sa precizeze cel putin urmatoarele aspecte: modul de indeplinire a obligatiilor, eventualele neconformitati inregistrate pe parcursul executiei, receptii amanate sau respinse din cauza nerespectarii parametrilor de calitate., Cerinta nr. 2Declaratie privind efectivul mediu anual al personalului angajat si al cadrelor de conducere in ultimii 3 ani., Cerinta nr. 3Declaratie de angajament privind resursele umane, Cerinta nr.4Ofertantul trebuie sa aiba in componenta personalul necesar pentru indeplinirea contractului (angajati proprii sau colaboratori), respectiv: 1. Sef santier cu experienta profesionala in constructii civile si industriale, dovedita prin participarea in cel putin un contract de lucrari similare;2. Inginer/subinginer CCIA;3. Responsabil tehnic cu executia.4. Responsabilul cu controlul calitatii (RCQ), Cerinta nr. 5O declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului de lucrari, Cerinta nr. 6Informatii privind partea din contract pe care operatorul are, eventual, intentia sa o subcontracteze, Cerinta nr. 7 Informatii privind asocierea - daca este cazul, Cerinta nr. 8Informatii privind sustinerea tehnica si/sau profesionala a unui tert ? daca este cazul Cerinta nr. 1Certificat ISO 9001 sau echivalent, Cerinta nr. 2Certificat ISO 14001 sau echivalent
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: De pe site-ul SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 28.06.2012 14:30
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 29.06.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 11:50
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer