Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari Amenajare trotuare pietonale cu pavele in comuna Peris


Detaliu pentru invitatia numarul 292800
Autoritate contractanta
COMUNA PERIS (PRIMARIA COMUNEI PERIS)
Cod de identificare fiscala: 4611554
Adresa: Comuna Peris, Sat Peris, Str Principala nr 211 jud Ilfov, Peris
Telefon: 021/267.02.10
Fax: 021/267.02.45
Detaliu invitatie
Denumire invitatie: Contract de lucrari Amenajare trotuare pietonale cu pavele in comuna Peris
Modalitate de desfasurare: Procedura offline
Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
CPV: 45233161-5 - Lucrari de constructii de trotuare (Rev.2)
Tip contract: Lucrari
Obiectul contractului: Lucrari de Amenajare trotuare pietonale cu pavele in comuna Peris
Stare procedura: In Desfasurare
Data publicarii: 03.05.2011 10:18
Data limita de depunere a ofertelor: 17.05.2011 13:00
Adresa la care se transmit ofertele: Primaria comunei Peris, str. Principala, nr. 211, sat Peris, comuna Peris, judet Ilfov
Data si ora deschiderii ofertelor: 17.05.2011 14:00
Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Primaria comunei Peris, str. Principala, nr. 211, sat Peris, comuna Peris, judet Ilfov
Limba de redactare a ofertei: Romana
Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
Tip de finantare: Fonduri bugetare
Tip Autoritate: Sectorial: Nu
Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
Valoare estimata: 2, 042, 526 RON
Criterii de calificare:
Modul de obtinere a documentatiei de atribuire:
Declaratie privind eligibilitatea;Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta;Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din OUG 34/2006;Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata a impozitelor si taxelor locale;Certificat privind indeplinirea obligatiilor de plata catre bugetul de stat;Certificat constatator ORC; Certificat de cazier judiciar pentru administrator;Certificat de inregistrare emis de Oficiul Registrului Comertului(C.U.I.);Ultimul bilant contabil vizat si inregistrat la organele competente; Lista principalelor lucrari in ultimii 5 ani;Certificatele ISO 9001 sau echivalent ISO 14001 sau echivalent, OHSAS 18001 sau echivalent;Lista privind utilajele din dotare;Declaratie privind efectivul mediu anual;Declaratia privind calitatea de participant la procedura;Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora
SEAP; Garantia de participare este de 40850 RON- Formularul 11
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer