Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - ?Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 125, intitulat ?Imbunatatirea infrastructurii rutiere agricole in Comuna Cherechiu, Judetul Bihor?.


Detaliu pentru invitatia numarul 328617
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: UNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI CHERECHIU
Numar invitatie: 328617/01.06.2012
Denumire contract: ?Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 125, intitulat ?Imbunatatireainfrastructurii rutiere agricolein Comuna Cherechiu, Judetul Bihor?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialUNITATEA ADMINISTRATIV TERITORIALA A COMUNEI CHERECHIUCod fiscal: 5722747, Adresa: Comuna CHERECHIU, sat CHERECHIU, nr.78, jud. BIHOR, Cherechiu, Telefon: 0259/352.585, Fax: 0259/352.838
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Comuna CHERECHIU, sat CHERECHIU, nr.78, jud. BIHOR, Cherechiu, Romania, cod postal: 417175, telefon: +40 259/352585, fax: +40 259/352838, persoana de contact: NIRI ALEXANDRU
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Comuna CHERECHIU, sat CHERECHIU, nr.78, jud. BIHOR
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: ?Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 125, intitulat ?Imbunatatireainfrastructurii rutiere agricolein Comuna Cherechiu, Judetul Bihor?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: ?Contract de lucrari avand ca obiect elaborare proiect tehnic si lucrari de executie pentru proiectul FEADR, masura 125, intitulat ?Imbunatatireainfrastructurii rutiere agricolein Comuna Cherechiu, Judetul Bihor?.
II.1.6) CPV: 45233140-2 - Lucrari de drumuri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 3, 762, 663 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
Cuantumul garantiei de participare este de 75.000 lei.Termenul de valabilitate al GP este de 120 zile de la data limita stabilita pentru depunerea ofertelor.GP va fi constituita conform art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 si 86 alin. (5), lit. a) din H.G. nr. 925/2006. Contul AC nr. RO52TREZ0825006XXX001604 deschis la Trezoreria Marghita, CIF AC: 5722747. Orice oferta care nu este insotita de GP, la deschiderea ofertelor, va fi respinsa conform art. 86 alin.4 din HG 925/2006 coroborat cu art.33 alin.3) din HG 925/2006.Conform prevederilor art. 278 indice 1 din OUG nr. 34/2006, in masura in care Consiliul respinge contestatia, AC va retine contestatorului din GP in raport cu valoarea estimata a contractului de 3.762.663 lei, fara TVA urmatoarea suma: 7.542, 66 lei.
Garantie de buna executie
Cuantumul garantiei de buna executie va fi de 5 %, din valoarea fara TVA a contractului incheiat.GBE se va constituii conform art. 90 din H.G. nr. 925/2006. GBE se va putea constituii si prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale.In acest caz se vor avea in vedere prevederile H.G. nr. 1045/2011.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Se va prezenta Declaratia privind eligibilitatea ? Conform FormularuluiA1, in original.Se va prezenta Declaratia privind calitatea de participant la procedura ? Conform Formularului A 2, in original.Se va prezentaCertificatul de participare la licitatie cu oferta independenta conform prevederilor Ordinului nr. 314 din 12.10.2010 ? ConformFormularului A3, in original.Se va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69?1 din ordonanta din OUG nr. 34/2006 ? Conform Formularului A4, in original.Persoanele ce detin functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt: 1. Niri Alexandru ? Primar2. Dande Otto ? Viceprimar3. Csuka Atilla ? Responsabil achizitii4. Zohorac Ana ? Secretar5. Let Ileana- Contabil6. Rabatin Claudia ? Consilier asistent7. Poka Aniko ? Referent asistentSe va prezenta Declaratie pe propria raspundere privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006 -Conform Formular B.Se va prezentaCertificat de atestare fiscala emis de catre Directia Generala a Finantelor Publice din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/ copie legalizata/copie conform cu originalul.Se va prezenta Certificat de atestare fiscala emis de primaria localitatii unde ofertantul isi are sediul din care sa reiasa situatia datoriilor scadente in luna anterioara celei in care se depun ofertele. Acesta se va prezenta in una din urmatoarele forme : original/ copie legalizata/copie conform cu originalul. Se va prezenta Certificat constatator emis de Oficiul Registrului Comertului din care sa reiasa ca agentul economic are prevazut in obiectul de activitate tipul de servicii si lucrari ce fac obiectul prezentei proceduri, in original sau in copie conform cu originalul.Ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire i se va solicita prezentarea pentru conformitate a documentului in original/copie legalizata.
Capacitatea economica si financiara
Descriere: Se solicita prezentarea Bilanturilor contabile pentru anii 2009, 2010 si 2011 vizate si inregistrate de organele competente, obligatoriu si anexele, precum si orice alte documente edificatoare prin care operatorul economic isi poate dovedi capacitatea economico-financiara, in copii certificate pentru conformitate cu originalul prin semnatura si stampila.In cazul in care pentru anul 2011, exista operatori economici care nu au obligatia legala de depunere a bilantului pentru 2011 pana la data depunerii ofertelor, se vor lua in considerare alte documente contabilein sustinerea cifrei de afaceri., Media cifrei de afaceri globale pe ultimii trei ani de activitate trebuie sa fie de cel putin 7.475.000 lei., Se va prezenta o Declaratie bancara prin care candidatii vor trebui sa demostreze ca, la momentul semnarii contractului, vor avea acces la sau au disponibile resurse reale (in valoare de cel putin, 627.110 Lei in contul ofertantului, pentru executia contractului ?Imbunatatireainfrastructurii rutiere agricolein Comuna Cherechiu, Judetul Bihor?, suma disponibilizata pe o perioada de 4 luni de la data depunerii ofertelor) negrevate de datorii, linii de credit confirmate de banci ori alte mijloace financiare pentru a realiza cash-flow de executie a lucrarii pentru perioada precizata.Formula dupa care s-a calculat cash-flow-ul este: (valoare estimata a contractului / perioada de derulare a contractului, fara a se lua in calcul perioada de garantie) × perioada solicitata de autoritatea contractanta.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se va prezenta o lista a lucrarilor similare executate in ultimii 5 ani, respectiv a serviciilor similare prestate in ultimii 3 ani. Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de servicii similare de proiectare tehnica pentru infrastructura de transport, a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 86.400 lei, fara TVA Se vor prezenta unul sau mai multe contracte de lucrari similare in domeniul lucrari de drumuri. Experienta similara (unul sau mai multe contracte) a caror valoare cumulata sa fie de cel putin 3.676.000 lei, fara TVA.lista cuprinzand lucrarile / serv. simil; copii conform cu originalul ale partilor relevante din contractul/contractele care dovedesc experienta similara, insotite de actele aditionale si anexele acestora, daca este cazul;copie conf. cu origin.a p-v-ului de recep.la termin.lucrarilor, respectiv p-v de predare-primire a proiectului tehnic;recom din partea benef, pentru serviciile/lucrarile stipulate, Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate.Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru executia lucrarilor: - inginer CFDP pentru sef santier - 1 persoana;Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV conform anexei la Formularul F3, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/ contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare; - copia conform cu originalul a diplomei de studii.- responsabil tehnic cu executia(RTE) in domeniul contructii rutiere drumuri si poduri - 1 persoana;Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV conform anexei la Formularul F3, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/ contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare;copia conform cu originalul a diplomei de studii - copia conform cu originalul a atestatului si a legitimatiei in termen de valabilitate., - responsabil cu controlul tehnic de calitate, in domeniul constructii rutiere drumuri si poduri - 1 persoana;Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV conform anexei la Formularul F3, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/ contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare.- responsabil (inspector) cu protectia si securitatea munciiSSM siPSI - 1 persoana;Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV conform anexei la Formularul F3, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/ contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare.- Inginer topograf - 1 persoana.Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV conform anexei la Formularul F3, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM/ contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare., Continuare Personal Informatii privitoare la personalul tehnic de specialitate Cerinte minime privind personalul ofertantului pentru prestarea serviciilor de proiectare: - inginer sef de proiect ? 1 persoana; Se vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV, conform anexei la Formularul F2, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM /contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare; - copia conform cu originalul a diplomei de studii., - inginer proiectant CFDP cu experienta in domeniul proiectarii de drumuri ? 2 persoaneSe vor prezenta, in mod cumulat, urmatoarele: CV, conform anexei la Formularul F2, copia conform cu originalul a cartii de munca/CIM /contract de prestari servicii/orice forma de angajament de participare; - copia conform cu originalul a diplomei de studii., Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului.1.Pentru serviciile de proiectare ofertantul va prezenta informatii privind dotarile specifice : calculatoare, copii dupa licente pentru programe spcializate in realizarea proiectarii asistate de calculator (soft specializat pentru proiectare), copiator, echipament pentru editare(imprimanta), soft specializat pentru realizarea si intocmirea cantitatilor de lucrari.AC solicita asigurareade la op econ., asociati, subcontractanti, a dotarilor necesare pentru indeplinirea contractului. In cazul inch., se vor prezenta antecontr.de inch., care sa ateste faptul ca utilajele, echipamentele si mijloacele de transport se vor inchiria exclusiv pentru lucrarea care face obiectul achizitiei, iar durata contractului trebuie sa acopere durata de executiei., Continuare Utilaje Declaratie referitoare la utilajele, instalatiile, echipamentele tehnice de care poate dispune operatorul economic pentru indeplinirea corespunzatoare a contractului. 2. Pentru buna desfasurare a contractului de lucrari, ofertantul va face dovada existentei urmatoarelor masini, utilaje, echipamente.- autobasculante pentrutransport materiale de constructii ? minim 4 buc;
- vibrocompactoare ? minim 2 buc;
- autogreder ? 1 buc;
- buldoexcavator ? minim2 buc;
- buldozer ? 1 buc;
- excavator ? 1 buc;
- automacara ? 1 buc;
- trailer ? 1 buc;
- cisterna;
- cilindru compactor vibrator? 1 buc;
- cilindru compactor pentru terasamente ? 1 buc;
- laborator minim gradul II, autorizat I.S.C. cu personal specializat pentru efectuarea controlului calitatii lucrarilor sau dovada incheierii unui contract de prest. serv.cu un laborator de incercari autoriz.;Copia conf.cu origin.a fact in emeiul caruia a fost achiz.echip;copia conf.cu orig. dupa part.relev din contrl de leasing sau inch Ofertantii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 9001, sau alt certificat echivalent privind certificarea sistemului de management al calitatii, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, (proiectare si executie) valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere., Candidatii vor prezenta copia conform cu originalul a certificatului ISO 14001, sau alt certificat echivalent privind sistemul de protectie a mediului, privind activitatile din domeniul supus procedurii de achizitie, (pentru executie) valabil cel putin pana la data valabilitatii ofertei.Nu se accepta dovezi care atesta ca documentele solicitate sunt in curs de obtinere.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Oferta cea mai avantajoasa d.p.d.v. economic
Factori de evaluare
Denumire
Punctaj maxim
Pretul ofertei
85
Descriere: Componenta financiara
Termen de garantie acordat lucrarilor
15
Descriere:
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: din SEAP
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 19.06.2012 10:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 19.06.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Da
VI.1.2) Tip de finantare: Fonduri europeneFond european: Programul National de Dezvoltare Rurala
Data expedierii prezentei invitatii: 01.06.2012 09:59
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer