Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Mansardare sediu O.J. Bistrita?.


Detaliu pentru invitatia numarul 322902
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 322902/27.03.2012
Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Mansardare sediu O.J. Bistrita?.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 372845398-341, fax: +40 372845402, persoana de contact: Paula STOIAN, Mariana GHEATA
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Sediul ANCOM situat in Bucuresti, strada Delea Noua nr. 2, sector 3, etaj 4, Departamentul Achizitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii ?Mansardare sediu O.J. Bistrita?.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari are ca obiect executia lucrarilor de constructii pentru obiectivul de investitii "Mansardare sediu O.J. Bistrita" si constau in inchiderea dreptunghiului planimetric al cladirii, inlocuirea windfangului existent si integrarea lui in constructia propriu-zisa, demolarea zidului existent din axul 4-4 si inlocuirea acestuia cu zidarie cu goluri tip GVP de 30 cm pe care se aplica polistiren expandat de 15 cm, mansardarea constructiei existente, termoizolarea peretilor exteriori existenti si propusi, termoizolarea garajului existent, reabilitarea imprejmuirii si reamenajarea spatiului verde din curtea imobilului, in conformitate cu prevederile din Sectiunea a 2-a - Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45262800-9 - Lucrari de extindere a cladirilor (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 481, 180 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i. Cuantumul garantiei de participare este de 8.450, 00 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006 prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreriaOperativaaMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237. saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie).iii. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea autoritatii contractante (ANCOM) de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 9 la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos.iv. Perioada de valabilitate a garantiei de participare: cel putin 100(unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v.Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prevederile art. 36 alin.(1) lit.a) din H.G. nr. 925/2006.
Garantie de buna executie
i.Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului, fara TVA.ii.Modul de constituire a garantiei de buna executie: a) instrument de garantare(scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 19 din Sectiunea a 4-a - Formulare. Instrumentul de garantare va avea o perioada de valabilitate cu cel putin o luna mai mare decat termenul deexecutie a lucrarilor prevazut in contract; b) Prin retineri succesive din sumele datorate pentru facturi partiale, potrivit prevederilor art. 90 alin. (3) din H.G. nr. 925/2006. iii)Garantia de buna executie se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: Declaratie privind eligibilitatea: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 -tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c^1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2(lit. a), c) si d) din model.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marius Catalin MARINESCU - Presedinte ANCOM, Cristin Nicolae POPA - Director Executiv DEMC, Ovidiu Florin TABARA - Sef Departament, Departamentul Achizitii, Bogdan MARGINEANU - Sef Serviciu, Serviciul Juridic Achizitii, DA, Florica Mariana GHEATA - Sef Serviciu, Serviciul Investitii, DA, Paula STOIAN - Expert, Serviciul Investitii, DA, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Documentul va fi prezentat si de subcontractanti si tertul sustinator, daca este cazul.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea a 4-a - Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRAREPentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertelor, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca persoana juridica este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta persoana juridica in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta entitatea in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.B. ATESTARE: i. Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, atestat de tip B emis de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) si valabil la data depunerii, care sa ii ateste dreptul de a desfasura activitati de de executare de instalatii electrice interioare pentru constructii civile.Temeiul legal: Legea nr. 13/2007 a energiei electrice, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul nr. 24/2007 privind aprobarea Regulamentului pentru atestarea operatorilor economici care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, cu modificarile si completarile ulterioare.ii. Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatie emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) si valabil la data depunerii, care sa ii ateste dreptul de a desfasura activitati de executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip EDI.Temeiul legal: Legea nr. 351/2004 a gazelor, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, cu modificarile si completarile ulterioare.iii. De asemenea, ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatie emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR) si valabila la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca este autorizat sa desfasoare activitati privind montarea/instalarea, punerea in functiune, service si reparare, verificarea tehnica periodica si autorizarea functionarii pentru centrala termica ofertata.Temeiul legal: Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, Republicata, si Ordinului nr. 2154/2009 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente" si PT CR 8-2009 "Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/echipamentelor si acceptarea personalului auxiliar de deservire".Nota: Cerinta de calificare referitoare la atestare poate fi demonstrata si in cazul in care pentru subcontractantul/subcontractantii propusi, ofertantul prezinta, in conditiile prevazute mai sus, documente edificatoare emise de organismele competente din care sa rezulte ca subcontractantul/subcontractantii propusi este/sunt autorizat/ti sa desfasoare activitatile pentru partea/partile din contract pe care o/le realizeaza.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Se solicita prezentarea Listei principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, continand valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, prin care, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 5 (cinci) ani a executat lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a caror valoare cumulata este de cel putin 438.000, 00 Lei, fara TVA(pentru echivalenta se va tine cont de cursul mediu anual lei/valuta comunicat de BNR/BCE).In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., Personal de specialitateSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune de personal de specialitate suficient si competent sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant in vederea executiei lucrarilor care fac obiectul procedurii de atribuire.NOTA: Responsabilitatile de mai jos trebuie sa fie indeplinite de persoane diferite.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la personalul de specialitate se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006, - un sef de santier cu experienta profesionala in constructii civile, dovedita prin participarea la cel putin o lucrare similara;, - unresponsabil tehnic cu executia lucrarilor (RTE) atestat tehnico-profesional in conformitate cu prevederile Legii nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, si H.G. nr. 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, cu modificarile si completarile ulterioare, si a Ordinului nr. 777/2003 pentru aprobarea reglementarii tehnice "Indrumator pentru atestarea tehnico-profesionala a specialistilor cu activitate in constructii", cu modificarile si completarile ulterioare, in domeniul de constructii I ?constructii civile? si experienta prin participarea in aceasta calitate la cel putin o lucrare similara;, - un electrician autorizat gradul II B - pentru executare de lucrari de instalatii electrice cu orice putere instalata tehnic realizabila si la o tensiune nominala mai mica de 1 kV, conform Ordinului nr. 90/2009 privind aprobarea Regulamentului pentru autorizarea electricienilor care proiecteaza, executa, verifica si exploateaza instalatii electrice din sistemul electroenergetic, cu modificarile si completarile ulterioare., - un instalator autorizat gradul II D in domeniul executiei si exploatarii instalatiilor de utilizare gaze naturale, conform Ordinului nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor naturale., Informatii privind subcontractantiiSe solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze. Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent., Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management de mediu in conformitate cu prevederile ISO 14001 sau echivalent., In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la standarde de asigurare a calitatii si de protectia mediului se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in fisiere atasate invitatiei de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.04.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.04.2012 12:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 27.03.2012 15:55
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer