Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de reabilitare a sistemului de distributie interna a energiei termice la sediul D.R. Iasi (cod CPV: 45331100-7), in conformitate cu prevederile legale si cu cerintele minime obligatorii prevazute in


Detaliu pentru invitatia numarul 336588
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OG 34
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 336588/03.10.2012
Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de reabilitare a sistemului de distributie interna a energiei termice la sediul D.R. Iasi (cod CPV: 45331100-7), in conformitate cu prevederile legale si cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Str.Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Cod postal: 030925, Bucuresti, Romania, Telefon: +40 3728454-00/54, Registratura ANCOM - etaj 2, pentru Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANCOM din Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030925, Str.Delea Noua, Nr.2, Tel.: +40 3728453-99/41, persoane de contact: Mariana Ursu/Mariana Gheata, Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de reabilitare a sistemului de distributie interna a energiei termice la sediul D.R. Iasi (cod CPV: 45331100-7), in conformitate cu prevederile legale si cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contract de lucrari avand ca obiect executia lucrarilor de reabilitare a sistemului de distributie interna a energiei termice la sediul D.R. Iasi (cod CPV: 45331100-7), inclusiv livrarea unei centrale termice, montarea/instalarea si punerea in functiune a acesteia, precum si proiectarea (daca este cazul), obtinerea avizului obligatoriu de instalare si a autorizatiei de functionare a centralei termice, in conformitate cu prevederile legale si cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Principalele lucrari si servicii aferente ce se vor executa/presta in cadrul contractului constau in: -Demontarea si dezafectarea centralelor termice existente tip Ferroli Pegasus si a instalatiilor aferente;
-Refacerea finisajelor afectate de lucrarile de demontare si montare;
-Furnizareaunei centrale termice in condensatie, inclusiv componentele si accesoriile mentionate mai in Caietul de sarcini, montarea/instalarea si punerea in functiune a acesteia si inlocuirea traseelor interioare cu tevi de cupru;
- Intocmirea documentatiei tehnice pentru obtinerea avizului obligatoriu de instalare si a autorizatiei de functionare pentru centrala termica si obtinerea acestor autorizari, in numele ANCOM, in conformitate cu prevederile legale si cu cerintele minime obligatorii prevazute in Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45331100-7 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire centrala (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 171, 380 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantum: 2000 Lei.ii. Mod constituire: conf. prev. art.86 alin(1)si(5) lit.b) din H.G.nr.925/2006, adica prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativa aMun.Buc., in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 saub) instrument garantare(scrisoare garantie) sauc) depunerea sumei respective, in numerar, la casieria AC(ANCOM) din Mun.Buc., Str.Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Cod postal 030925.iii. Instrumentul garantare(scrisoarea garantie) tb constituit irevocabil in favoarea AC de o societate bancara/societate de asigurari si tb prezentat, in original, in conf. cu form. din Anexa nr.7 din Sectiunea4: Formulare. In cazul in care instrumentul de garantare nu este redactat in lb romana, acesta tb insotit de o copie tradusa in lb romana de un traducator autorizat.Nota: Instrumentul de garantare prezentat tb sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prevazute in cuprinsul form. din Anexa nr.7 din Sectiunea4: Formulare la lit.a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prevazute la pct.vi. de mai jos.iv. Perioada valabilitate: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii tb prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art.33 alin.(3)lit.b) coroborate cu prevederile art.36 alin.(1) lit.a) din H.G.nr.925/2006.vii. AC are dreptul de a retine din garantia participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine in conditiile art.278^1 lit.b) din O.U.G.nr.34/2006 este de 1713, 80 Lei.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr.925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 13 din Sectiunea 4: Formulare;iii. Garantia de buna executie constituita in baza contractului de lucrari se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr.925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: -Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.-Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare, dupa cum urmeaza: Marius Catalin MARINESCU, Presedinte; Cristin POPA, Director Executiv - Directia Executiva Monitorizare si Control; Constantin Dan NEAGU, Director - Directia Regionala Iasi, Carolina Daniela SOROCEANU, Sef Serviciu - Serviciul Economic si Administrativ/Directia Regionala Iasi; Ovidiu Florin TABARA, Sef Departament - Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU, Sef Serviciu - Serviciul Juridic Achizitii/Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA, Sef Serviciu - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii; Mariana URSU, Expert - Serviciul Investitii/Departamentul Achizitii.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si de tertul sustinator, daca este cazul.-Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.NOTA: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. A. INREGISTRARE: - pentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 (treizeci) de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.- pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta, documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.B.ATESTARE: a) Ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatie emisa de Autoritatea Nationala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE) si valabila la data depunerii, care sa ii ateste dreptul de a desfasura activitati de proiectare, executie, verificare si revizie a instalatiilor de utilizare a gazelor naturale care functioneaza in regim de presiune mai mica sau egala cu 6 bar, tip PDI si EDI.Temeiul legal: Legea nr. 351/2004 a gazelor, cu modificarile si completarile ulterioare, si Ordinul nr. 89/2009 privind aprobarea regulamentelor pentru autorizarea si verificarea persoanelor fizice si a operatorilor economici care desfasoara activitati de proiectare, executie si exploatare in domeniul gazelor, cu modificarile si completarile ulterioare.b) De asemenea, ofertantul va prezenta, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, autorizatie emisa de Inspectia de Stat pentru Controlul Cazanelor, Recipientelor sub Presiune si Instalatiilor de Ridicat (ISCIR) si valabila la data depunerii ofertei, din care sa rezulte ca este autorizat sa desfasoare activitati privind instalarea/montarea, repararea si intretinerea si verificarea tehnica in utilizare pentru centrala termica ofertata.Temeiul legal: Legea nr. 64/2008 privind functionarea in conditii de siguranta a instalatiilor sub presiune, instalatiilor de ridicat si a aparatelor consumatoare de combustibil, Republicata, si Ordinul nr. 2154/2009 pentru aprobarea prescriptiilor tehnice PT CR 4-2009 "Autorizarea persoanelor juridice pentru efectuarea de lucrari la instalatii/echipamente" si PT CR 8-2009 "Autorizarea personalului de deservire a instalatiilor/echipamentelor si acceptarea personalului auxiliar de deservire".Nota 1: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.Nota 2: Cerinta de calificare referitoare la atestare poate fi demonstrata si in cazul in care pentru subcontractantul/subcontractantii propus/si, ofertantul prezinta, in conditiile prevazute mai sus, documente edificatoare emise de organismele competente din care sa rezulte ca subcontractantul/subcontractantii propus/si este/sunt autorizat/ti sa desfasoare activitatile pentru partea/partile din contract pe care o/le realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. EXPERIENTA SIMILARACerinta: Se solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, care sa contina valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriude certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/lor mentionat/e, care sa contina informatii referitoare la valoare, perioada si locul de executie si sa se precizeze ca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit. Din informatiile prezentate trebuie sa rezulte ca ofertantul, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 5 (cinci) ani a executat lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a caror valoare cumulata este de cel putin 170.000, 00 Lei, fara TVA., Modalitatea de indeplinire: Se prezinta in original formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare - Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, insotit in mod obligatoriu de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/lor mentionat/e in formular.Note: 1. Certificarile de buna executie prevazute mai sus trebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traduceri autorizate in limba romana (daca este cazul)., 2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formularul de mai sus.3. In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. INFORMATII PRIVIND SUBCONTRACTANTIICerinta: Se solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de lucrari pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica. A. SISTEMUL DE MANAGEMENT AL CALITATIICerinta: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent in domeniul comercializare/montaj/service centrale termice.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la sistemul de management al calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., B. SISTEMUL DE MANAGEMENT DE MEDIUCerinta: Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management de mediu in conformitate cu prevederile ISO 14001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO 14001 sau echivalent.Nota: In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la standardele de protectia mediului se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in fisierele atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 16.10.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 17.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 02.10.2012 13:30
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer