Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari avand ca obiect proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea sediului O.J. Galati.


Detaliu pentru invitatia numarul 337270
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 337270/11.10.2012
Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea sediului O.J. Galati.
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 732005261-263, fax: +40 372845406-402, persoana de contact: Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: sediul ANCOM din Bucuresti, Sector 3, Cod postal: 030925, Str.Delea Noua, Nr.2, Tel.: +40 3728453-99/41, persoane de contact: Paula Stoian/Mariana Gheata, Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea sediului O.J. Galati.
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Contractul de lucrari are ca obiect proiectarea si executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea sediului O.J. Galati si constau in: a)prestarea serviciilor de proiectare, respectiv: - realizarea expertizei tehnice si expertizei energetice a cladirii;
- realizarea studiilor de specialitate (studiu geotehnic si studiu topo), daca este cazul;
- elaborarea documentatiilor pentru obtinerea avizelor si acordurilor prevazute in certificatul de urbanism;
- elaborarea documentatiilor tehnice (D.T.A.C. si D.T.O.E.) pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, respectiv pentru autorizarea organizarii executarii lucrarilor si verificarea tehnica de calitate a acestora;
- elaborarea proiectului tehnic (P.Th.) si a detaliilor de executie (D.E.) pentru lucrarile de constructii si verificarea tehnica de calitate a acestora.b) executia lucrarilor de constructii pentru amenajarea sediului O.J. Galati pe amplasamentul situat in Mun. Galati, Strada Cristofor Columb, nr. 101, judetul Galati, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45261000-4 - Lucrari de sarpanta si de invelitori si lucrari conexe (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 92, 796 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantumul garantiei de participare: 1.850, 00 Lei.ii. Modul de constituire a garantiei de participare: conform prevederilor art. 86 alin. (1) si (5) din H.G. nr. 925/2006, adica prin: a) virament bancar in contul RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trezoreria Operativa aMun. Bucuresti, in favoarea ANCOM, CIF: 14751237 saub) instrument de garantare (scrisoare de garantie) sauc) depunerea sumei la casieria ANCOM din Mun. Bucuresti, str. Delea Noua, nr. 2, sector 3.iii. Instrumentul de garantare (scrisoarea de garantie) trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 9 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: Instrumentul de garantare prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 (patru) situatii prevazute in cuprinsul formularului din Anexa nr. 9 la lit. a) ? d), in caz contrar autoritatea contractanta va dispune masurile prevazute la pct. vi de mai jos.iv. Perioada de valabilitate: cel putin 100 (unasuta) zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii garantiei de participare trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi. In cazul in care dovada constituirii garantiei de participare nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand perioada de valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa conform prevederilor art. 33 alin. (3) lit. b) coroborate cu prevederile art. 36 alin. (1) lit. a) din H.G. nr. 925/2006.vii. Autoritatea contractanta are obligatia de a retine din garantia de participare a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa de catre CNSC. Cuantumul ce se va retine in conditiile art. 278^1 alin.(1) lit. b) din O.U.G. nr. 34/2006 este de 927, 96 Lei.
Garantie de buna executie
DAi. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare (scrisoare de garantie) potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 14 din Sectiunea 4: Formulare.iii) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de lucrari se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: 1.Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.2.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2- tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.3.Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 691 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marius Catalin MARINESCU - Presedinte ANCOM, Cristin Nicolae POPA - Director Executiv DEMC, Constantin Dan NEAGU ? Director, Directia Regionala Iasi, Ovidiu Florin TABARA - Sef Departament, Departamentul Achizitii, Bogdan MARGINEANU - Sef Serviciu, Serviciul Juridic Achizitii, DA, Florica Mariana GHEATA - Sef Serviciu, Serviciul Investitii, DA, Carolina Daniela SOROCEANU, Sef Serviciu Economic Administrativ, Directia Regionala Iasi, Paula STOIAN - Expert, Serviciul Investitii, DA, Mihai TORLAC, Sef O.J. Galati astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare.Documentul va fi prezentat si de subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.4.Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRAREPentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial cu cel mult 30 de zile inainte de data depunerii ofertei, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind proiectarea si executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind proiectarea si executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: Experienta similaraSe solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, care sa contina valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la valoare, perioada si locul de executie si sa se precizeze ca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 5 (cinci) ani a executat lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a caror valoare cumulata este de cel putin 83.000, 00 Lei, fara TVA., Modalitatea de indeplinire: Se prezinta in original formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/elor mentionat/e in formular., Note: 1. Certificarile de buna executie prevazute mai sustrebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formularul de mai sus.3.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., Personal de specialitateSe solicita prezentarea de informatii referitoare la personalul de specialitate din care trebuie sa rezulte ca ofertantul dispune de personal de specialitate sau al carui angajament a fost obtinut de catre ofertant in vederea executiei lucrarilor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire., Modalitate de indeplinire: Se prezinta Declaratie pe proprie raspundere a reprezentantului ofertantului, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare, din care sa rezulte ca dispune de personal de specialitate sau al carui angajament a fost obtinut, cu activitate in constructii, atestati tehnico-profesional, care sa indeplineasca conditiile prevazute de Legea nr. 50/1991 privind autorizarea executarii lucrarilor de constructii, republicata, cu modificarile si completarile ulterioare, Legea nr. 372/2005 privind performanta energetica a cladirilor, Legea nr. 10/1995 privind calitatea in constructii, cu modificarile si completarile ulterioare, si H.G. nr. 925/1995 pentru aprobarea Regulamentului de verificare si expertizare tehnica de calitate a proiectelor, a executiei lucrarilor si a constructiilor, precum si de alte dispozitii legale in vigoare, adoptate in aplicarea actelor normative citate mai sus., Informatii privind subcontractantiiSe solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta Declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal, in original, in conformitate cu formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de lucrari pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica. Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO SR EN 9001 sau echivalent.In cazul unei oferte comune, cerinta de calificare cu privire la standarde de asigurare a calitatii se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011., Se solicita ca ofertantul sa demonstreze ca are implementat un sistem de management de mediu in conformitate cu prevederile ISO 14001 sau echivalent.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta documente edificatoare, in copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, care sa ateste ca ofertantul are implementat un sistem de management al calitatii in conformitate cu prevederile ISO 14001 sau echivalent.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la standardele de protectia mediului se demonstreaza individual de fiecare membru al asocierii pentru partea de contract pe care o realizeaza, conform Anexei nr. 2 la Ordinul ANRMAP nr. 509/2011.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in fisierele atasate prezentei invitatii de participare
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 25.10.2012 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 26.10.2012 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 11.10.2012 10:00
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer