Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari avand ca obiect realizarea alimentarii electrice alternative la D.R. Bucuresti - proiectare si executie (cod CPV: 45315000-8).


Detaliu pentru invitatia numarul 341276
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 341276/20.12.2012
Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect realizarea alimentarii electrice alternative la D.R. Bucuresti - proiectare si executie (cod CPV: 45315000-8).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: 0372845400, Fax: 0372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 732005261-273/ +40 372845341-621, fax: +40 372845402-599, Registratura, Etaj 2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Delea Noua, Nr.2, Sect.3, Buc., telefon: +40 732005261-273/ +40 372845341-621, fax: +40 372845402-599, persoane de contact: Mariana Gheata/Elena Turcata Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect realizarea alimentarii electrice alternative la D.R. Bucuresti - proiectare si executie (cod CPV: 45315000-8).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea ?la cheie? a instalatiei de alimentare alternativa cu energie electrica a consumatorilor asigurati din sediul D.R. Bucuresti, care presupune realizarea activitatilor de proiectare si executie care constau in: - realizarea expertizei tehnice (daca este cazul conform certificatului de urbanism);
- elaborarea documentatiei necesare in vederea obtinerii certificatului de urbanism si obtinerea acestuia, in numele si pe seama autoritatii contractante;
- elaborarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii avizelor si acordurilor specificate in certificatul de urbanism si a celor mentionate in studiul de fezabilitate anexat, precum si obtinerea acestora, in numele si pe seama autoritatii contractante;
- elaborarea documentatiilor tehnice (D.T.A.C. si D.T.O.E.) pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, respectiv pentru autorizarea organizarii executarii lucrarilor si verificarea tehnica de calitate a acestora;
- obtinerea autorizatiei de construire, in numele si pe seama autoritatii contractante;
- elaborarea proiectului tehnic (P.Th.) si a detaliilor de executie (D.E.) pentru lucrarile de constructii pe baza autorizatiei de construire si verificarea tehnica de calitate a acestora;
- executia lucrarilor de constructii;
- furnizarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a unui grup electrogen, precum si a tuturor echipamentelor aferente necesare functionarii in conditii optime a grupului electrogen;
- instruirea utilizatorilor din cadrul autoritatii contractante cu privire la modul de functionare si utilizare a grupului electrogen si a tuturor echipamentelor aferente necesare functionarii in conditii optime a grupului electrogen, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.
II.1.6) CPV: 45315000-8 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 142, 130 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantum 2.840, 00 Lei sau echivalent in alta valuta la curs Leu/valuta respectiva, comunicat de BNR si valabil cu cinci zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.ii.Mod constituire: a)virament bancar in cont ANCOM(CIF: 14751237) nr.RO22TREZ7005005XXX000932, deschis laTrezoreria Operativa a Mun.Bucuresti, ptr. pers.juridice/fizice romane, pt. plati in Lei, respectiv virament bancar in cont ANCOM (CIF: 14751237)nr.RO86RNCB0082044181470003, deschis la Banca Comerciala Romana?Sucursala Unirii, pt.pers.juridice/fizice straine, pt. plati in Euro sau b)instrument de garantare. iii.Instrumentul de garantare trebuie constituit irevocabil in favoarea ANCOM de o societate bancara ori de o societate de asigurari si trebuie prezentat, in original, in conf. cu formularul din Anexa nr.9 din Sectiunea4.In cazul in care instrum. de garant. nu este redactat in lb. romana, acesta trebuie insotit de o copie tradusa in lb. romana efectuata de un traducator autorizat.Nota: Instrum. de garant. prezentat trebuie sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4(patru)situatii prevazute in Anexa nr.9 la lit.a)?d), in caz contrar se vor dispune masurile prevazute la pct.vi de mai jos.iv.Valabilitate: cel putin 100(unasuta)zile de la data limita de primire a ofertelor.v.Dovada constituirii garant. de part. trebuie prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor.vi.In cazul in care dovada constituirii garant. de part. nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantum, forma si avand valabilitate prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa. vii.AC are obligatia de a retine din garantia de part. a contestatorului a carui contestatie a fost respinsa ca nefondata de catre CNSC.Cuantumul ce se va retine este de 1.421, 30Lei sau echivalent in alta valuta la cursul de schimb mentionat mai sus.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 14 din Sectiunea 4: Formulare.iii) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de lucrari se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marius Catalin MARINESCU - Presedinte ANCOM; Cristin Nicolae POPA - Director Executiv DEMC; Gabriel Dan MOCANU - Director, Directia Regionala Bucuresti; Adrian-Mihai ZAMFIR - Sef Birou, Biroul Administrare Retea Informationala, Directia Regionala Bucuresti; Ovidiu Florin TABARA - Sef Departament, Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU - Sef Serviciu, Serviciul Juridic Achizitii, Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA - Sef Serviciu, Serviciul Investitii, Departamentul Achizitii; Elena TURCATA - Expert, Serviciul Investitii, Departamentul Achizitii, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRAREPentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, din care sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind proiectarea si executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.Nota: 1. Ofertantii trebuie sa declare ca informatiile din cuprinsul certificatului constatator/extras de registru sunt valabile la data limita pentru depunerea ofertelor, prin inscrierea acestei mentiuni pe documentul depus sau prin prezentarea unei declaratii pe propria raspundere in acest sens.2. In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, valabile la data depunerii ofertei, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind proiectarea si executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. Experienta similaraSe solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, care sa contina valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la valoare, perioada si locul de executie si sa se precizeze ca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit., Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 5 (cinci) ani a executat lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a caror valoare cumulata este de cel putin 120.000, 00 Lei, fara TVA., Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/elor mentionat/e in formular., Note: 1. Certificarile de buna executie prevazute mai sustrebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formularul de mai sus.3.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. Informatii privind subcontractantiiSe solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 8 din Sectiunea 4: Formulare - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de lucrari pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: www.e-licitatie.ro, in fisierele atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 14.01.2013 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 15.01.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: -
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 19.12.2012 11:31
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer