Vinde
Inscrie-te Gratuit! ClubAfaceri.ro - Te ajutam sa vinzi cu succes!
Cauta si Liciteaza
Cauta

Filtru Cereri Oferta Achizitii Publice

Cuvinte cheie

Tip achizitie

invitatii de participare
anunturi de atribuire

Data publicare

Achizitie publica - Contract de lucrari avand ca obiect realizarea alimentarii electrice alternative la D.R. Bucuresti - proiectare si executie (cod CPV: 45315000-8).


Detaliu pentru invitatia numarul 343783
Detaliu invitatie
Tip legislatie: OUG nr.34/2006
Autoritate contractanta: Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii
Numar invitatie: 343783/13.03.2013
Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect realizarea alimentarii electrice alternative la D.R. Bucuresti - proiectare si executie (cod CPV: 45315000-8).
Stare procedura: In Desfasurare
SECTIUNEA 1: AUTORITATEA CONTRACTANTA
I.1) DESCRIERE
I.1.1) Sediul socialAutoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in ComunicatiiCod fiscal: 14751237, Adresa: Delea Noua , nr.2, sector 3, Bucuresti, Bucuresti, Telefon: +40 372845400, Fax: +40 372845402
I.1.2) Adresa la care se transmit ofertele: Delea Noua, Nr.2, Sector 3, Bucuresti, Romania, cod postal: 030925, telefon: +40 732005261-273/ +40 372845341-621, fax: +40 372845402-599, Registratura, Etaj 2
I.1.3) Adresa (locul) de deschidere a ofertelor: Delea Noua, Nr.2, Sect.3, Buc., telefon: +40 732005261-273/ +40 372845341-621, fax: +40 372845402-599, persoane de contact: Mariana Gheata/Elena Turcata Departamentul Achizitii/Serviciul Investitii
I.2) Tipul autoritatii contractante si activitatea principala
I.2.1) Tip Autoritate Sectorial: Nu
I.2.2) Tip Activitate: Servicii generale ale administratiilor publice
SECTIUNEA II: OBIECTUL CONTRACTULUI
II.1) DESCRIERE
II.1.1) Denumire contract: Contract de lucrari avand ca obiect realizarea alimentarii electrice alternative la D.R. Bucuresti - proiectare si executie (cod CPV: 45315000-8).
II.1.2) Tip contract: Lucrari
II.1.3) Modalitatea de atribuire: Un contract de achizitii publice
II.1.5) Obiectul contractului: Realizarea ?la cheie? a instalatiei de alimentare alternativa cu energie electrica a consumatorilor asigurati din sediul D.R. Bucuresti, care presupune realizarea activitatilor de proiectare si executie care constau in: a) prestarea de servicii de proiectare (realizarea expertizei tehnice, daca este cazul, conform certificatului de urbanism, elaborarea documentatiei necesare in vederea obtinerii certificatului de urbanism si obtinerea acestuia, in numele si pe seama autoritatii contractante, elaborarea documentatiilor necesare in vederea obtinerii avizelor si acordurilor specificate in certificatul de urbanism si a celor mentionate in studiul de fezabilitate anexat, precum si obtinerea acestora, in numele si pe seama autoritatii contractante, elaborarea documentatiilor tehnice (D.T.A.C. si D.T.O.E.) pentru autorizarea executarii lucrarilor de constructii, respectiv pentru autorizarea organizarii executarii lucrarilor si verificarea tehnica de calitate a acestora, obtinerea autorizatiei de construire, in numele si pe seama autoritatii contractante si elaborarea proiectului tehnic (P.Th.) si a detaliilor de executie (D.E.) pentru lucrarile de constructii pe baza autorizatiei de construire si verificarea tehnica de calitate a acestora);b) executia lucrarilor de constructii (care include si furnizarea, montarea, instalarea si punerea in functiune a unui grup electrogen si a tuturor echipamentelor aferente necesare functionarii in conditii optime a grupului electrogen);c) prestarea de servicii aferente (organizarea de santier, testarea si instruirea utilizatorilor din cadrul autoritatii contractante cu privire la modul de functionare si utilizare a grupului electrogen si a tuturor echipamentelor aferente necesare functionarii in conditii optime a grupului electrogen, in conformitate cu prevederile din Sectiunea 2: Caietul de sarcini.Valoarea estimata este de 141.952, 41 Lei, fara TVA, din care: i. 136.735, 17Lei, fara TVA, reprezinta valoarea estimata a contractului;ii. 5.217, 24Lei, fara TVA, reprezinta valoarea cheltuielilor diverse si neprevazute (3, 73% din valoarea cheltuielilor prevazute la capitolele/subcapitolele 1.2, 1.3, 2, 3 si 4 ale Devizului general din cadrul Studiului de fezabilitate).Valoarea estimata a contractului prevazuta la pct. i. de mai sus se defalca astfel: - 18.260, 34 Lei, fara TVA, reprezinta valoarea serviciilor de proiectare prevazute la lit. a) de mai sus;
- 110.648, 97 Lei, fara TVA, reprezinta valoarea lucrarilor de constructii prevazute la lit. b) de mai sus;
- 7.825, 86 Lei, fara TVA, reprezinta valoarea serviciilor aferente prevazute la lit. c) de mai sus.Propunerile financiare trebuie sa se incadreze in valoarea estimata a contractului prevazuta la pct. i. de mai sus.
II.1.6) CPV: 45315000-8 - Lucrari de instalare de echipamente de incalzire si de alte echipamente electrice pentru cladiri (Rev.2)
II.1.7) Impartire pe loturi: Nu
II.2) Cantitatea sau domeniul contractului / acordului cadru
II.2.1) Valoare estimata: 141, 952.41 RON
SECTIUNEA III: CRITERII DE CALIFICARE / ALTE CONDITII
III.1) Conditii referitoare la contract
III.1.1) Conditii suplimentare, garantie de participare
Conditii suplimentare
Denumire
Descriere
Garantie de participare
i.Cuantum: 2.500, 00Lei. ii.Mod de constituire: cf.prev.art.86alin.(1) din H.G. nr.925/2006, adica prin: a)virament bancar in cont bancar ANCOM(CIF: 14751237) nr.RO22TREZ7005005XXX000932, deschis la Trez. Operat. a Mun.Bucuresti, pt. pers. jur./fiz. romane, ptr. plati in Lei, respectiv virament bancar in cont bancar ANCOM(CIF: 14751237) nr.RO86RNCB0082044181470003, deschis la BCR?Suc. Unirii, pentru pers. jur./fiz. straine, ptr. plati in Euro sau b) instrument de garantare.iii.Instr. de garantare tb. const. irevocabil in fav. ANCOM de o soc. bancara ori de o societ. de asigurari si tb. prezentat, in original, in cf. cu form. din Anexa nr.8-Sectiunea 4: Formulare. In cazul in care instr. de garantare nu este redactat in lb. romana, acesta tb. insotit de o copie tradusa in lb. romana efect. de un traducator autorizat.Instr. de garantare prezentat tb.sa cuprinda in mod obligatoriu toate cele 4 situatii prev. in cuprinsul form. din Anexa nr. 8 la lit.a)?d), in caz contrar AC va dispune masurile prev. la pct.vi de mai jos. iv. Perioada de valabilitate: cel putin 100 zile de la data limita de primire a ofertelor.v. Dovada constituirii gar. de part. tb. prezentata pana cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru deschiderea ofertelor. vi. In cazul in care dovada const. gar. de part. nu este prezentata cel mai tarziu la data si ora stabilite pentru desc. ofertelor, precum si in cazul in care nu este constituita in cuantumul, forma si avand per. de valab. prevazute mai sus, respectiva oferta va fi considerata inacceptabila si respinsa cf. prev. art.33 alin.(3) lit.b) coroborate cu prev. art.36 alin.(1) lit.a) din H.G. nr.925/2006.vii.A.C. are oblig. de a retine gar. de part. a contestatorului in cond. art.278^1 din O.U.G. nr.34/2006. Cuantumul ce se va retine cf.alin.(1) lit.a) din art. ment. este de 1.367, 35 Lei. viii. Pt. o eventuala conversie leu/valuta se va utiliza cursul BNR valabil cu 5 zile inainte de data limita de depunere a ofertelor.
Garantie de buna executie
i. Cuantumul garantiei de buna executie: 5% din pretul total al contractului in Lei, fara TVA.ii. Modul de constituire a garantiei de buna executie: instrument de garantare potrivit prevederilor art. 90 alin. (1) din H.G. nr. 925/2006, in conformitate cu modelul din Anexa nr. 13 din Sectiunea 4: Formulare.iii) Garantia de buna executie constituita in baza contractului de lucrari se elibereaza/restituie, in conformitate cu prevederile art. 92 alin. (4) din H.G. nr. 925/2006, daca nu au fost ridicate pretentii asupra ei.
III.2) CONDITII DE PARTICIPARE
III.2.1) Criterii de calificare
Criterii de calificare
Denumire
Situatia personala a operatorilor economici, inclusiv cerintele referitoare la inscrierea in registrul comertului sau al profesiei
Descriere: - Declaratie privind eligibilitatea (neincadrarea in prevederile art. 180 din O.U.G. nr. 34/2006): ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 1 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 2 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de tertul sustinator, daca este cazul, conform mentiunii din cuprinsul Anexei nr. 2 - tertul sustinator va prezenta Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 181 lit. a), c1) si d) din O.U.G. nr. 34/2006, conform modelului din Anexa nr. 2.- Declaratie privind neincadrarea in prevederile art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006: ofertantul va prezenta, in original, declaratie pe propria raspundere a reprezentantului legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. In sensul prevederilor art. 69^1 din O.U.G. nr. 34/2006, persoanele cu functii de decizie in cadrul autoritatii contractante sunt urmatoarele: Marius Catalin MARINESCU - Presedinte ANCOM; Bogdan- Cristian IANA - Director Executiv, Directia Executiva Administrare Spectru Radio si Numerotatie; Cristin Nicolae POPA - Director Executiv, Directia Executiva Monitorizare si Control; Gabriel Dan MOCANU - Director, Directia Regionala Bucuresti; Adrian-Mihai ZAMFIR - Sef Birou, Biroul Administrare Retea Informationala, Directia Regionala Bucuresti; Ovidiu Florin TABARA - Sef Departament, Departamentul Achizitii; Bogdan MARGINEANU - Sef Serviciu, Serviciul Juridic Achizitii, Departamentul Achizitii; Veaceslav ZAPOROJANU - Consilier Juridic, Serviciul Juridic Achizitii, Departamentul Achizitii; Florica Mariana GHEATA - Sef Serviciu, Serviciul Investitii, Departamentul Achizitii; Elena TURCATA - Expert, Serviciul Investitii, Departamentul Achizitii; Paula STOIAN - Expert, Serviciul Investitii, Departamentul Achizitii; Ecaterina Simona HERVIEUX - Expert, Serviciul Investitii, Departamentul Achizitii, astfel cum sunt mentionate in cuprinsul formularului din Anexa nr. 3 din Sectiunea 4: Formulare. Documentul va fi prezentat si de subcontractant si tertul sustinator, daca este cazul.- Certificat de participare la licitatie cu oferta independenta: ofertantul va prezenta, in original, ?Certificatul de participare la licitatie cu oferta independenta? semnat de reprezentantul legal in conformitate cu formularul din Anexa nr. 4 din Sectiunea 4: Formulare.Nota: In cazul unei oferte comune, fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind situatia personala a ofertantului. INREGISTRAREPentru operator economic roman: Ofertantul va prezenta, in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, certificat constatator/extras de registru, eliberat de Oficiul Registrului Comertului de pe langa Tribunalul competent teritorial, avand inscrisa de catre reprezentantul operatorului economic mentiunea - ?Informatiile cuprinse in acest certificat sunt reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor?. Din certificatul constatator/extrasul de registru prezentat trebuie sa rezulte: a) ca obiectul de activitate al ofertantului include activitati privind proiectarea si executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice;b) ca operatorul economic este in functiune si nu sunt inscrise mentiuni cu privire la intrarea in faliment ca urmare a hotararii pronuntate de judecatorul-sindic;c) persoanele care reprezinta operatorul economic in relatia cu tertii.In etapa evaluarii ofertelor, autoritatea contractanta va solicita ofertantului clasat pe primul loc, inainte de transmiterea comunicarii privind rezultatul procedurii de atribuire, sa prezinte pentru conformitate documentele de mai sus, in original/copie legalizata.Pentru operator economic strain: Ofertantul va prezenta documente edificatoare, traduse in limba romana de catre un traducator autorizat, reale/actuale la data limita de depunere a ofertelor, care sa dovedeasca o forma de inregistrare ca persoana fizica/juridica sau de inregistrare/atestare ori apartenenta din punct de vedere profesional si in care sa se mentioneze persoanele care reprezinta operatorul economic in relatiile cu tertii, in conformitate cu prevederile legale din tara in care ofertantul este rezident. De asemenea, ofertantul trebuie sa dovedeasca faptul ca obiectul sau de activitate include activitati privind proiectarea si executarea lucrarilor de tipul celor care fac obiectul achizitiei publice.In cazul unei oferte comune fiecare participant la asociere trebuie sa prezinte documente din care sa rezulte indeplinirea criteriilor de calificare privind capacitatea de exercitare a activitatii profesionale pentru partea din contract pe care o realizeaza.
Capacitatea tehnica si/sau profesionala
Descriere: A. Experienta similaraSe solicita prezentarea de informatii cu privire la principalele lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, care sa contina valori, perioade de executie, beneficiari, indiferent daca acestia din urma sunt autoritati contractante sau clienti privati, insotite in mod obligatoriu de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractelor mentionate, care sa contina informatii referitoare la valoare, perioada si locul de executie si sa se precizeze ca lucrarile au fost efectuate in conformitate cu normele profesionale in domeniu si ca au fost duse la bun sfarsit.Prin lista prezentata, ofertantul trebuie sa demonstreze ca, in baza unuia sau mai multor contracte, in ultimii 5 (cinci) ani a executat lucrari similare celor care fac obiectul prezentei proceduri de atribuire si a caror valoare cumulata este de cel putin 110.000, 00 Lei, fara TVA., Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 5 din Sectiunea 4: Formulare ? Lista principalelor lucrari executate in ultimii 5 (cinci) ani, insotita de certificari de buna executie emise sau contrasemnate de beneficiarii contractului/elor mentionat/e in formular., Note: 1. Certificarile de buna executie prevazute mai sustrebuie prezentate in original sau copie legalizata sau copie lizibila certificata de reprezentantul ofertantului cu mentiunea ?conform cu originalul?, insotite de traducere autorizata in limba romana (daca este cazul).2. In cazul contractelor in valuta, pentru transformarea in Lei (RON) se va utiliza cursul mediu anual Lei/valuta comunicat de BNR aferent contractelor mentionate in formularul de mai sus.3.In cazul unei oferte comune, cerintele de calificare cu privire la experienta similara se demonstreaza prin luarea in considerare a resurselor tuturor membrilor grupului (prin cumul) conform art. 190 alin. (3) din O.U.G. nr. 34/2006., B. Informatii privind subcontractantiiSe solicita, daca este cazul, informatii privind partea/partile din contract pe care ofertantul are intentia sa le subcontracteze.Modalitatea de indeplinire: Se prezinta, in original, formularul din Anexa nr. 7 din Sectiunea 4: Formulare - Declaratie privind partea/partile din contract care sunt indeplinite de subcontractanti si specializarea acestora in care sa se mentioneze partea/partile din contractul de lucrari pe care urmeaza sa le subcontracteze si acordurile subcontractantilor propusi cu specimen de semnatura.Nota: La incheierea contractului de achizitie publica ofertantul (in situatia in care este desemnat castigator) are obligata de a prezenta contractele incheiate cu subcontractantii, contracte care trebuie sa fie in concordanta cu oferta si care se vor constitui in anexa la contractul de achizitie publica.Pentru informatii suplimentare privind modalitatea de indeplinire a nivelul(urilor) minim(e) necesare pentru evaluarea respectarii cerintelor mentionate consultati fisa de date
SECTIUNEA IV: PROCEDURA
IV.1) Procedura
IV.1.1) Tipul proceduriiCerere de oferta
IV.1.2) Modalitate de desfasurare: Procedura offline
IV.2) Criterii de atribuire
IV.2.1) Criteriu de atribuire: Pretul cel mai scazut
IV.2.2) Se va organiza licitatie electronica: Nu
IV.3) Informatii administrative
IV.3.1) Modul de obtinere a documentatiei de atribuire: S.E.A.P.- www.e-licitatie.ro, in fisierele atasate prezentei invitatii
IV.3.2) Limba de redactare a ofertei: Romana
IV.3.3) Moneda in care se transmite oferta de pret: -
IV.3.4) Data limita de depunere a ofertelor: 26.03.2013 17:00
IV.3.5) Data si ora deschiderii ofertelor: 27.03.2013 11:00
IV.3.6) Data limita de valabilitate a ofertei: 25.06.2013
SECTIUNEA VI: INFORMATII SUPLIMENTARE
VI.1) Mod de finantare
VI.1.1) Contractul se inscrie intr-un proiect/program finantat din fonduri comunitare: Nu
VI.1.2) Tip de finantare: Alte fonduri
Data expedierii prezentei invitatii: 12.03.2013 13:22
ClubAfaceri.ro prin intermediul serviciului Licitatii si Achizitii Publice va ofera posibilitatea de a monitoriza aparitia tuturor licitatiilor publice si a achizitiilor publice din Romania prin filtrarea acestora dupa necesitatile dumneavoastra. In fiecare zi veti primi un email cu toate licitatiile aparute in domeniul tau de interes. Aboneaza-te pentru a nu pierde nici o oportunitate de afaceri.
Disclaimer